• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia 5x tripreport

Bollie

Bewuste gebruiker
We hadden weer zin om te trippen, maar aangezien we dinsdag deze week nog maar paddo's gegeten hadden, wouden we het iets kalmer aan doen.
Met kalmte bedoel ik niet in heftigheid, maar in duur.

Salvia scheen maar een aantal minuten te werken, dus kochten we die dan maar...

Eens thuisgekomen smeten we 1,25 gr in onze waterpijp. We stoken deze aan en liet m'n maat eerst. Hij nam een diepe trek en hield deze zolang mogelijk in. Na uitgeblazen te hebben nam hij nog een diepe trek en deed hetzelfde.
Dit deden nog een andere vriend en ikzelf ook.

Raar maar waar hebben we niet getript. We hebben wel alle 3 nog nooit zo high gezeten in ons hele leven.
We roepten van het lachen. Mijn buikspieren deden ongelooflijk veel pijn.
We lagen op de grond, want we konden echt niet meer rechtzitten.
De persoon die tweedes ingetrokken had, en die de rook het langste ingehouden had, zat het verste merkten we op.
Hij lag met een kussen op zijn hoofd te breken. Hij duwde het kussen strak op zijn achterhoofd en zag zo rood als een tomaat.

Na een tiental minuten verdween het high gevoel, wat wel jammer was.

Salvia... Niet getript, maar er wel van genoten.
Mss tot volgende keer... :)

Mindless1985

Badass junkie
Ik herinner me iets vaags dat je Salvia beter met een puurpijpje kunt roken omdat anders de werkende stoffen al weg gaan (zoals in een joint)?

BacingsPen

Badass junkie
mmm, mss is salvia wel leuik om mee te beginnen voor je eerste keer paddo's doet?

Volgende keer een sterker extract nemen?

Bollie

Bewuste gebruiker
een salvia trip is vele keren sterker dan een paddotrip.
Dus het is beter omgekeerd.

Vriendelijke groeten :)

spacekonijn

Badass junkie
eerst paddo's of eerst salvia maakt echt geen zak uit.....

het is zo totaal verschillend dat je heus niet eerst paddo's gedaan moet hebben voordat je salvia doet..

Lana

Wijs gebruiker
Als je er alleen maar zo high van wordt lijkt het me wel leuk. Maar je hoort dus heftig te gaan trippen voor een klein tijdje??
Net een flash van een base zeg maar, maar dan met een trip?

spacekonijn

Badass junkie
je bent zon 3 a 4 minuten echt in een zware trip ( meesterlijk als ik eraan terugdenk krijg k nu alweer zin) misschien voor bij de paddo's zo? :P
en daarna nog ff high , maar om in zon trip te raken is nog best lastig je moet het precies goed gebruiken, doe je t fout word je idd een soort van wazig high wat ook nog wel een lekker gevoel is opich maar het geld niet waard

ik snap het niet

eerlijk, met Salvia heb ik de zwaarste trip ooit beleefd. Gewoon pijpje, 3 diepe halen, telkens 30 sec. inhouden, in een donkere (belangrijk!) omgeving...en dan ...BOEM, helemaal de weg kwijt. Niet te vergelijken met LSD, leek eerder op een coma...heftig spul. Niet meer plezant.
Nooit meer voor mij

Om Salvia "naar behoren" te ervaren kun je je het beste goed voorbereiden,...

Geen afleiding om je heen,..
Dus liefst geen licht aan,..
Geen radio of tv aan,.. (als je last hebt van het geluid van buiten kun je een relaxt muziekje opzetten)
Heel belangrijk; ga niet proberen op te staan of te lopen,... DAT LUKT NIET!
Ga op een relaxte plek zitten,. je bed/bank etc. ergens waar je jezelf zo achteruit kan laten vallen/zakken
Gebruik een Sjamanenpijp of waterpijp
Laat iemand anders jou pijp aansteken en hem na het inhaleren voor je wegzetten
Neem een mega hijs en hou hem zo lang mogelijk binnen
Laat elkaar tijdens de trip met rust,.. slechts rustgevende woorden bij paniek of als iemand op wil staan.

wil je het helemaal extreem ervaren,.. vast dan vantevoren een paar dagen.

Lapzwans

Belezen gebruiker
De S-A-L-V-I-A trip schaal onderscheidt 6 stadia van beïnvloeding:

S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen
A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken
L - Lsd-achtige psychedelische effecten
V - Vliegend tapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen
I - Identiteitsverlies, versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke
A - Anesthesie, verlies van het bewustzijn. Praten en slaapwandelen komen dan voor waarvan de gebruiker achteraf niets meer weet. Afrader !!!

ik denk dat je gewoon in het stoned-stadium zat :wink:
heb het zelf nog nooit gedaan amar misschien volgende week

space scientist

Wijs gebruiker
nou is het ook zo, dat somige mensen er een te hoge telerantie voor hebben. Ook heb ik gelezen dat je de eerste kaar keren het minst voelt en dat er een omgekeerde tolerantie is.

