scheef gaan

psilocybine

Bewuste gebruiker
heb jij al ooit een bad trip gehad ? en wat voelde en ervaarde je dan ..
ik heb al vaak paddo's gedaan .. ze zijn mijn favorite drug .. ik dacht dat ik nooit een bad trip zou krijgen maar heb het dus een aantal maande gelede gehad, ik had het gevoel dat ik dood was , en dat ik in een eeuwige nachtmerrie was beland .. ik dacht dat wat ik ervaarde dood zijn was , en alles rond me heen was percies goed getekend, het was redelijk eng .. maar he me wel kunnen redde :) .. jullie ervaringen ?

neti

Badass junkie
ik had het idee dat er ingebroken werd, ik was volslagen in paniek, de politie gebeld die me geruststelde, maar daarna toch steeds de deuren controleren, door het raam spieden, lichten aan en uit... later hel en verdoemenis in mijn hallucinaties, ij mensen in de geest willen binnendringen... erg vervelend

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
De eerste keer had ik 30 gram verse hawaiiaanse.

Ik snapte niets meer, maar zag alles klaarhelder. Ik voelde ook geen stonedheid, of bodyrush meer. Ik was helemaal in de war. Ik snapte woorden als: Straks, morgen, vorige week niet meer. Ik wilde alleen dat het ophield!

Maar daar kwam ik uit! Daarna heb ik erg voorzichtig gedaan met de dosis. Volgens mij is de gouden regel om NIET bad te gaan, lage dosis beginnen, en bijpakken na een paar uur...

pepito

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:

Ik snapte niets meer, maar zag alles klaarhelder. Ik voelde ook geen stonedheid, of bodyrush meer. Ik was helemaal in de war. Ik snapte woorden als: Straks, morgen, vorige week niet meer. Ik wilde alleen dat het ophield!

Maar daar kwam ik uit! Daarna heb ik erg voorzichtig gedaan met de dosis. Volgens mij is de gouden regel om NIET bad te gaan, lage dosis beginnen, en bijpakken na een paar uur...
\

De gouden regel om niet bad te gaan is de bekende "go with the flow"en je angst los laten en laten meevoeren naar waar het middel je brengt..

matthijs

Badass junkie
Denk ik inderdaad ook. Ik denk niet dat je eerder een bad trip krijgt met een hogere dosis. Is maar helemaal hoe je der zelf instapt.

spacekonijn

Badass junkie
matthijs zei:
Denk ik inderdaad ook. Ik denk niet dat je eerder een bad trip krijgt met een hogere dosis. Is maar helemaal hoe je der zelf instapt.

ligt natuurlijk ook een beetje met elkaar in verband.

als je de trip ingaat met het idee van ' ik heb een enorme dosis op ik ga zometeen echt kei en kei-hard trippen. dan slaat de angst er ook wel sneller in denk ik'.
als je zoiets hebt van 'och het is maar een halve portie dit zal allemaal wel meevallen' dan valt het ook allemaal mee.

dus de bad-trip hoeft idd niet zozeer aan een hoge dosis te liggen maar eerder aan het idee dat je in je hoofd hebt van hoeveel je wel niet ophebt.

matthijs

Badass junkie
spacekonijn zei:
matthijs zei:

als je de trip ingaat met het idee van ' ik heb een enorme dosis op ik ga zometeen echt kei en kei-hard trippen. dan slaat de angst er ook wel sneller in denk ik'.
als je zoiets hebt van 'och het is maar een halve portie dit zal allemaal wel meevallen' dan valt het ook allemaal mee.

dus de bad-trip hoeft idd niet zozeer aan een hoge dosis te liggen maar eerder aan het idee dat je in je hoofd hebt van hoeveel je wel niet ophebt.

Dat is ook weer zo :)

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
matthijs zei:

hmm kan ook juist andersom zijn hé.. dat je denkt van ik ga echt hard gaan, maar tvalt nog mee uiteindelijk en omgekeerd dat je denkt dat hjet chillen wordt, maar toch heftiger is dan je denkt

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
pepito zei:
Mulholland Drive zei:

\

De gouden regel om niet bad te gaan is de bekende "go with the flow"en je angst los laten en laten meevoeren naar waar het middel je brengt..

Voor mij is dit niet waar hoor! Ik laat mij nergens naar meevoeren waar ik niet heen wil Als IK trip ben IK de baas, ik controlleer alles, op een beheerste manier. Wil ik sterkere illusies, of hallicunaties, dan pak ik bij. Hoe geleidelijker de stoffen in je systeem komen, hoe minder kans je hebt om bad te gaan...Als je in één keer een portie neemt, dan is de trip heel anders. Alles. Van begin tot piek tot einde.

