• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia Tripje

Jeller

Badass junkie
Gisteren heb ik voor de 5de keer in mijn leven (ofzo) Salvia geprobeerd, deze keer met meer succes dan de voorgaande keren.. de vorige keren merkte ik er wel iets van maar veel te subtiel en vrij verwaarloosbaar of placebo..

gisteren heb ik het eerst 2 keer gerookt met 3 bij ne maat thuis, met een muziekje van mystical sun op.. de eerste keer leek het alsof mijn stoel meeademde met mij en beetje closed eyes visuals.. dit was nog altijd niet zo denderend, dus heb ik het nog een tweede keer gerookt een kwartier erna. Toen had ik nog vage c.e.v's op de muziek. ik zag foto waarbij ik passeerde en ze smelten weg tot een nieuwe foto op een rare manier.. en de visuals gingen licht mee op de muziek :)

Daarna heb ik nog wat gesmoord enzo en ben ik naar huis gegaan.
Thuis heb ik het dan nog eens geprobeerd omdat ik het nog steeds niet heftig genoeg vond. Toen heb ik redelijk veel in mijn pijpje gesmeten, heb ik mijn licht gedimd en een chill nummer (Furious - Mercano Chill) opgelegd. Ik heb er dan 4 diepe trekken van gepakt en dan op mijn bed gaan liggen met mijn ogen dicht.

Toen leek het of alles wat tussen mij en de muziek lag allemaal wegsmelte en er een afgrond werd gevormd, alles ging ook vooruit en ik zag landschappen die de muziek voorstelde rechts van mij en ik zelf droop ook af in de afgrond, een heel raar gevoel in mijn lichaam was dat.. Ik probeerde zo weinig mogelijk te bewegen, want ik denk dat dit de trip verstoorde. Ik was dus nog niet zo ver heen dat ik niet meer wist dat ik tripte (jammer :)). Het was vooral leuk hoe de kleine geluidjes over en weer sprongen op de rand van de afgrond. Als ze weg gingen dan zag ik hoe de restanten van het geluid in de afgrond werden gezogen en dan kwamen er nieuwe geluidjes springen aan de rand. Toen het liedje bijna gedaan was begon de trip al af te zwakken en ik heb dan maar mijn ogen open gedaan. Toen was alles weer normaal maar beetje raar..

Ik was dus wel blij dat ik deze keer psychedelische effecten heb gehad, maar toch vond ik het nog te mild, ik heb het gevoel dat ik er nog niet volledig in zat, ik wil volledige overname van de drug.. ik ga het nog een paar keer doen, want ik kan er goedkoop aangeraken nu, maar als ik nog niet krijg wat ik wou ga ik toch eens DMT kopen, dit lijkt mij altijd te werke :)

mss doe ik het vanavond nog eens, ik hou jullie op de hoogte

Rain

Bewuste gebruiker
Welke Salvia heb je gebruikt? 20x extract is aan te raden. Beetje in pure pijpje doen en de rook minimaal halve minuut inhouden. Zeker dat je daar hard op gaat :openmouth:

Jeller

Badass junkie
deze keer was het van een maat, kwam ongeveer overeen met iets van een 5x of 10x extract.. vorige keer had ik een x20 extract, dat deed dus niet al te veel

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Hmmm, had een paar weken geleden ook salvia geprobeerd, was ook heel klein beetje subtiel gevoel, maar niks psychedelisch. Het is dus wel mogelijk om iets te voelen met 5x/10x extract :tongueout: ga 't nog wel een keertje proberen dan. Maar ik vind t zo'n risico van geldverspilling :/

henkie84

Bewuste gebruiker
Nogmaals: omgekeerde tollerantie! Hoe vaker je het doet, hoe harder het zal gaan werken. En, rook eens een weekje iedere dag een beetje salvia bladeren en dan in 't weekend een extract. Probeer me dan nog eens te vertellen dat je niet getript hebt. (Die keer in het weekend dan.)

