Een vriendin van me heeft al een tijdje een raar probleem. Het is nou 2 weken geleden dat ze voor het laatst XTC gebruikt heeft en dat was 1 pilletje. (Voor in het geval dat het interessant is, groene armani's). Maar ze heeft nu dus nog steeds last van super grote pupillen. Ze heeft daarna niks gebruikt, maar het komt soms dus blijkbaar omhoog en dan heeft ze weer grote pupillen. Zij vraagt zich af hoe dit kan, want het is dus echt al een tijd geleden dat ze genomen heeft en dat was ook weinig. Daarna heeft ze wel nog speed gebruikt, maar dat was steeds heel weinig, dus dit kan volgens mij geen effect hebben, of wel? Weet iemand hier een verklaring voor? Want dat wil ze echt graag weten aangezien ze het echt niet normaal vind enzo. En zij heeft als enige verklaring dat ze is blijven hangen, maar dat kan niet echt volgens mij, want dat zou je dan ook in haar gedrag enzo moeten zien en dat zie je dus niet. In ieder geval bedankt dan! 

Edit: Oja, een ander meisje had toen samen met haar dezelfde pillen gedaan, maar die heeft dit niet. (Ik kan er niet over mee praten, want ik had totaal iets anders
)

Edit: Oja, een ander meisje had toen samen met haar dezelfde pillen gedaan, maar die heeft dit niet. (Ik kan er niet over mee praten, want ik had totaal iets anders