Met bijpakken dan kan je al na een paar uur voelen of je zwaarder wil of niet. Ik ben nog nooit ect bad gegaan, behalve door een te hoge dosis.

Dus MIJN gouden regel blijft dit zeker, gast.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gast? Anyway. Wat doseringen betreft heb je mischien wel gelijk, beginnen met een lage dosis kan vaak (vooral voor beginners) een verstandige keus zijn. Dat gezecht, als jij denk dat JIJ in een trip de dienst uitmaakt en zoals je zelf zegt "alles controleerd" moet ik je zwaar teleurstellen. Je verzetten tegen een "bad trip" is het stomste wat men kan doen. Het beste is proberen te ontspannen en het gevoel over je heen te laten komen, juist dan gaat het het snelste weer weg. Een bad trip kan iedereen overkomen, dat controlleer jij echt niet.

spacekonijn

Badass junkie
Jeller zei:
spacekonijn zei:
matthijs zei:

hmm kan ook juist andersom zijn hé.. dat je denkt van ik ga echt hard gaan, maar tvalt nog mee uiteindelijk en omgekeerd dat je denkt dat hjet chillen wordt, maar toch heftiger is dan je denkt
goeie , zeker waar.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
psilocybine zei:
euhhmm 30 gram verse hawaii :confused: .. sorry maar de dosis is 10 gram .. MAX 15 .. zeer onverantwoordelijk gebruikt

viel wel mee hoor :grin: en sorry, maar dan klopt die 30 gram niet. Ik bedoelde gewoon een 1persoons portie. Dan is hij 10 gram, ok. Mexicaanse waren 30 gram.

Ik wist goed wat ik deed, en ik was oneindig in de war, maar achteraf gaf me dat juist een kick, en was ik alleen maar nieuwsgierig naar de volgende keer. En onverantwoordelijk? Ach, waarom niet. Ik was 18, en onbezonnen. nu ben ik 26, en heb ik veel meer overwegingen met wat ik doe.

Sprit quest, ik snap je zeker. Als je voelt dat je slecht gaat, dan ga je je daar niet druk om maken, want dat verergerd het. Wat ik bedoel is puur die dosering. Pas bijnemen na, of tijdens een vette piek lijkt mij een redelijk middel tegen bad gaan. Het lijkt mij veiliger om het geleidelijk te consumeren...of kan je op een halve portie mexicaanse paddos bad gaan? Dat kan ik me gewoon niet voorstellen!

Tijdens mijn trip heb ik meestal wel even een spiegel, een spiegel van angst, onvrede of verdriet. Maar 90% is pure euforie! En ergens is bad gaan ook VET. Je tript op je negatieve gevoel, en achteraf heb je iets geleerd.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zelfs eens op een halve protie mexicaanse kun je een in een bad trip terechtkomen. Het gebeurt uiteraard veel minder dan waneer er zwaardere soorten of grotere hoeveelheden worden gegeten maar het is nog mogenlijk. Ik heb toevallig een keer meegemaakt dat een vriend op hwet toilet zat (na 15gr mexicaanse) en zo intens naar de patronen opde tegeltjes was gaan kijken dat hij erdooor ""overgenomen" was, hij zag enkel nog gele fractaltjes (de tegentjes zijn geel). Dit is dan wel geen enorm heftige bad trip waarbij je denkt dat een 9 jarige joods meisje in een concentratiekamp bent maar prettig was het voor die persoon zeker niet.

flashkop

Bewuste gebruiker
In petrol effe, had truffeltjes gegeten, voelde me al niet zo goed had wat buikpijn, toen aan een popper geroken en derna naart wc gespurt dat ni normaal was :P
Daarna voelde ik me geestelijk ff heeeeeel kut, ben ff gaan zitte en heb watertje gedronekn daarna wast gedaan.
Dit alles heeft 15 min geduurd.