Dit heb ik zelf ook bij mij zelf ervaren, laatste keer kwam ik in stadium L - Lsd-achtige psychedelische effecten

en was heel raar, en eht word steeds heftiger.

dus opbouwne ne je komt er van zelf, hoewel veel mensen al stoppen voor ze dit berijken

nutsss

Wijs gebruiker
ik heb het in het verleden een paar keer geprobeerd, salvia, en alleen de laatste poging gaf resultaten en ik ben er ook direct mee gestopt...

ik zat in een soort fauteuil met de tv voor me en ik zag alles ineens in miniatuur en super 3d. maar ik voelde ook heel hard trekken aan één kant van me en ik moest me enorm schrap zetten om niet meegezogen te worden. het duurde lang voor mijn gevoel en was best wel eng...

dus ik sla even over, brrr

doe mij maar paddo' s

magik

Experimenterende gebruiker
Salvia is echt raar en komt hard aan.
Van het ene moment op het andere zit ge er volledig in.
Ik vond het wel fijn, geen hallucinaties, maar niets was wat het leek!

space scientist

Wijs gebruiker
nutsss zei:
maar ik voelde ook heel hard trekken aan één kant van me en ik moest me enorm schrap zetten om niet meegezogen te worden. het duurde lang voor mijn gevoel en was best wel eng...

dus ik sla even over, brrr

doe mij maar paddo' s

als je je daar aan had overgegeven en mee was gegaan was je je angst vergeten want dan begint het pas echt, ogen dicht en meel laten varen.

als je je gaat verzetten krijg je juist angst en is het niet fijn

reklaw

Newbie
salvia

Ik had laatst salvia 15x gehaald, 1 gram. Moest meer dan genoeg voor 2 man zijn, zei die vent lachend in de winkel :grin: . Wij naar huis toe, puurpijp en waterpijp tevoorschijn gehaald. Wij roken, en ook zo lang mogelijk inhouden, achterover gaan liggen en wachten. :angry: Wachten konden we ook want een gram later waren we nog niet van de kaart en dat met salvia 15x. CRAP dus!!!!!!!!!!!!!!! :smilingimp:

nutsss

Wijs gebruiker
Re: salvia

reklaw zei:
Ik had laatst salvia 15x gehaald, 1 gram. Moest meer dan genoeg voor 2 man zijn, zei die vent lachend in de winkel :grin: . Wij naar huis toe, puurpijp en waterpijp tevoorschijn gehaald. Wij roken, en ook zo lang mogelijk inhouden, achterover gaan liggen en wachten. :angry: Wachten konden we ook want een gram later waren we nog niet van de kaart en dat met salvia 15x. CRAP dus!!!!!!!!!!!!!!! :smilingimp:

Nou nee, dat lees ik wel vaker dat salvia de eerste paar keer dat je het probeert niet of nauwelijks werkt. Je schijnt dat op te moeten bouwen en iedere keer dat je het weer probeert ga je dan iets verder.

Gewoon nog een keer proberen.

Jeller

Badass junkie
Salvia is echt wel iets dat ik wil proberen, het enigste dat mij tegenhoudt is de prijs, nogal verspilling als het nie werkt :angry:

Haze

Bewuste gebruiker
@ Jeller: Het werkt, No doubt.

@ Topicstarter: Misschien een te laag extract? Volgende keer een 15X proberen. Ook zijn er gevallen bekend waarbij salvia de eerste (paar) ke(e)r(en) niet/minder goed werkt. Een lachkick kan daarbij voorkomen.

Dat zijn dan wel meesterlijke lachkicks :grin:

Jeller

Badass junkie
Haze zei:
@ Jeller: Het werkt, No doubt.

@ Topicstarter: Misschien een te laag extract? Volgende keer een 15X proberen. Ook zijn er gevallen bekend waarbij salvia de eerste (paar) ke(e)r(en) niet/minder goed werkt. Een lachkick kan daarbij voorkomen.

Dat zijn dan wel meesterlijke lachkicks :grin:
ja maar niet altijd hé

De jongen

Bewuste gebruiker
Salvia vind ik toch echt wel meesterlijk interessant. Ik vind het ook vrij leerzaam.
Mijn interesse is pas echt gegroeid toen ik de tripverslagen van 'humito' las. Geweldig wat die kerel allemaal meemaakt onder invloed van salvia...
Samensmelten met de shop enzo....
Meerdere levns tegelijk leven enzo....Geweldig is dat....
Naar mijn mening ligt het aan je persoonlijkheid en aan je rookgedrag of het wel of niet effectief is.
Maar ik zou zegge probeer het nog wat.
Dat beetje geld in een mensenleve :grin:

Bovenaan