rustig

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je rustig wordt van speed bestaat er idd een grote kans dat je misschien ADD/ADHD hebt. Laat het eens uitzoeken...

Winehouse

Badass junkie
Dat heb ik ook :wink:
Ik voel me wel "strak" en blijf keeiii lang wakker
maar in m'n hoofd word ik er ook een stuk rustiger van
ik ga me op ADD laten testen, sowieso alles wat daarmee samenhangt herken ik

Dopezilla

Badass junkie
Ik heb ADHD, en ik ben er nog niet helemaal uit wat pep met me doet. Soms ga ik er als 'n gek van stuiteren, maar soms word ik er heel kalm en beheerst van. Beiden voelen wel fijn aan.

Overigens, ik word er vaak wel rustiger van in m'n hoofd, maar ik ben toch actiever dan gewoonlijk dan, maar op een zeer beheerste manier. Ik hoop dat iemand dit een beetje begrijpt. o.O

Olle

Wietpep

Experimenterende gebruiker
Ik werd vroeger vet druk en lekker zweten nu gebruik ik vrij veel de laatste weken
ik wordt er kalm en chill van + Time Fliess :stoned:

Zeitgeist

Experimenterende gebruiker
Ollemann zei:
Ik heb ADHD, en ik ben er nog niet helemaal uit wat pep met me doet. Soms ga ik er als 'n gek van stuiteren, maar soms word ik er heel kalm en beheerst van. Beiden voelen wel fijn aan.

Overigens, ik word er vaak wel rustiger van in m'n hoofd, maar ik ben toch actiever dan gewoonlijk dan, maar op een zeer beheerste manier. Ik hoop dat iemand dit een beetje begrijpt. o.O

Olle

I understand

Weten jullie ook meer over xtc en coke effecten bij ADD/ADHD?
Mijn vader heeft ADHD en ik begin nu steeds meer te denken dat ik ADD heb,
binnenkort ff naar de dokter...

Dopezilla

Badass junkie
Van coke word ik net als iedereen een asociale, opgefokte, ontzettend drukke klootzak.

En van mdma word ik net als iedereen een ontzettend drukke, veel te lieve, hele vage knuffelbeer.

Ik heb het idee dat alleen de werking van speed anders is bij ADHD'ers. Ik kan natuurlijk niet ervaren wat anderen ervaren op mdma of coke, maar wat ik ervaar komt overeen met wat de meesten vertellen.

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Van speed word ik soms rustig, dan weer onrustig. Volgens mij ligt het aan de dosis. Bij een grote dosis fijne speed flitsen er wel 1000 brilliante ingevingen door mijn hoofd terwijl ik aan het praten ben en het liefst ook nog bezig ben met iets anders ondertussen. :beer: Dat ik echt enorm strak stond had ik vooral in het begin, nu is dat minder.

Van coke word ik rustig. En van MDMA ook. Ik wil er wel zenuwachtig van doen en over mijn woorden struikelen, maar ik voel me altijd heel erg licht en hangerig, dus eens ik neerzit is het moeilijk om terug op mijn benen te staan. Niet echt dat ik er strak van word ofzo.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik word ook rustig van speed, van coke word ik chill, van M heb ik volgens mij de zelfde effecten als de meesten. Niet getest op ADD, maar wel veel overeenkomsten. Misschien eens testen.

BTW, er is volgens mij een topic over ADD/ADHD en drugs. :wink:

Wonderland

Belezen gebruiker
Amfetamines maken me rustig, wel lang wakker maar geen 'strak' gevoel

Coke heb ik nooit gebruikt dus zou het niet weten

Mdma word ik alleen maar super chill van. Lekker kletsen en knuffelen. Weinig behoefte aan keihard dansen. Energievoorraadje is wel huge.

Maar dan heb ik dus ook ADHD. :grin:

Bovenaan