Jeller

Badass junkie
henkie84 zei:
Nogmaals: omgekeerde tollerantie! Hoe vaker je het doet, hoe harder het zal gaan werken. En, rook eens een weekje iedere dag een beetje salvia bladeren en dan in 't weekend een extract. Probeer me dan nog eens te vertellen dat je niet getript hebt. (Die keer in het weekend dan.)
idd ik heb het gevoel dat je het gewoon beetje moet leren kennen.. kga straks nog eentje zette :)

DirEnGrey

henkie84 zei:

What!? De hele week elke dag salvia roken!? Zo'n fanatic ben ik niet :P maar wist het niet van de omgekeerde tolerantie, dan is het wel de moeite waard om 't wat vaker te doen jah.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
DirEnGrey zei:
henkie84 zei:

What!? De hele week elke dag salvia roken!? Zo'n fanatic ben ik niet :P maar wist het niet van de omgekeerde tolerantie, dan is het wel de moeite waard om 't wat vaker te doen jah.

Elke dag salvia bladeren is niet zo erg hoor. Véél zul je er ook niet van voelen. Misschien zelfs zo goed als niets. Het is slechts om die omgekeerde tolerantie in de hand te werken. Je kan ook voor je aan het extract gaat opbouwen met bladeren, dan een waterpijpje, dan wat 5x extract, dan wat 10x, ... zo opbouwen tot je bekomt wat je wil. Dat helpt zeker ook :) Een gezellig flashy salvia avondje will do the trick :) Koop trouwens een stekje, ongelimiteerde voorraad bladeren, waar je nadien nog zelf extract van kunt maken ook :) Zeker een aanrader :)

Jeller, mooi reportje! Het kan idd nog véél verder, maar hey, je gaat er wel geraken hoor :tongueout: Bij mij heeft het ook ontzettend lang geduurd. Ik kijk uit naar je volgende ervaringen!

Peace&Love!

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Argulas zei:
Koop trouwens een stekje, ongelimiteerde voorraad bladeren, waar je nadien nog zelf extract van kunt maken ook :) Zeker een aanrader :)

Heb jij ervaring met het zelf maken van een extract? Hoe gaat dat in z'n werk?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mary zei:
Argulas zei:
Koop trouwens een stekje, ongelimiteerde voorraad bladeren, waar je nadien nog zelf extract van kunt maken ook :) Zeker een aanrader :)

Neen, nog niet.. Heb hier wel een hoop bladeren liggen voor er eens aan te beginnen. Ik heb hier ook meerdere extractie gidsen in pdf, you want ? pm me :)

Na de exams ga ik mezelf terug eens in de psychedelica storten zie :)

DirEnGrey zei:
Dat is wel een goeie, van dat stekje. Maar ik wacht dan eerst ff tot ik op mezelf woon.

Salvia Divinorum is niet illegaal hoor dacht ik. Kan je perfect thuis kweken. En het ziet er totaal niet verdacht uit, let me show you :

Ziet er toch enorm onschuldig uit hé ? :) Je moet al iemand zijn met kennis om te weten dat dat salvia divinorum is.

Peace&Love!

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Argulas zei:
Mary zei:
Argulas zei:

Neen, nog niet.. Heb hier wel een hoop bladeren liggen voor er eens aan te beginnen. Ik heb hier ook meerdere extractie gidsen in pdf, you want ? pm me :)

Na de exams ga ik mezelf terug eens in de psychedelica storten zie :)

DirEnGrey zei:
Dat is wel een goeie, van dat stekje. Maar ik wacht dan eerst ff tot ik op mezelf woon.

Salvia Divinorum is niet illegaal hoor dacht ik. Kan je perfect thuis kweken. En het ziet er totaal niet verdacht uit, let me show you :

Ziet er toch enorm onschuldig uit hé ? :) Je moet al iemand zijn met kennis om te weten dat dat salvia divinorum is.

Peace&Love!

