• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia onderschat!

Zu

Experimenterende gebruiker
ik heb vorige week salvia (x10 extract) gerookt, ik had het in de smartshop naast La Canna in Amsterdam gekocht. ik dacht: "het is een smartdrug, een herbal kan niet al te heftig zijn". Ik had evengoed trip reports op internet opgezocht en gelezen maar mijn nieuwsgierugheid kan alleen door ervaring worden getemd.

De setting: overdag op mijn kamer in mijn eentje, mijn moeder boodschappen aan het doen, over een paar uur moet ik op de familiefoto.

Ik kon niet wachten! ik vulde mijn waterpijp met wat salvia en ik deed er geen water in anders kon het er alleen maar uit vallen terwijl ik ging trippen.

2 diepe hijsen...

nog eentje dan. kon toch geen kwaad?

Ik kreeg gelijk het gevoel dat mijn ogen lekker veilig in mijn oogkassen zaten, daarna klapte de rand van tot waar ik met mijn ogen kan zien, volledig open, waardoor ik 360 graden kon kijken in mijn kamer. stapje verder.
ik WERD mijn kamer (dit zag ik niet meer uit mijn ogen natuurlijk, ik WAS gewoon). alles in de kamer (inclusief mijn lichaam) was onderdeel van mij.

Ik wilde dit eigenlijk niet want ik schrok me echt dood. Dit was te heftig, want wat ik zag, was altijd al zo geweest! dit wilde ik niet zien. de realiteit die ik altijd al kende, was allemaal verbeelding. Ik vechtte er tegen (op handen en voeten kruipend terwijl ik geeneens zag waar ik heen ging)
maar ik kon niet, want alles zei me dat dit gewoon gevolg van mijn acties is. ik moest hier gewoon doorheen, of ik nou wilde of niet.

de kamer is natuurlijk in mijn huis, dus ik werd onderdeel van mijn huis. mijn huis staat op de wereld. ik werd 1 met de wereld, en ga zo maar door, totdat ik eigenlijk 1 met het hele universum was. Tijd bestond niet meer: "alles gaat achteruit en tegelijkertijd vooruit. alles is al gebeurd". ik schrok, want 3-d is ook maar illusie. Toen hield alles op met bestaan omdat ik dat gewoon wilde. zelfs Amerika, met z'n FBI en CIA en shit, had niks meer te zeggen. alles en iedereen (zelfs de mensen waar ik van hou) waren verdwenen. Ik voelde me heel schuldig en ik hoorde alle stemmen van iedereen die ik in mijn leven heb gekend, bezorgd praten en ook op een toontje van "wat heb je nou gedaan!"

Toen zag ik stipjes, en die veranderden in zogenaamde fractals, en die fractals waren de bouwstenen voor wat ik daarna zag: mijn kamer weer, en ik was blij, want Tijd bestond weer! Ik hoorde een stem...het was mijn stem! ik zei: "dit ben ik, dit ben ik, dit ben ik..." etc. terwijl ik naar allemaal spullen in mijn kamer wees. dit had ik later pas door want mn lichaam was op automatische piloot ofzo. omdat de harde "werkelijkheid" van het universum allemaal van de linkerkant in mijn visie af kwamen, wilde ik daarvoor vluchten dus ik liep de hele tijd naar rechts. Ik kwam daardoor op het balkon terecht, wat verkeerd had kunnen aflopen.
Ik kwam weer bij, nog helemaal verdwaasd.

Ik nam een douche, en even later stond ik weer helemaal fris en normaal op de familiefoto.

Hoe lang heeft deze trip geduurd? ik heb niet op de klok gekeken van tevoren, maar ik schat hooguit 5 minuten. alles was weer helemaal normaal na ongeveer 15 à 20 minuten. voor mijn gevoel veel langer omdat Tijd niet meer bestond :wink: maar dit spul raak ik dus niet meer aan. de algehele sfeer had iets van een strenge maar hele rechtvaardige lerares, maar deze les was wat hard voor mij want ik heb salvia echt onderschat. En weer werd me iets persoonlijks geleerd wat nogal belangrijk is voor mij.

