• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia 20x extract .

Lycergic

Belezen gebruiker
Een paar weken terug had ik van een vriend 2 porties salvia 20x extract gekregen . Ik had geen ervaring ermee , dus heb ik rustig de tijd genomen om me wat in te lezen vooralleer het te doen . Ik moet toegeven dat ik er toch wel 'bang' van was . Ik had verhalen gehoord van mensen die dachten dat ze een melkfles werden enzo . Maar dat het zo een korte trip was overtuigde me om het toch te proberen . Je zit teminste niet meteen een halve dag vast aan iets dat je mss helemaal niet leuk vind...

Drugs : Weed , beetje alcohol , 150mg Mdma en 1 portie 20x extract .
Sitters : 2 volkomen nuchtere vriendinen & 1 vriend die als eerste ging .
Plaats : Linkeroever - Antwerpen
Wanneer : 13/01/08 rond 3 uur snachts .

We waren op een full-on goa feestje op Linkeroever , ik had met mijn beste vriend ( Y. ) afgesproken dat we het die nacht gingen doen . Eerst een paar uur op het feestje gezeten waar ik al mdma had gevonden en die was behoorlijk goed aan het werken . Voornamelijk een heel erg euforisch gevoel had ik ervan .
We beslissen onze jassen aan te doen en naar buiten te gaan , ergens een afgelegen & veilige plek te zoeken .
Na 10 minuten wandelen vinden we een gigantische grasveld dat volledig leeg staat en we gaan in het miden van het veld zitten . Zo kan er helemaal niks zijn waar we ons zeer aan zouden kunnen doen of weet ik veel :tongueout:

Y. goes first
We hadden afgesproken dat Y. eerst zou gaan en ik hem kon observeren , dat ik toch enig idee had waar ik aan begon . Hij steekt het pijpje vol , we halen er een paar aanstekers bij ( het was behoorlijk winderig... ) .
In 1 keer trekt hij het helemaal op tot diep in zijn longen . Hij geeft de pijp aan mij en hij valt achterover in het gras .
De hemel was volledig open en op linkeroever is er een pak minder lichtvervuiling . De hemel was gevuld met sterren . Dit was erg intimiterend voor Y. die het gevoel kreeg tussen die sterren te zitten . We horen een hoop : Woooooww , huuuh ? waaaaaaa , hahahahhaaaaa ... maar hij lijkt er wel van te genieten dus we laten hem rustig zijn gang gaan . Hij begint de praten dat hij net in een tunnel zit waar er vanalles vliegensvlug voorbij vliegt . Na 10 minuten gaat hij rechtzitten en vraagt hij papier & pen omdat hij wilt kunnen tekenen .
Heel intensief is hij bezig met mijn agenda vol te tekenen met ruwe schetsen maar die mits goede uitwerking behoorlijk psychedelisch is . Ik zet hem mijn hoofdtelefoon op met mijn favoriete nummer : Hiscore Xor - True Freedom . De muziek blijkt een positieve werking op hem te hebben en gaat er helemaal in op . Als het nummer gedaan is lijkt de salvia ook uitgewerkt te zijn . Y. is razend enthousiast , hij had al 2 keer salvia gedaan maar nog niet echt iets van gevoeld . Zelf ben ik al helemaal opgewonden erover en het duurt enkele minuten voor mijn pijpje ook vol zit .

The journey into Space.
Ik trek 1 keer goed hard aan het pijpje tot het helemaal op is . Vanaf de rook in mijn longen kwam begon mijn gevoel van plaats & tijd in de ruimte al anders te worden . Nog geen minuut later heb ik de indruk dat ik volkomen los sta van de grond , letterlijk alsof ik zweef . Ik gooi me achterover om de ruimte in te staren . Ik begrijp ook meteen hoe Y. zich voelde toen hij dit deed . Het 'oneindige' van de ruimte met al die prachtige sterren zijn ongelooflijk fascinerend . Ik vlieg er doorheen naar andere universums . 5 minuten later daal ik terug naar de grond . Ik voel mijn ziel terug in mijn lichaam 'vallen' ( het had wel iets van die bodemlooze put als je soms gaat slapen .. ) Ik schiet recht en besef terug dat waar ik ben . Tijdsbesef : Njet .De bomen die het veld omringen zijn volledig zwart , maar ik kan de contouren ongelooflijk scherp zien , tot de kleinste takjes zie ik ze en ik vind het behoorlijk intimiterend , al die gignatische bomen rond mij . Ik laat me terug achterover vallen met mijn hoofdtelefoon en laat me lekker meegaan op de muziek. Mijn ogen sluiten zich en ik 'kijk' vol verbazing naar de closed eye visuals , ik kan deze veel beter bekijken en er komt een hoop verbeelding bij te pas ( kubussen die plots voorbijgaan , patronen die vliegensvlug evolueren , heeeel erg knap. Net als bij Y. merk ik dat het gedaan is als het nummer stopt .

