Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Pre-workoutsupplementen zijn populair. Een scoop van zo'n poeder neem je voor het sporten, om extra energie te krijgen. Maar het is niet altijd duidelijk wat er in zit.
Zelf geen ervaring op feestjes , maar toen ik nog in de gym trainde , en een goede preworkout op had , begonnen men oren te tintelen (eigelijk alle uiteinden van men lichaam) en ging ik als een gek.
Maaaaar , het duurde een uurtje of 2/3 en dan volgde er een zware zware crash voor me.
Zoals in , heel de avond depressief, kort lontje en nix meer doen die avond.
Kan me niet voorstellen dat een pre workout leuk is op een feestje met zo een snelle crash.
Mwa wat het is.
Je kunt een feestje meestal nog wel volhouden op alleen alcohol van 23:00 t/m 4:00
Maar om die laatste 3 uurtjes te overbruggen is wat caffeine wel fijn dan.
Ken zelf niemand die scoopjes neemt op een feest al kan ik het mij best voorstellen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.