psilocybine

Bewuste gebruiker
ok gisteren had ik dus mijn 2de bad trip ^^
ik en mij vriendin hadde 20 gram hawaii en 30 gram mexicaanse naar binnen gewerkt omdat we een ZEER zware trip woude .. alles was leuk en fijn in het begin .. tot ik op het idee kwam omer salvia 10X bij to roken :tearsofjoy: wat er toen gebeurde was .. "heb er geenb woorden voor" het leek alsof ik het allemaal eerder had gezien wat er gebeurde (visieonen) en ik kreeg bang van alles om me heen , na een tijdje veel vit C en druive suiker te slikken zijn wij naar boven gegaan op het bed geen ligen , toen begin mij vriendin :) op het bed en haar bene (met kousen) te :kots: en het helemaal over haar kousen en bed begon te wrijven xD daarna na even op het bed te liggen ging alles weer beter en hebben we ons nog ziek gelachen met wat we allemaal gedaan hadden , ik heb een bericht getypt toen ik aan het spacen was van dingen die we nog moesten doen :'D als ik hem nu lees klinkt het juist psychopatisch : om 3 uur , Shauny opknappen. alles opruimen en geen sporen na laten van wat er gebeurd is. probeer je terug normaal te voelen . slaap pilletje nemen . iets eten en slapen :'D ha ha hilarisch wat we allemaal deden gewoon

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik wil niet lullig zijn maar als je je hallicunogen zo misbruikt als jij dat hebt gedaan verdien je niet beter. Ten eerste is het niet echt slim twee soorten door elkaar te eten (de lichste soort doet meestal ook af aan de sterkere soort) en als je dan ook nog eens denk Salvia bij te moeten roken dan ben je het gewoon echt helemaal zelf schuld. Hallucinogenen zijn geen "speelgoed" waar je vrolijk mee kan aankloten, ik wil je graag aanraden voorzichtig te zijn en je niet zomaar zo vol als je kan te gooien.

neti

Badass junkie
ben ik het wel mee eens, eigen schuld dikke bult...

bedenk me nte dat ik onder invloed van een kwart stukje spacecake ook doodziek was... dacht dat ik dood zou gaan, zo duizelig, hallucinerend en misselijk

verder eens een bijna-doodervaring gehad onder invloed van thaise, behalve dat ik schrok omdat ik niet dood wilde gaan, voelde het prettig, een opluchting, die andere wereld van de doden

psilocybine

Bewuste gebruiker
vond het helemaal niet erg :confused: (wel zonden van mijn lakens :cry: )
met bed trips leer je jezelf voor een stuk beter kennen en kijk je op een andere manier tegen je angsten aan

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bad trips zijn zeker leerzaam, maar of dit de manier is om te leren vraag ik mij zeer zwaar af. Ik vind echt dat je onverantwoord bezich was. Je moet respect hebben voor de middelen die je gebruikt en niet zomaar vanalles door elkaar pakken.

psilocybine

Bewuste gebruiker
Spirit Quest zei:
Bad trips zijn zeker leerzaam, maar of dit de manier is om te leren vraag ik mij zeer zwaar af. Ik vind echt dat je onverantwoord bezich was. Je moet respect hebben voor de middelen die je gebruikt en niet zomaar vanalles door elkaar pakken.

dat weet ik en ik besef zeer goed dat het onverantwoord was ..
ik heb nrm respect voor de middelen die ik gebruik .. maar deze keer was een uitzondering die niet meer al voor vallen
ik bedoel niet dat je ervoor moet zorgend dat je een bad trip krijgt omdat ze leerzaam zijn :wink:

Dromer

Newbie
Ik heb wel eens een bad trip gehad ja. Het was de eerste keer dat ik paddo's had gegeten. Ik was 15 en ik had me er absoluut niet in verdiept dat je er van ging trippen dat had ik wel gehoord, maar wat dat allemaal inhield wist ik niet echt. Ik ervaarde naar mijn idee totale chaos, had geen houvast meer aan de werkelijkheid. Ik was zo ontzettend bang, maar op een gegeven moment (na voor mijn gevoel uren in de foetushouding te hebben gelegen.)
had ik het gevoel dat iets tegen me zei dat ik niet bang hoefde te zijn en mijn ogen open moest doen en alles te accepteren zoals het nu is.. Ik kreeg een heel warm gevoel en kriebels in m'n buik en deed dus m'n ogen open en toen zag ik allemaal mooie kleuren en bloemen (die in de tuin stonden maar ze waren mooier dan normaal) en ik voelde me weer helemaal goed. Het werd heel spiritueel ik had het gevoel dat ik wist hoe alles in mekaar zat het hele universum... Later nooit meer fout gegaan.

TAWL

Experimenterende gebruiker
Jaaah, ik ben ook een keertje heel goed bad gegaan,
dat is ook het intenste wat ik ooit heb meegemaakt, die ervaring heb ik echt moeten verwerken!

Bovenaan