Schotels

whiterose

Experimenterende gebruiker
Een vriendin van me heeft al een tijdje een raar probleem. Het is nou 2 weken geleden dat ze voor het laatst XTC gebruikt heeft en dat was 1 pilletje. (Voor in het geval dat het interessant is, groene armani's). Maar ze heeft nu dus nog steeds last van super grote pupillen. Ze heeft daarna niks gebruikt, maar het komt soms dus blijkbaar omhoog en dan heeft ze weer grote pupillen. Zij vraagt zich af hoe dit kan, want het is dus echt al een tijd geleden dat ze genomen heeft en dat was ook weinig. Daarna heeft ze wel nog speed gebruikt, maar dat was steeds heel weinig, dus dit kan volgens mij geen effect hebben, of wel? Weet iemand hier een verklaring voor? Want dat wil ze echt graag weten aangezien ze het echt niet normaal vind enzo. En zij heeft als enige verklaring dat ze is blijven hangen, maar dat kan niet echt volgens mij, want dat zou je dan ook in haar gedrag enzo moeten zien en dat zie je dus niet. In ieder geval bedankt dan! :wink:

:wave:

Edit: Oja, een ander meisje had toen samen met haar dezelfde pillen gedaan, maar die heeft dit niet. (Ik kan er niet over mee praten, want ik had totaal iets anders :wink:)

neti

Badass junkie
grote pupillen veroorzaken seksuele aantrekkingskracht op mannen, leuk weetje misschien

ONTOPIC, geen idee

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb al mijn hele leven om de haverklap grote pupillen, maar sinds ik xtc gebruik valt het mij meer op, omdat je er waarschijnlijk ook meer oplet.
Het kan zoveel oorzaken hebben die niets met drugs te maken hebben. Als ze zich lichamelijk niet anders voelt, is er niets aan de hand, maar een normale reactie van je lichaam (ogen) die ze waarschijnlijk altijd al heeft gehad.

whiterose

Experimenterende gebruiker
Oke, nja lichamelijk heeft ze er geen last van. Alleen heeft ze soms nog last van opvliegers enzo. En ze weet niet of ze eerst ook soms grote pupillen had, maar ze let er nu wel veel op inderdaad. :wink:

:wave:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
grote pupillen vormen veroorzaken seksuele aantrekkingskracht op mannen, leuk weetje misschien

ONTOPIC, geen idee

Nou zeg wat, maar de reden is wel hetzelfde effect, namelijk het sympathomimetisch effect. Dit treedt ook op bij verliefheid, maar ook bijvoorbeeld bij angst. De hersenen "schrikken" min of meer van het gebruik van MDMA

NexxtGen

Belezen gebruiker
ik weet nog wel dat ik na die eerste keren er ook meteen bij iedereen op begon te letten. Dus ik denk dat je vriendin al grote pupillen-aanvallen had voordat ze XTC gebruikte...

Bovenaan