Salvia

An0n13m

Newbie
Ik wil graag salvia gebruiken, maar vraag me af of het mogelijk is om het op een andere manier te roken dan met een pijp.
:wave:

Marten!

Bewuste gebruiker
Ja, wees inventief!

Vraag me af of je er een vaporizer voor kan gebruiken. Lijkt me wel eigenlijk :)

exact

Belezen gebruiker
moet de vaporizer dan niet op een andere temperatuur zijn ingesteld, omdat het een andere stof is die je wilt verdampen :wink:

ontopic: google is idd je vriend :wave:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
verspil geen geld aan salvia joints.. beste rook je door een pijpje met een torch lighter (niet noodzakelijk maar zo gaat het gwn beter)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
vapo is gevaarlijk tschijnt omdat je zo een véél grotere dosis binnen kan krijgen dan je verwacht.

Joints is verspilling, of je moet véél bladeren hebben ofzo, om vooraf van je salvia ervaring te roken, kwestie om een beetje in de sfeer en mindset te komen :)

Een 'quid' zijn verse opgerolde salvia bladeren waar je op moet kauwen voor een bepaalde tijd (half uur?). De ervaring is langer en dieper tschijnt. Maar niet zo intens.

Pijpje/bong zijn goede, meets gebruikte manieren. Aanrader! Maar neem salvia maar niet te licht op, it can blow you away!

Morning glory is totaal iets anders, niet te vergelijken met salvia. Salvia is echt iets aparts.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
nou ja neem het niet te serieus ik heb een waterpijp gekocht en salvia bladeren en een storm aansteker (35 euries). gewoon omdat ik een drug wou proberen maar niks geen trip.

shokora

Wijs gebruiker
Welhallodaar zei:
uh jah ze hebben voorgedraaide salvia jointjes.

3.5x Enhanced Salvia Divinorum Joint

en ze hebben van die flesjes met pure salvia alcohol en peperemunt

Mazatec Salvia Divinorum Tincture - 10ml

http://www.everyonedoesit.com/online_he ... egoryID=89

of je besteld gewoon wat morning glory zaadjes ofzo stuk goedkoper

joints zijn redelijke verspilling van salvia. De bladeren zijn best lekker om te roken samen met wiet maar meer ook niet. De verdampingstemperatuur van salvinorin-a is hoger dan je met een joint kan bereiken. Daarom moet je met een pijp ook constant een aansteker er bijhouden.

Het beste blijft imho een bong. Want dat verkoelt die redelijk hete rook van de salvia.

Nadeel van salvia vind ik wel dat je kamer ruikt alsof je de coniferen van de buren hebt zitten roken...

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
shokora zei:
joints zijn redelijke verspilling van salvia. De bladeren zijn best lekker om te roken samen met wiet maar meer ook niet. De verdampingstemperatuur van salvinorin-a is hoger dan je met een joint kan bereiken. Daarom moet je met een pijp ook constant een aansteker er bijhouden.

Het beste blijft imho een bong. Want dat verkoelt die redelijk hete rook van de salvia.

Nadeel van salvia vind ik wel dat je kamer ruikt alsof je de coniferen van de buren hebt zitten roken...

Ja als mijn kat naast me zit ruikt die ernstig naar rook enzo, zelf heb ik een stormaansteker alleen die hete rook is best wel ernstig en ik deed het gewoon in een waterpijp

An0n13m

Newbie
en is het mogelijk om met gedroogde bladeren hetzelfde effect te krijgen als met de extracten en zo ja, hoeveel gram heb je daarvoor nodig? :)

An0n13m

Newbie
If it is your first time trying salvia use the table below to find the dosage you should start at:
normal salvia leaves: 1/2 - 1 gram
high grade salvia leaves: 1/4 - 1/2 gram
salvia extract 5x: 1/10 - 1/3 gram
salvia extract 10x: 1/10 gram
salvia extract 15x: 1/20 gram
salvia extract 20x: 1/20 gram
Zelf lijkt me dat iets te weinig, iemand ervaringen :P ?

Wacky

Badass junkie
Ik zeg dat ook niet omdat het 20x heet, maar omdat ik er ongeveer een 20e gram van nodig heb.

Magic Guest

Belezen gebruiker
Als je het 20x kan doen, dan is het aardig goedkoop. Zelfs als je het via azarius haalt, wat toch 1 van de duurdere is. Dat komt dan op 0,50 tot 1,50 euro per keer :smoke:

An0n13m

Newbie
Ik heb ook een paar amerikaanse sites gevonden waar ze 1 gram 20x extract verkopen voor tussen de 10-15 euro, en dan met het verschepen komt er zo'n 4 euro bij, dus dat komt neer op zo'n 14-20 euro, goedkoop dus als je het vergelijkt met nederlandse of britse sites, maar hoe zit het met de kwaliteit hiervan? :grin:

Bovenaan