Salvia 60x extract illegaal?

henkie84

Bewuste gebruiker
Bij Nederlandse smartshops ben ik nooit Salvia tegengekomen hoger dan 30x extract. Op internet kom ik bij veel buitenlandse (voornamelijk Amerikaanse) websites extracten tegen als 60x, 80x en soms zelfs 100x. Is dit illegaal in Nederland of vinden alle smartshops (die ik gezien heb) dat hier geen markt/behoefte voor is?

psych-out

Bewuste gebruiker
wow, dat moet wel hennig grellige salvia zijn.
ik zou het niet weten, het hoogste dat ik weet was
salvia 40x extract.

Wacky

Badass junkie
Het kunnen ook marketing getalletjes zijn. Er kan blijkbaar ook een groot verschil zijn tussen de ene 30x en de andere 30x.

Autsider

Belezen gebruiker
Echt veel zin heeft het niet, doseren wordt ook erg lastig met zo een hoog extract.

Salvia is gewoon legaal ongeacht de sterkte.

cuber3

Experimenterende gebruiker
Idd gewoon marketing.
De echte sterkte verschilt van verkoper tot verkoper.
In amerika worden ook 100+x extracten verkocht, die gewoon even sterk kunnen zijn als vb 30x van een smartshop hier..

L

Lid 6909

Gast
ik zag een keer een dude 120x salvia nemen, pretty sick shit

Oom Klaas

Badass junkie
gNuxx zei:

Weet je ook zeker dat het 120x extract was?
En hoeveel was z'n portie...naar zulke dingen ben ik wel benieuwd!

Echt hoor, 20x is voor mij garant voor de pan uit trippen...vliegen door universums en op de trillingen van de violist die het heelal bestuurt dansen.

120x...6 keer zo sterk :openmouth:

Oom Klaas

Badass junkie
DrippTone zei:
Zo zot hoeft het van mij niet, ook van de bladeren of het 5× extract kun je leuk trippen. :)

5 tot 10x vind ik de meest fijne extracten.
Niet meteen zo idioot overdonderend als 20 tot 25x,
wat ik af en toe echt wel té sterk vond.

darklord667

Ik heb de 40x nu 2 keer gerookt. En dat doet rare dingen met mij.. Ik hou het voorlopig nog even bij 20x. Is iets milder :). Die gast waar ik haal zegt ook 60x te verkopen, maar ik lees ook veel op internet, dat het niet veel sterker is dan de 30x van de smartshops. Heb het zelf nog niet geprobeerd, dus ik weet het niet.

L

Lid 6909

Gast
Oom Klaas zei:
gNuxx zei:

Weet je ook zeker dat het 120x extract was?
En hoeveel was z'n portie...naar zulke dingen ben ik wel benieuwd!

Echt hoor, 20x is voor mij garant voor de pan uit trippen...vliegen door universums en op de trillingen van de violist die het heelal bestuurt dansen.

120x...6 keer zo sterk :openmouth:

Het was illegaal, en door wat rare mensen vervaardigd, maar of het echt 120x was weet ik niet, die kerel ging behoorlijk hard iig. hij kon niks meer, alleen lachen en hallucineren.

volgens mij nam hij zon 8e deel van een grammetje

lesyouri

Newbie
henkie84 zei:
Bij Nederlandse smartshops ben ik nooit Salvia tegengekomen hoger dan 30x extract. Op internet kom ik bij veel buitenlandse (voornamelijk Amerikaanse) websites extracten tegen als 60x, 80x en soms zelfs 100x. Is dit illegaal in Nederland of vinden alle smartshops (die ik gezien heb) dat hier geen markt/behoefte voor is?

In een winkel waar ik altijd kom kwam ik 60X tegen, misschien ook wel sterker maar dat weet ik niet meer.

hash

azarius kwaliteit 30X, sterk genoeg. wat wil je doen met hogere kwaliteit? zullen nauwelijks verschillen zijn omdat het uiteindelijk toch gaat om wat je hersens produceren.

Luomo

Ik vond 20x extract echt al onwaarschijnlijk zwaar. Ik snap niet hoe je dat effect nog maal 6 zou willen ondergaan. What the fuck.
Snap ook niet hoe dat effect nog 6 keer sterker zou kunnen zijn, op een gegeven moment ben je toch gewoon daar waar niks meer een maat heeft? De oneindigheid of zo..

Bovenaan