salvia

shiva

Belezen gebruiker
is het normaal dat je van salvia5x extract bijna geen effect hebt of licht het aan mij.
men eerst keer salvia was toch anders dan maandag hoor, die eerste keer ik dacht dat ik door de kamer tolde na men trek van de pijp
nu maandag met die 5x extract zat ik hier maar beetje stoned te wezen en dat was het of moet je echt wel de 20x extract gaan halen om een deftig gevoel te hebben.

fokker

Belezen gebruiker
Pleur maar ns n halve gram 10x extract in n waterpijp, teug flink door met n stormaansteker... en say byebye to reality! :wave:

dopetester

Experimenterende gebruiker
fokker zei:
Pleur maar ns n halve gram 10x extract in n waterpijp, teug flink door met n stormaansteker... en say byebye to reality! :wave:

Zeker weten! Onlangs was ik sitter bij iemand die 1/5 gram van 10x extract door een waterpijp trok met een torch aansteker en voila :Volledig weg! :openmouth: tijdsbesef 0, :confused: en ging eventjes 10 jaar terug in de tijd! :mrgreen:

Greetz. :wave:

J0rrit

Badass junkie
op mijn 20x stond dat je het onder je tond moest leggen 10 min lang, maar dan kun je toch niet slikken en loopt je mond toch echt over ofniet?iemand ervaring?

J0rrit

Badass junkie
uhm, zou je salvia ook gwn oraal kunnen innemen of iets als snuiven? als je het toch ook onder je tong kan leggen?

Static Search

Belezen gebruiker
oraal werkt, snuiven weet ik niet..maar of het voordeliger is om te eten :confused:

ik vind me 10x ook beetje zwak..heb nog een halve gram die ik eens ga roken in een dxm trip..

nutsss

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Jeller zei:
onder de tong werkt het langer, maar minder heftig

maar dan kun je toch niet slikken als ik het goed heb, voor ongeveer 10 min?

natuurlijk wel. Als je iets onder je tong legt kun je gewoon slikken. Bijvoorbeeld LSD zegeltjes die hou je een kwartier of zo onder je tong. Of je moet de gewoonte hebben om je hele tong in te slikken...

Jeller

Badass junkie
idd..

keb nu trouwens bladeren van een salvia plant.. hoeveel zou ik in een pijp moetne steken om er iets van te voelen

shiva

Belezen gebruiker
veel bladeren heb ik gehoord
je zou er beter thee van trekken denk ik of kauwen
het extract is beter om te roken omdat er omdat er dan meer stoffen in een kleinere hoeveelheid zitten die werkzaam zijn

Jeller

Badass junkie
mja kheb het dus gisteren gedaan
een pijpje volgestopt met bladeren

met zo'n stormbrikee er op en dan diep trekken en lang inhouden..

Ik voelde dus wel iets.. de sfeer werd een beetje anders en de kleuren zagen er lichtjes anders uit en mijn denkwijze was lichtjes verward.. het was eigenlijk te vergelijken met weed, maar iets lichter en niet zo loom

was wel leuk, maar niet bevredigend genoeg, volgende keer ga ik eens een extractje uitproberen :)

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
mja kheb het dus gisteren gedaan
een pijpje volgestopt met bladeren

met zo'n stormbrikee er op en dan diep trekken en lang inhouden..

Ik voelde dus wel iets.. de sfeer werd een beetje anders en de kleuren zagen er lichtjes anders uit en mijn denkwijze was lichtjes verward.. het was eigenlijk te vergelijken met weed, maar iets lichter en niet zo loom

was wel leuk, maar niet bevredigend genoeg, volgende keer ga ik eens een extractje uitproberen :)

Grappige shit :)

Bovenaan