• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia & 2C-b

Dimethyltryptamine

Experimenterende gebruiker
Even voorstellen:

Hoi ik ben N,
22 lentes jong
Enige ervaring op het gebied van mdma xtc speed en coke.
Zeer weinig ervaring op het gebied van hallucinogenen middelen.

Hierbij wil ik graag mijn eerste tripreport met jullie delen. Op en/of aanmerkingen zijn welkom! Zo verbeter ik natuurlijk alleen maar mijn reports.

Ik hoop dat jullie het wat vinden, zo niet ook goed natuurlijk!

'Salvia en 2C-b'

Na heel uitbundig en zorgvuldig informatie opgedaan over Salvia Divinorum, leek het mij eens tijd worden om dit te gaan proberen. Een vriendin van mij genaamd S wilde dit al een lange tijd proberen maar kon geen slachtoffer gek genoeg vinden om dit ook daadwerkelijk te doen! Na enig gechat hierover besloten we het toch maar te gaan doen! Tijdens het opzoeken van informatie over dit mooie natuurproduct kwam ik te lezen dat het uiterst belangrijk is om een tripsitter er bij te hebben, afijn een goeie vriend van ons 'T' wou wel gaan sitten.

We hadden een datum gepland en waren er klaar voor, zaten gezellig onder het genot van een biertje bij S thuis! Eventjes wat kletsen en lachen, toen werd het toch echt tijd om kennis te maken met Lady Salvia. We hadden 2 kleine waterpijpjes, 5 gram gedroogde bladeren, 1 gram 5x extract en een halve gram 10x extract. Eenmaal de pijpjes gevuld ( we zijn gelijk maar begonnen met de 5x) gingen we ervoor zitten allebei met een klein beetje gezonde zenuwen. Goed lets goo!! Aanstekertje erboven en zoals iedereen op de fora beschreef flinke hijs nemen en 30 seconden inhouden. S en ikzelf namen de hijs en na 30 seconden voelde we ons een beetje lacherig en een soort van stoned. Na elkaar aan te hebben gekeken besloten we de pijpjes nogmaals te vullen. De 2e hijs deed echter niet veel meer bij mij dan de eerste! S daarintegen kreeg het gevoel alsof ze van 1 kant werd geduwd, en besloot te gaan liggen. Helaas was er hierna ook geen enkel effect meer aanwezig bij S. Desalniettemin weten we beiden dat Salvia een middel is met een omgekeerde tolerantie. Dus zoals men zegt respecteren wij deze vrouwe en zullen wij het in een later stadium nogmaals proberen.

Inmiddels had T al wat biertjes gedronken en besloten S en ik dat voorbeeld te volgen.

Na gezamelijk wat biertjes te hebben gedaan, besloten we om wat 2cb te nemen. Ik had deze in pilvorm, a 16mg per stuk. T en ikzelf hadden al eens eerder een 2cb pilletje genomen en besloten om de dosis te verhogen naar 2 pilletjes. S had nog geen kennis gemaakt met dit mooie middel dus die besloot er na aanraden van T en mij 1,5 te nemen. Na een klein half uurtje begon bij T en S de 2cb te werken. Ik zat nog redelijk kalm op de stoel om S haar eerste keer een beetje in de gaten te houden als een soort guardian. Na een kleine tijd later toen ik merkte dat het bij S allemaal in orde was, begon de 2cb ook bij mij radicaal te werken. Kleuren werden zeer intens, een waar toneelspel van vormpjes, golvende bewegingen trillingen noem het maar op dansden voor mijn ogen. Voor ons gevoel waren we al enige uren aan het trippen, maar na met moeite op mijn telefoon te hebben gekeken scheen het nog maar om een kleine 1,5 te gaan! En de vormpjes en golven gingen alleen maar harder, zoals S, T en ik het ook wel noemde een zware vergadering. We zouden later terugkomen op alles wat er werd gebrabbeld. Na een wat (voor ons gevoel) langere tijd werden de golven en trillingen wat minder. S heeft een hele gave space lamp op haar slaapkamer staan. Onzelf daar geplant met een biertje, S in mijn armen liggend, T naast mij in de meest verrotte houding tegen de muur, wat op dat moment niet uitmaakte want die muur lag prima zo. Nou had ik via via gehoord dat een beetje pep (speed) ervoor kon zorgen dat de 2cb nog beter kon werken. Helaas was dit bij geen van ons drieën het geval. Na de inname van de pep begonnen we alledrie langzaam maar zeker terug te keren naar normale staat. Hierna hebben we nog een aantal biertjes gedronken en zijn we buiten een stukje gaan wandelen en praten over wat er plaats had gevonden.

Al met al een hele leuke positieve ervaring. T en ik zijn zelf zeer benieuwd hoe wij zullen reageren op 3x 16mg. Hier zal waarschijnlijk ook nog een tripreportje over volgen.

Groetjes N.

Smoken

Bewuste gebruiker
Hey man,

Geen op of aanmerkingen hoor :wink:
Ik vind het lekker te lezen...

Maar klinkt als een goeie avond dus, alleen is het wel verstandig te combineren met alcohol?
Blijkbaar wel hoor, zo te lezen, maar persoonlijk zou ik het zelf niet doen.

Misschien wel leuker om in ieder geval bij de volgende 2CB trip geen alcohol te drinken, zodat je puur die trip meemaakt.

2CB staat sowieso ook nogsteeds op mijn lijstje, alleen heb ik niet de connecties :(
Ach misschien kom ik het ooit nog tegen, hoop ik. Waarschijnlijk niet xD

Peace

Nathaniel

Wijs gebruiker
Leerzaam verhaal :)

Een vriend van me zweert de laatste tijd bij de combo 2cX/dissociatief..

Met Combo's is het altijd oppassen geblazen. Op de eerste plaats wegens eventuele fysieke conflicten. Maar ook eventuele psychische conflicten mogen niet vergeten worden..

Maar het onderzoeken, het experiment, levert wonderlijke resultaten op.

Chapeau!

Dimethyltryptamine

Hey Smoken,

Thanks voor de reactie!
2cb is een wonderbaarlijk spulletje echt geweldig!
Heb zelf al eens 2cb zonder alcohol gedaan.. Dat geeft al spetterende ervaringen :grin:

Met alcohol geeft het nog dat setje extra!
Als je 2cb in handen kan krijgen, zeker een keertje proberen heel fijn productje.

Onlangs nog samen met S (uit et reportje) een tripje gemaakt!!
Heerlijk fijn ook weer.. Deze keer werden aanrakeningen ed zeer maar dan ook zeer intens.
Een soort van wauw!! Hehe :flushed:

Nogmaals mocht je er aan kunnen komen... Zeker de moeite waard! Met vrienden een keer voor de lol of gwn goed voorbereid!

Peace

Nickkiss

Dimethyltryptamine

Nathaniel,

Ja klopt, t is altijd een beetje oppassen en uitkijken ermee!
Ik lees me voordat ik iets ga proberen altijd goed in! Om risico's ed zoveel mogelijk te bepereken!
Al zegt dat natuurlijk niet dat ze er niet zijn.. Je weet maar nooit met zulke drugs!

Cheers!

Smoken

Bewuste gebruiker
Aight mooi zo Nickkiss, ik ga me best doen om het te fixen en dan zeker een leuk tripje hebben.

Bovenaan