Ik heb er toch geen spijt van.
Ik heb ontzettend hard gehallucineerd en ik dacht dat alles echt was. eigenlijk zat ik dus in een psychose en omdat het op dat moment voor 100% overtuigend is, is het dus heel gevaarlijk als je geen sitter bij je hebt...

Salvia, respekt.

cunt

Wijs gebruiker
interessant om te lezen ..!

ik moest laatst ook een keer savonds op een familie foto.
maar dat was ik helemaal vergeten dus ging die middag aan de sos .. en kwam rond uurtje of 4 smiddags thuis met een brak coke hoofd, vroeg m'n moeder welke kleren ik aan wou doen voor die foto. dus ik schrok me helemaal kapot! gelijk onder de douche gestapt en ff een wandelingetje buiten gemaakt in de hoop dat dat ging helpen. duurde gelukkig nog wel ff voordat we op de foto gingen dus had genoeg tijd om mezelf een beetje op te frissen zeg maar :) uiteindelijk zie je het niet echt op de foto, alleen als je er heel goed op let en je weet het dan kan kan je het een heeeeel klein beetje aan m'n kop zien. dus gaat niemand opvallen :)
wel grappig dat ik de komende jaren hier in huis te bezichtigen ben met een coke hoofd :wink:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hah ja mooie ervaring joh. Het klinkt allemaal zo vreselijk nog niet. Maar ja, als je niet goed voorbereid bent kan ik me wel voorstellen dat als je zo de weg kwijt raakt je dat niet zo fijn vindt.

Salvia, respect lijkt me een goed uitgangspunt :P

spacekonijn

Badass junkie
prachtig , krijg direct weer zin :grin:
als je er iets meer ervaring mee had gehad door bijvoorbeeld eerst een aantal keer 5x te roken , had je er je niet tegen verzet en was je trip denk ik nog veel mooier geworden.
maar prachtige trip! :)

platypus

Belezen gebruiker
klinkt heel goed, wou dat ik zo'n heftige ervaring had gehad met salvia (ben nooit ZO hard gegaan)!!

fun

Bewuste gebruiker
wauw!

ik ben jalours!
het roken door een waterpijp lijkt me een supergoed idee, je kunt denk ik dan even diepen teugen nemen als met een pijpje, maar je houdt ze makkelijker binnen omdat het minder scherp is?? lijkt me :wink:

Ik heb het dus ook 1x gerookt maar merkte daar weinig van.
Ik ben wel van plan het nog eens uit te proberen binnenkort :P

Bollie

Bewuste gebruiker
kan je dat in alle smartshops in nederland kopen ?
Kheb ook wel zin om ne keer zoiets te proberen. Hoe werkt dat precies en kan je dat ook gewoon in een joint smijten of is dit een vloeistof ?
Greetz !

shihuandgi

Belezen gebruiker
Bollie zei:
Kheb ook wel zin om ne keer zoiets te proberen. Hoe werkt dat precies en kan je dat ook gewoon in een joint smijten of is dit een vloeistof ?
Greetz !

dit zijn kruiden en je kan ze ook gewoon in een joint rollen ja!

je kan ze bij azarius bestellen(was ik van plan maar sinds ik teveel kans heb op bad trip ga ik eerst eens met wiet beginnen denk k!!)

spacekonijn

Badass junkie
shihuandgi zei:
Bollie zei:
Greetz !

dit zijn kruiden en je kan ze ook gewoon in een joint rollen ja!

je kan ze bij azarius bestellen(was ik van plan maar sinds ik teveel kans heb op bad trip ga ik eerst eens met wiet beginnen denk k!!)

in een joint rollen werkt niet. je moet het puur roken door een pijp

Bollie

Bewuste gebruiker
shihuandgi en spacekonijn, jullie spreken wel elkaar tegen.
Weet iemand van jullie het wel zeker of het werkt of niet ?
Al geprobeerd ?

matthijs

Badass junkie
Bollie zei:
Al geprobeerd ?
Ik dacht ook dat het in een (water)pijp moest...