.......................................................................................................
Ik vond deze ervaring echt GEWELDIG ! Het mocht van mij iets langer duren ( ik denk dat het 20m. geduurd heeft fzo ) maar ook zeker niet té lang . De ervaring was zo intens en zo 'echt' dat ik zeker van plan ben het nog te doen . De mdma nam ook direkt terug over toen het gedaan was zodat ik een zalig voldaan gevoel kreeg en heel erg helder was . Ik zou het zelf niet meteen durven zonder zitter , aangezien je jezelf toch niet 100% onder controle hebt merkte ik . Maar zoals we het deze nacht gedaan hadden , onder de prachtige hemel in het gras was het perfect . Nu ga ik zien zelf een goed pijpje aan te schaffen en dan zie ik me wel met bepaalde regelmaat salvia tripjes doen :hearteyes:

Groetjes.
G.&Y.

pythregius

Bewuste gebruiker
Haha, salvia is vet he! ik heb het ook al meerdere keren gedaan, en alleen maar 20 x gehad, je krijgt echt hele vreemde dingen te zien, en ik merk al dat je vrij weinig overt de hallucinaties zegt, je kan het gewoon niet echt verwoorden, het is kort en heftig, hebben jullie tijdens de trip ook lopen praten? ik kan altijd bijna niet meer praten op salvia, maar wat ik zeg is echt ongelovelijke onzin, en begin keihard te lachen.
na 5 minuten heb ik het idee van was dat het alweer, dan neemt de kracht alweer sterk af, had jij dat ook?

groetjes

Lycergic

Belezen gebruiker
Inderdaad ! Het is zo overweldigend , je merkt ook zoveel dingen op . Van de ene in de andere verbazing .We hebben niet echt liggen praten , meer vluchtige beschrijvingen . Maar we deden ook om te beurt en niet tegelijk , das voor de volgende :tongueout: Ik denk dat het een kwartiertje a 20 minuten duurde , maar echt exact kan ik niet zeggen ... Een leuk tussendoortje :mrgreen:

pythregius

Bewuste gebruiker
als je een sitter hebt moet je het eens op lsd of op paddo's proberen, echt een aanrader, je gaat heel ver weg, een verre reis, en je bent neit na 15 minuten alweer terug :wink:

Fractal

Belezen gebruiker
Mooi rapport! Heb er nu nog meer zin in gekregen :)
En damn ik verlang tot het weer lekker warm wordt, dat 's avonds en 's nachts in je t-shirt kan lopen trippen.

Lycergic

Belezen gebruiker
Willemijn zei:
lijk me fucking de moeite!!
zal dringend es salvia moeten bestellen :)
Echt doen man !

Ik vind ondertussen al die spullen zelf veel leuker dan naar een pretpark gaan . En je moet niet aanschuiven ...

-spaceman-

Badass junkie
mooi plaatje jongen!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nog nooit zulke heftige ervaringen gehad op salvia.. dit soort reportjes verleiden me om het toch weer te gaan proberen.. alleen is die salvia zo duur :(

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
klinkt erg vet, helaas ben ik zelf net door m'n voorraadje heen zonder resultaat.. en m'n stekje overleeft het ook niet denk ik :(

eerst maar weer eens een nieuwe voorraad zien aan te leggen en dan van de zomer op een warme avond het ook maar eens proberen onder de sterrenhemel, een betere setting bestaat er ook niet denk ik. :)

Willemijn

Bewuste gebruiker
Lycergic zei:
Willemijn zei:
lijk me fucking de moeite!!
zal dringend es salvia moeten bestellen :)
Echt doen man !

Ik vind ondertussen al die spullen zelf veel leuker dan naar een pretpark gaan . En je moet niet aanschuiven ...

komt inorde
zal het wel niet via azarius doen , de laatste keer dat ik een weegschaal heb besteld van 50€ heb ik niks gezien , zelf m'n geld niet terug gekregen
maarja nog zoveel site's waar je eraan kan.
zal dan wel es een verslagje posten :)

Wacky

Badass junkie
Tof verhaal,

Hoeveel was 1 portie ?

Ik heb 1 gram besteld, is dat genoeg voor meerdere personen ?

Lycergic

Belezen gebruiker
Wacky zei:
Tof verhaal,

Hoeveel was 1 portie ?

Ik heb 1 gram besteld, is dat genoeg voor meerdere personen ?

1 portie zou ong. een halve gram moeten zijn :)

Of het verstandig is om meteen het 20x extract te pakken weet ik niet echt . Maar ik heb zelf ondertussen vaak paddo's gedaan , LSD toch ook al meermaals enzovoort . Ik heb de gewoonte om mijn 1ste keer met eender welke HD behoorlijk hard te laten gaan ( eerste keer lsd : 1 hoffman + 1/2 maya , 1ste keer mdma : meer dan 500mg op een avond .. ) omdat ik dan direkt voel voor mezelf waar mijn grens ligt . Maar als je enig ervaring hebt met tripmiddelen en je doet het in veilige omstandigheden . Waarom niet ?

