Schoolproject

L

Lid 3601

Gast
Hoi,

Ik zit in mijn eerste jaar journalistiek en ik moet een aantal foto's trekken van onderwerpen die in de taboesfeer zitten. Ik wil heel graag een heroïnegebruiker fotograferen en dit forum is pretty much de enige plek waarop ik het kan vragen.

Dus, als er iemand zich geroepen voelt om zich te laten fotograferen, mag je mij een pb'tje sturen. Het kan anoniem, ik moet niet per se foto's van een gezicht hebben ofzo, liever littekens op armen en dergelijke.
Ik woon wel in Antwerpen, dus mensen die te ver wonen, kunnen me sowieso niet verder helpen (sorry about that ^_^)

Merci!

L

Lid 3601

Gast
Hey, bedankt voor je reactie, maar ik wil toch een paar dingen duidelijk maken.
Kijk, de opdracht is om foto's te trekken van een taboes en ik ben gewoon altijd gefascineerd geweest door heroïnegebruikers. Nergens in mijn post heb ik het woord junk vermeld en het is ook niet mijn bedoeling om de gebruikers zo af te schilderen.
Ik denk gewoon dat als mensen littekens op de armen zien, ze er zeker geschockeerd van zijn en in vele gevallen ook afwijzend tegenover staan.
Deze opdracht is ook niet in het kader van een journalistiek product. Ik moet er geen artikel over schrijven ofzo, het is gewoon een foto-opdracht voor het vak Beeld.

Maar suggesties zijn uiteraard altijd welkom, dus feel free to add some :)

ballie15

Belezen gebruiker
Het lijkt mij heel mooi als je een heroinegebruiker kunt fotograferen die er heel "clean" uitziet.
En dan met een blouse en een stropdas en een mouw opgerold, waarbij je dan littekens ziet.

silverfish

Bewuste gebruiker
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6343

Zie bovenstaand topic. Ik ben zo'n iemand met een ''clean'' uiterlijk en zit na al die jaren nog heel erg met mijn littekens. Vind het dan ook helemaal niet leuk om te lezen dat dit voor een schoolwerkstuk wordt gebruikt. Inderdaad een beetje een freakshow. Hoe goed bedoeld ook misschien..

Bovenaan