Scheel kijken

Goanaut

Bewuste gebruiker
Een vriend van me gaat na pepgebruik vaak met één oog scheel kijken (z'n linkeroog). Zijn rechteroog blijft gewoon normaal staan maar z'n linkeroog draait helemaal naar binnen. Vooral vanaf enkele uren na inname, kan de hele dag duren. Heeft iemand hier wel eens ervaring mee gehad ofzo? Z'n linkeroog was vroeger 'lui', zou het daar wat mee te maken kunnen hebben..? Tis best raar, hij blijft dan echt urenlang met één oog extreem scheel kijken... heel apart.

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Tis wel grappig om te zien , ik ga er dan wel vanuit dat hij er geen last van heeft ? :)

Zelf heb ik met met xtc dat ik het prettiger vind om scheel te kijken , dit gebeurd pas vanaf de 3e pil :hearteyes: ofzo. Misschien komt het bij mij ook door de pep(in de xtc) , dat zou ook kunnen.

Maar kijk ik scheel als ik nuchter ben , krijg ik binnen 10 sec al hoofdpijn.

Doodkapje

Wijs gebruiker
nou zolang alles terug in de oorspronkelijke staat komt is er toch niks aan de hand of zie ik dat verkeerd?
mijn ogen doen op speed ook raar, vooral coming down. :grin:

whiterose

Ik weet het niet precies, maar een vriendin van mij heeft dat ook maar dan met MDMA, dat na gebruik haar linker oog scheel kijkt zeg maar. En als ze haar hand voor haar 'goede' oog doet, gaat haar linker oog weer normaal staan. Ik weet eigenlijk niet wat het is, vraag ik me ook af. :wink:

DjTrips

Bewuste gebruiker
lijkt me freakie en gevaarlijk eigenlijk, als je een agent ofzo paseert heeft ie dat toch héééél vlug door

Serenity

Badass junkie
DjTrips zei:
lijkt me freakie en gevaarlijk eigenlijk, als je een agent ofzo paseert heeft ie dat toch héééél vlug door

Dan moet je je gewoon als een volslagen mongool gaan gedragen, dan denkt ie dat je gewoon écht gestoord bent :mrgreen:

SperSIZEboon

Badass junkie
whiterose zei:
Ik weet het niet precies, maar een vriendin van mij heeft dat ook maar dan met MDMA, dat na gebruik haar linker oog scheel kijkt zeg maar. En als ze haar hand voor haar 'goede' oog doet, gaat haar linker oog weer normaal staan. Ik weet eigenlijk niet wat het is, vraag ik me ook af. :wink:
dat is gewoon heerlijk naar de klote zijn :grin:

met je linkeroog in je rechterbroekzak kijken noemen we zoiets

DjTrips

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
whiterose zei:
dat is gewoon heerlijk naar de klote zijn :grin:

met je linkeroog in je rechterbroekzak kijken noemen we zoiets

hier noemen ze dat ZOT !

jasper

Wijs gebruiker
ik ken iemand en die heeft net het tegenovergestlede :confused: normaal kijktie scheel met zijn rechteroog (zo een lui oog of hoe noemen ze dat) maar alsie mdma of speed of drank gebruikt kijktie terug normaal

heel raar

eliXer

barry zei:
ik ken iemand en die heeft net het tegenovergestlede :confused: normaal kijktie scheel met zijn rechteroog (zo een lui oog of hoe noemen ze dat) maar alsie mdma of speed of drank gebruikt kijktie terug normaal

heel raar

wtf dan is zijn medicijn dus speed ofzo xD

Serenity

Badass junkie
Krijg je dat ^ van pep?
Xtc lijkt me dan nog logisch, maar zo'n kop van speed :openmouth:

Mijn hoofd ziet er altijd gewoon retestrak uit. Grote ogen, wenkbrauwen wat omhoog en that's it.

Ellesdee

Badass junkie
Serenity zei:
Krijg je dat ^ van pep?
Xtc lijkt me dan nog logisch, maar zo'n kop van speed :openmouth:

Mijn hoofd ziet er altijd gewoon retestrak uit. Grote ogen, wenkbrauwen wat omhoog en that's it.

een ptje is een pilletje lijkt me :tongueout:

Psilo

Bewuste gebruiker
Als je een lui oog in je kindertijd niet behandeld met zulke leuke plakkers met kabouter plop plaatjes dan ontwikkelen je hersenen niet voldoende. De overeenkomstige hersenhelft zal dan niet leren om te kunnen zien. (zien doe je eigenlijk met je hersenen en niet zo zeer met je ogen, maar dat weten de psychedelicagebruikers onder ons vast goed))

Je moet je het denk ik zien als een sterke dominantie van één oog zoals je dat hebt met links- of rechtshandigen.
Waarschijnlijk kijken de meeste mensen die dit ervaren onder MDMA al een beetje scheel. Al is dit vaak niet zonder enkele proefjes te zien.

Bovenaan