San Pedro cactus

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
hoi mede df'ers!

heb zonet metn cactus van azarius aangekregen!

http://azarius.nl/smartshop/psychedelics/cacti/san_pedro/
de die van een dikke 30cm. mooi exemplaar :grin:

Nu had ik al gelezen dat je deze terug in de grond moet zetten en verder laten groeien klopt dit?

want mijn bedoeling was deze zaterdag lekker op te eten een avondje te trippen.

Dus is mijn vraag, kan ik deze meteen gebruiken?

greets

Tripper

Wijs gebruiker
Ik hoop dat het genoeg is voor een sterke trip. Er staat wel dat er ongeveer +1000 gram mesc in die 30cm cactus moet zitten wat een hele heftiger trip moet zijn. Ze zeggen namelijk wel meer bij Azarius. Ze dikken alles flink aan, "dat is om problemen te voorkomen", zeggen ze, als je met het verhaal aan komt van, "het heeft niet echt gewerkt".

Laat het weten als je erop hebt getript. Succes!

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb gehoord dat als een san pedro cactus snel groeit hij niet zoveel gifstoffen(mescaline) aanmaakt en dat hij die juist aanmaakt als je hem heel erg verwaarloost. Pin me er niet op vast.

°Thomas°

ok jongens bedankt, ligt ondertussen 1.5week in men koelkast :grin:
heb dit weekend een verlengd weekendje dan zal ik hem eens consumeren. ik laat jullie dan wel iets weten hoe het was via een tripreportje!

Wish me luck when the mescaline shoots me to paradise (or hell :grin: )

lolnoob

Bewuste gebruiker
°Thomas° zei:
ok jongens bedankt, ligt ondertussen 1.5week in men koelkast :grin:
heb dit weekend een verlengd weekendje dan zal ik hem eens consumeren. ik laat jullie dan wel iets weten hoe het was via een tripreportje!

Wish me luck when the mescaline shoots me to paradise (or hell :grin: )

Ik ben erg benieuwd, dus ik zal je report zeker lezen :)

Veel plezier :)

°Thomas°

Xeloc zei:
Ik ook. Die dingen zijn best groot, is dat 1 portie?
is idd zeer groot verschoot er zelf ook enorm van hoe groot die wel niet zijn :grin:
Nouja, 1portie als je geen eerdere ervaring(of allesinds niet veel) zou ik die portie wel delen als ik u was.
maar als je al enkele tripervaring (al dan niet met mescaline) er op hebt zitten dan zal dit wel te doen zijn.
Zelf al redelijk wat getript, enkel nog nooit met mescaline.
maar ik ga het er toch op wagen hem in 1x binnen te spelen :mrgreen:

5HTa

Ik heb de 1e keer ook een cactus van 30 cm (1kg) genomen, en dit was voor mij de perfecte hoeveelheid voor een eerste trip ermee, maar de inhoud kan per cactus best wat verschillen. Het was wel redelijk intens, maar als je ervaring heb met andere tripmiddelen zal het best goed te handelen zijn (mescaline is sowieso wel vergevend, afgezien van het ziek worden van de cactus zelf)

Shroom

Hallo,
Ik heb ook even een vraag ik heb al een tijd een san pedro staan die best wat over de 30cm is gekomen van toen ik hem kreeg. Nu wilde ik hem binnenkort gaan gebruiken maar heb nog wel een vraag.
Namelijk, ik heb geen blender (en ben niet van plan er een te kopen) dus ik ben opzoek naar een recept dat geen blender vereist. Dus als iemand een recept weet zou je hem dan kunnen posten?
Het liefst een recept van iets dat drinkbaar is.
Bvd.
Overigens ik heb even ernaar gekeken en een klein stukje schil er afgehaald, en het was heel erg kleverig, allemaal slijm enzo, zal wel ok zijn neem ik aan, ben benieuwd of het gaat werken en dan goed trippen.

5HTa

Shroom zei:
Hallo,
Ik heb ook even een vraag ik heb al een tijd een san pedro staan die best wat over de 30cm is gekomen van toen ik hem kreeg. Nu wilde ik hem binnenkort gaan gebruiken maar heb nog wel een vraag.
Namelijk, ik heb geen blender (en ben niet van plan er een te kopen) dus ik ben opzoek naar een recept dat geen blender vereist. Dus als iemand een recept weet zou je hem dan kunnen posten?
Het liefst een recept van iets dat drinkbaar is.
Bvd.
Overigens ik heb even ernaar gekeken en een klein stukje schil er afgehaald, en het was heel erg kleverig, allemaal slijm enzo, zal wel ok zijn neem ik aan, ben benieuwd of het gaat werken en dan goed trippen.

Probeer het toch maar heel fijn te maken, in een pan gooien met een berg citroenzuur en wat water en heeeel zachtjes doorkoken voor zeker 8u, uiteindelijk de pulp filteren, goed samenknijpen zodat al het vocht er uit komt, en dan weer met wat citroenzuur een tijd zachtjes doorkoken tot je een shotglaasje overhou.

http://www.erowid.org/plants/cacti/cacti_info2.shtml

Als je het op ga drinken, zorg dat je een zuur sapje heb, dit maskeert de smaak goed nadat je het glaasje naar binnen heb gegooid (het is echt heel erg vies!) En hou een emmer bij de hand want de meeste worden er naderhand misselijk van.

Bovenaan