Welhallodaar zei:minder dan 10x extract werkt waarschijnlijk niet hoor!
Welhallodaar zei:uh jah ze hebben voorgedraaide salvia jointjes.
3.5x Enhanced Salvia Divinorum Joint
en ze hebben van die flesjes met pure salvia alcohol en peperemunt
Mazatec Salvia Divinorum Tincture - 10ml
http://www.everyonedoesit.com/online_he ... egoryID=89
of je besteld gewoon wat morning glory zaadjes ofzo stuk goedkoper
shokora zei:joints zijn redelijke verspilling van salvia. De bladeren zijn best lekker om te roken samen met wiet maar meer ook niet. De verdampingstemperatuur van salvinorin-a is hoger dan je met een joint kan bereiken. Daarom moet je met een pijp ook constant een aansteker er bijhouden.
Het beste blijft imho een bong. Want dat verkoelt die redelijk hete rook van de salvia.
Nadeel van salvia vind ik wel dat je kamer ruikt alsof je de coniferen van de buren hebt zitten roken...
Welhallodaar zei:maar ondertussen verspillen de meeste hun geld
shokora zei:Nadeel van salvia vind ik wel dat je kamer ruikt alsof je de coniferen van de buren hebt zitten roken...
Als je het bos maar niet in de fik steekt he.An0n13m zei:is het ook mogelijk om het in het bos te roken of is dat niet slim?
20xMagic Guest zei:Stel ik koop een gram salvia 20x, hoe vaak kan je daarmee doen? Bij een gemiddelde dosis.
Zelf lijkt me dat iets te weinig, iemand ervaringen :P ?If it is your first time trying salvia use the table below to find the dosage you should start at:
normal salvia leaves: 1/2 - 1 gram
high grade salvia leaves: 1/4 - 1/2 gram
salvia extract 5x: 1/10 - 1/3 gram
salvia extract 10x: 1/10 gram
salvia extract 15x: 1/20 gram
salvia extract 20x: 1/20 gram
Dat hoeft natuurlijk niet, als je hoort dat je van gewone bladeren bijna geen effect hebt als je het rookt...Wacky zei:

Argulas zei:vapo is gevaarlijk tschijnt omdat je zo een véél grotere dosis binnen kan krijgen dan je verwacht.
ja echt waar vapo is super gevaarlijkexact zei:Argulas zei:vapo is gevaarlijk tschijnt omdat je zo een véél grotere dosis binnen kan krijgen dan je verwacht.
ja hoor, die verhoogde dosis komt zomaar uit de lucht vallen![]()