We hadden weer zin om te trippen, maar aangezien we dinsdag deze week nog maar paddo's gegeten hadden, wouden we het iets kalmer aan doen.
Met kalmte bedoel ik niet in heftigheid, maar in duur.
Salvia scheen maar een aantal minuten te werken, dus kochten we die dan maar...
Eens thuisgekomen smeten we 1,25 gr in onze waterpijp. We stoken deze aan en liet m'n maat eerst. Hij nam een diepe trek en hield deze zolang mogelijk in. Na uitgeblazen te hebben nam hij nog een diepe trek en deed hetzelfde.
Dit deden nog een andere vriend en ikzelf ook.
Raar maar waar hebben we niet getript. We hebben wel alle 3 nog nooit zo high gezeten in ons hele leven.
We roepten van het lachen. Mijn buikspieren deden ongelooflijk veel pijn.
We lagen op de grond, want we konden echt niet meer rechtzitten.
De persoon die tweedes ingetrokken had, en die de rook het langste ingehouden had, zat het verste merkten we op.
Hij lag met een kussen op zijn hoofd te breken. Hij duwde het kussen strak op zijn achterhoofd en zag zo rood als een tomaat.
Na een tiental minuten verdween het high gevoel, wat wel jammer was.
Salvia... Niet getript, maar er wel van genoten.
Mss tot volgende keer...
Met kalmte bedoel ik niet in heftigheid, maar in duur.
Salvia scheen maar een aantal minuten te werken, dus kochten we die dan maar...
Eens thuisgekomen smeten we 1,25 gr in onze waterpijp. We stoken deze aan en liet m'n maat eerst. Hij nam een diepe trek en hield deze zolang mogelijk in. Na uitgeblazen te hebben nam hij nog een diepe trek en deed hetzelfde.
Dit deden nog een andere vriend en ikzelf ook.
Raar maar waar hebben we niet getript. We hebben wel alle 3 nog nooit zo high gezeten in ons hele leven.
We roepten van het lachen. Mijn buikspieren deden ongelooflijk veel pijn.
We lagen op de grond, want we konden echt niet meer rechtzitten.
De persoon die tweedes ingetrokken had, en die de rook het langste ingehouden had, zat het verste merkten we op.
Hij lag met een kussen op zijn hoofd te breken. Hij duwde het kussen strak op zijn achterhoofd en zag zo rood als een tomaat.
Na een tiental minuten verdween het high gevoel, wat wel jammer was.
Salvia... Niet getript, maar er wel van genoten.
Mss tot volgende keer...