Zu

een paar vrienden van me hadden ook 2 keer in verschillende smartshops gekocht maar de verpakking was anders enzo, het kwam van een heel andere fabrikant en dat spul werkte niet. ik kocht het bij la canna in a'dam en als het toen niet zou werken zouden we salvia links laten liggen want het kostte nogal wat. volgens mij hielp de waterpijp goed omdat ik dan minder lucht/zuurstof in ademde, meer zuivere salvia rook dus.

spacekonijn

Badass junkie
Bollie zei:
Al geprobeerd ?
ik heb het meer dan 10x gebruikt , en de helft waren echt goeie trips en nooit een waterpijp gebruikt en joint rollen of met tabac is nutteloos , vaak genoeg gezien - nooit effect

trust me :wave:

Qocaïne

Badass junkie
Nog ff reageren hoor.

Salvia trips zijn altijd moeilijk te beschrijven.. je slaagt er toch goed in!
Echt heftig man! Ik ben ook erg nieuwschierig maar zal het nooit proberen. Wel mooi dat je echteraf een goed gevoel overhoud en gewoon nog fris op de foto stond :grin:

Audio Scum

Belezen gebruiker
Cool en erg interesant, hoop dat je er wat aan hebt.

Je kan het ook eten (moeten het wel verse bladeren zijn) je trip duurt dan iets van een uur.

Qocaïne

Badass junkie
Audio Scum zei:
Cool en erg interesant, hoop dat je er wat aan hebt.

Je kan het ook eten (moeten het wel verse bladeren zijn) je trip duurt dan iets van een uur.

Maar dan is het effect anders neem ik aan?!
Minder heftig,.

Dags

Bewuste gebruiker
Vette report! ik zou het trouwens echt niet zonder sitter doen. Toen ik het deed, duurde het ook al zo kort! ik kreeg er zo'n folder bij en daar stond dat het iets van 30 minuten duurt, maar mijn trip duurde ook hooguit 5 minuten, hoewel ik over die trip wel een half uur kan praten zo lang leek het:). Ik vind echt dat je je trip goed beschrijft ik kan het gevoel bij salvia echt niet precies op papier(of scherm :grin: ) kwijt. Denk dat ik binnenkort ook eens die 10x probeer(vorige keer was 5x), ojah en je moet idd die salvia-extract het liefst zo veel mogelijk rook in 1 hijs nemen en zo lang mogelijk inhouden

Freaky high

Bewuste gebruiker
zalig report! ik wil salvia ook proberen met een vriendin van mij. ze is vandaag naar Sluis met haar ouders en ze zal er achter gaan in de heksenketel, hopelijk verkopen ze het onder de 18..

zakkie

ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze niet mogen verkopen aan minderjarigen....

Freaky high

Bewuste gebruiker
heb juist SMS gekregen van men BLOWHOMIE en ze heeft geen salvia mee maar wel een portie mexicaanse paddos voor ons 2 :tongueout:

Aquilta

Ik zat in de coffeshop en ik zag dus een potje salvia 5x staan en ik wist niet wat het was en ik vroeg wat het met je deed. Het is een natuurlijk tripmiddel, enfin en ook ik dacht dat het niets was. Ik thuis uitproberen met 2 vrienden en het effect viel me wel tegen. Ik kreeg een erg warm gevoel en ik begon te zweten en uiteraard ging dit gepaard met rare gevoelens en spierverslapping. Het was alleen een vervelend gevoel maar tevens had het ook wel weer een aangenaam gevoel. Ik heb het nu in totaal 6x gedaan en elke keer kreeg ik exact dezelfde 'trip' en die kan lang niet tippen aan de lsd of dmt trips terwijl dit wel zou moeten.