Helaas gaat dat niet op voor wietplanten :P

shokora

Wijs gebruiker
henkie84 zei:

Dit is exact wat ik wil gaan doen, heb pas geleden bij azarius een paar grammetjes salvia leaf gehaald. Dit gewoon ff een tijdje roken en dan wegknallen met extract :grin:

DirEnGrey

Wow, das idd zeer handig! Het ziet er niet verdacht uit! Ik mag geen wietplanten thuis hebben, want het is 'drugs'. Maar muahaha een salvia plant lijkt niet eens op drugs! Dit brengt me op ideeën :grin:

Mysticwarrior

Ik heb nu ook al een aantal keer salvia gerookt, maar ik heb gevoel dat ik er niet verder in kom. Een tijdje geleden heb ik het salvia pakket van azarius besteld, daar zat 3gram blad in, een gram 5x en 10x. Het blad daar merkte ik in eerste instantie niks van, dus heb ik daarna besloten om met de 5x te beginnen. Dit werkte in eerste instantie best goed, ik zag de wereld in blokjes en laagjes maar het leek maar enkele seconden te duren en het effect werd alweer drastisch minder. Daarna heb ik nog een aantal keer de 5x gerookt, maar het zelfde effect heb ik er daarna niet meer van terug gekregen.

Maar het leek mij wel een goed plan om het is een keertje buiten in de natuur te proberen, dus ik naar een mooi uitzicht punt in het bos, daar mijn pijpje vol gegooit. Ik had zo'n beetje alles wat er nog was in gegooit. Ik voelde mij eventjes wazig en maakte mij zorgen dat er iemand langs zou komen lopen en het effect was vermoed ik daarom ook bijna direct weer verdwenen. Er gebeurde wel een wazig iets, ik moest denken aan indianen die in de bosjes konden zitten en er misschien wel uit konden springen. Maar verder, was het echt niet de moeite waard.

Ik heb nog steeds wat blad over en de 10x en eigenlijk wou ik die gisteren gaan uitproberen maar dat word nu denk ik vanavond. Misschien dat die 10x mij in een andere dimentie kan lanceren, zo niet, dan is het uiteraard wel zonder van het geld.

Ik zit er ook aan te denken om de quid.. methode te gaan proberen. Het schijnt dat het effect dat wat milder is, maar wel een uur tot anderhalf uur kan aanhouden. Alleen heb ik nog nergens iemand gesproken die dit heeft probeerd met een extract.

Eigenlijk ben ik opzoek naar een manier, om het bijvoorbeeld in een drankje te verwerken.

Weet iemand hier daar nog een techniek voor?

Mysticwarrior

Zo, ik heb zojuist weer een poging gedaan. Maar niks hoor, lichamelijk voel ik me uit elkaar getrokken. Alsof je uit je lichaam word gezogen, maar daar houd het voor mij ook wel mee op.

Ik begin het nu ook echt een vervelend gevoel te vinden, daarnaast zweet ik mij kapot.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat vervelend gevoel kan wel komen door het extract. Dat kan een irriterend gevoel teweeg brengen. Mijn eerste keer dat ik salvia deed was ik daarna echt heel gevoelig, ik had het liefstdat gewoon iedereen mij met rust liet en ik wou gewoon gaan slapen ofzo, niet dat ik moe was, ik wou gewoon dat de dag voorbij was. Veel effect had ik toen ook niet, lachkick, staren, een beetje messed up tijdsbesef.

Voor een drankje weet ik niet echt. Ik denk niet dat dat goed zal gaan, sinds het of door je longen of door je speekselklieren wordt opgenomen. Als je nog over hebt, zou ik het bijhouden voor een goed salvia avondje met vrienden, en leg eventueel samen voor een 20x extract. Dan zo rustig opbouwen, om uiteindelijk een goeie hit 20x extract te nemen. Volgens mij heb je dan wel prijs :wink:

Maar idd, ik heb ook meerdere salvia pogingen ondernomen voor ik het effect had dat ik wou. Maar het is zoooo de moeite! Geduld is hierbij een schone deugd, ik ben blij dat ik het niet opgegeven heb :)

Peace&Love! :)

Bovenaan