Wacky

Badass junkie
Ja, bij de shamaan heb ik ook gekeken, maar die is vooral goedkoper als je grote hoeveelheden koopt. Voor een gram extract betaal je er geloof ik zelfs meer.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Of je koopt een stekje. En je maakt nog een stekje. En nog één. En nog twee! En nog één! en ineens heb je altijd een voorraad bladeren, zoveel zelfs dat je niet eens meer weet waar naartoe. Tot je een goede handleiding vind voor zelf extract te maken, dan ga je dat natuurlijk binnenkort gaan uittesten :grin:

(Dikke aanrader dus :))

Um

Belezen gebruiker
ik was op hetzelfde feestje, discovery of love, heb me daar ook geamuseerd

en ik ga deze maand salvia voor het eerst doen, ook de 20X extract

ik ben alvast benieuwd, heb wel ervaring met 2cb, ketamine, lsd, paddo's en dus ik heb er alle vertrouwen in dat het leuk wordt

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gisterenavond mijn derde experiment met Vrouwe Salvia.

De eerste keer niets, en de tweede keer grandioos. (zie: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=11030)

De derde keer was weer anders. Zo zie je maar dat Salvia zeer sterk is.

Qua intensiteit was het minder sterk dan de tweede keer, maar je leert er natuurlijk beter mee omgaan. Je laat de beelden op je afstormen.

Gek trouwens: die 2e keer domineerde een bepaalde donkergroene kleur alle visualisaties. Gisterenavond was dat een soort paars dat de gekste vormen, tekeningen en bewegingen kleurde.

En dat was nog maar een mild concentraat. Ik moet écht eens het x20 extract aanschaffen... :hearteyes:

Willemijn

Bewuste gebruiker
zou graag es wat salvia bestellen , maar 20X lijkt me wel wat veel voor een eerste keer, ik wil er ook van kunnen genieten , raden jullie me dan 5x maal aan of 10 maal ?

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Willemijn zei:
zou graag es wat salvia bestellen , maar 20X lijkt me wel wat veel voor een eerste keer, ik wil er ook van kunnen genieten , raden jullie me dan 5x maal aan of 10 maal ?

Ik raad je beiden aan! :grin:

Serieus, een hoop mensen ervaren niets van de 5x of 10x extracten, maar voor hetzelfde geld ben je er wel gevoelig voor en dan kan je het mooi opbouwen.

Fractal

Belezen gebruiker
Nog niets gemerkt van de inverse tolerantie Ernst? Naar het schijnt wordt je bij meer gebruik steeds gevoeliger ervoor waardoor je de effecten sneller gewaar wordt...

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Fractal zei:
Nog niets gemerkt van de inverse tolerantie Ernst? Naar het schijnt wordt je bij meer gebruik steeds gevoeliger ervoor waardoor je de effecten sneller gewaar wordt...

Eerlijk gezegd nog niet, maar het is nog te vroeg om uitsluitsel te bieden daaromtrent. Dat waren tenslotte nog maar drie ervaringen en om echte bewijzen te poneren zou ik toch boven 10 keer moeten gaan.
En bovendien was er m.i. te veel tijd tussen de experimenten zodat elke potentiële opgebouwde tolerantie al wel afgebroken zal zijn door het lichaam.

Zodra ik nieuw en sterker concentraat heb wil ik dat effect eens documenteren a.h.v. een serie opeenvolgende Salvia-reizen.
Als dat maar goed komt... :openmouth:

Wacky

Badass junkie
Ik heb het net ook geprobeerd, maar ik herinner me niets van de eigenlijke trip.
Ik heb het extract in mijn waterpijpje gedaan, heel weinig maar, een twintigste van een gram ofzo. Ik ga op mijn bed zitten inhaleer diep en houd de lucht in zolang ik kan, het kleine beetje groen is aardig verbrand, maar ik houd nogaals de aansteker erbij en inhaleer een tweede keer. Ik voel het nu opkomen, zet mijn waterpijp neer nu het nog kan en ik leg mij neer.

Het volgende wat ik me herinner is dat ik terug in de realiteit kom, maar was het alsof ik maar half terug was in de realiteit, diagonaal over mijn bed was de scheidingslijn, afgebakend door de scherpe kartelrand van plantenbladen, die rand voelde ik wel, maar zag ik niet visueel. Mijn hoofd was nog buiten de realiteit en keek in mijn kamer waar mijn onderlichaam wel was. Ik wist of snapte niets van wat er gebeurde. Even kwam er een lichte paniek, maar snel kreeg ik door dat ik het beste maar gewoon mijn hoofd neer kon leggen en zien of ik dan helemaal terug in mijn kamer zou komen. Toen was het ook gelijk ver over.

Leip spul, en 20x is dus ook in kleine hoeveelheid wel heftig, kijken of ik met iets minder de volgende keer wel weet wat er gebeurt :)

Lycergic

Belezen gebruiker
Iedereen merkt ook wel dat er een moment is waar je ECHT wel het pijpje moet neerleggen , of het gaat gewoon mee de oneindigheid in ?haha

Bovenaan