Naar mijn weten doe ik niets verkeerd. Ik stop ongeveer 150 MG in een pijp en dat 3X achter elkaar; daarna kan ik niet meer hijsen want dan lig ik al helemaal plat. Is er een betere manier om salvia te nemen dan? 1 of andere manier om 1 gr in 1x te roken. Of kan ik beter overstappen op salvia 20? ik bedoel als salvia 5x weinig effect bij mij heeft ( lees: hallicunatie ) dan kan ik net zo goed salvia 10 overslaan :)

Zu

tja de ervaring begint al binnen 30 seconden te pieken. Dus zoveel mogelijk in 3 hijsen nemen. Ja ik zou een sterker extract nemen als ik jou was.

crazy jack

het effect is idd moeilijk uit te leggen, :confused: maar gek is t wel,wel altyd iemand bij je hebben met dit spul!! :beer:

ik had ook een paar maanden geleden salvia voor de 1ste maal geprobeert.
een 10 X extract van Azarius.nl

Ja man.
Ik had zonder deftig af te wegen een heel kopje vol in mijn waterpijp ik had ongeveer iets meer dan 1/8ste binnen van een gram.
Ik had 1 zware trek genomen en dit redelijk lang ingehouden, ongeveer 20 seconden. dan trok ik nog een 2de maar die moest ik niet lang inhouden want ik voelde iets naar mijn hoofd stijgen en op dat moment werd ik zo zwaar naar links getrokken echt nie normaal zo trekken dat lady salvia deed.
Ook was er op dat moment iemand of meer een aanwezigheid van iemand of eerder "Iets" dat me in zekere zin vertelde van : jaja te laat man, je bent nu van ons.(alsof de salvia een lokmiddel was en dat het leven er zo uit bestond dat het met dit "lokmiddel" eindigt. Ook was er een zekere herkenning van dit gebeuren, alsof ik wist wat er aan de hand was. Ik was nogal op zijn minst verschoten en begon wat in paniek te geraken. Toen plots na een zekere tijd (verzekerst maar een paar seconden maar het leek een hele tijd) ik ergens van in slaaptoestand terug bewust was maar op dat moment was er vanalles aant gebeuren. ik werd van de eene locatie (wereld) naar de andere getrokken/ gedraaid.
Ik wist op dat moment totaal niet wie ik was, waar ik was, ik wist ook niet dat ik iets genomen had. Ik wist enkel dat ik in een verwarde toestand zat en dat ik zo snel mogelijk terug in een stabielere situatie moest komen maar hoe dat moest wist ik dus ook niet é want ik wist niet dat ik iets genomen had en dat ik gewoon de tijd moest afwachten. echt wel best eng. In mijn trip ben ik bijna daarmee constant bezig geweest met het "terug komen op deze wereld" Wat die wereld dan ook was want ik wist echt geen fucking reet meer over deze werkelijkheid.
Ik ben tijdens die 20 minuten ook een paar keer terug in de werkelijkheid gekomen en toen heb ik echt VET moeten lachen maar het was niet echt ik die aan het lachen was, het was meer de groep en ik was de groep of dat "iets"
En dat voordurend getrek was echt wel lastig, ik werd continu van de eene plaats naar de andere getrokken en net telkens ik terug ff hier was en ik mij wilde sterk houden om daar te blijven werd ik terug de diepte ingetrokken.

In sommige verhalen of ervaringen hoor je toffe dingen maar die gaan over mensen die hun ogen nog konden open en toe doen. Ik Kon dus helemaal niets meer. Na die heftige trip was ik nog een half uurtje stoned.
gelukkig dat er iemand bij was om mij in het oog te houden want die trip was echt veel te zwaar en ik was zelfs ook eens opgestaan zonder dat ik er veel besef van had want heel die trip was 1 zware verwarde droom.

De volgende dag voelde ik me wel zeer fit alsof ik echt heel wat meer energie had.

Bovenaan