Rustig

htweeoo

Bewuste gebruiker
Hoe komt dit ik word van elke drug rustig.
Heb pep binnen en lig nu onderuit in stoel te typen.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Nee dit heb ik niet. Maar nu onder pep ik ben zo lame en praat over kinderen met mijn vriendin is dit normaal of misshien de comedown van pep.

ik doe zeker 4 minuten vr dit te tpen.

Funky Monkey

Badass junkie
Heb je wel genoeg gedronken, genoeg uitgerust voor je aan de drugs begon, genoeg gegeten en niet al langer dan 24 uur aan het doorgaan? :beer:

Ik heb ook geen ADHD / ADD diagnose, maar ik merk wel dat als ik pep op heb ik rustiger ben en me beter kan consenteren en dingen doen waar ik normaal een hekel aan heb...

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ja ik drink genoeg heb vannacht goed geslapen.
Eerste lijn was om 7 uur.

Ik heb 3 lijnen binnen. Maar in het begin was ik wel actief.
Ik heb nu zo een gevoel als de uitwerking van XTC.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Teveel op korte tijd denk ikk. Daarnet ff braakneigingen maar niet moeten overgeven. Maar nu begin ik me weer meer normaal te voelen.

Funky Monkey

Badass junkie
Als je goeie pep hebt... wat je jezelf dus al afvroeg zou het sowieso wel 8 uur moeten werken... het zou kunnen dat je iets teveel genomen hebt, of dat er troep in zit...

htweeoo

Bewuste gebruiker
Maar wat is die comedown eigenlijk. De speed is niet getest maar was pasta dus bagger was hij niet denk ik.

Ik voel het nog maar ben echt wazig .

Funky Monkey

Badass junkie
Je kan genoeg dingen in pasta oplossen om er zo meer van te maken dan dat het eigenlijk is...
Al denk ik dat je teveel genomen, dan krijg je een vaag gevoel in je hoofd (weet niet hoe ik het kan beschrijven... en misschien voelt het per persoon anders, maar ik denk: "Net alsof er een mist wolk in je hoofd hangt, maar je alles wel nog gewoon scherp kan zien") wat soms gepaart kan gaan met onwillekurige trekjes van bijvoorbeeld je oogleden... dit komt omdat er dan teveel dopamine vrij komt en je hersenen / zenuwstelsel overgevoelig raakt waardoor je (denk ik alweer, heb verder geen studie gedaan :beer:) misschien het bloed door je hoofd voeld stromen ofzo... (mocht jij hetzelfde voelen als ik wel eens voel :))
Je kan ff een tomaat, kiwi of een andere vrucht met veel vitamine C erin opeten of natuurlijk vitamine C tabletten, mochten het vaste tabletten zijn kan je ze het beste even kapot kauwen voor je ze doorslikt want dan worden ze sneller opgenomen. Het hoeft verder niet, maar als het gevoel dan na een uur ofzo minder / over is had je dus teveel genomen :P

Vergeten over comedown:
Het eerste waaraan ik de comedown merk is dat ik echt honger / trek begin te krijgen mocht ik niks gegeten hebben tijdens het gebruik. Als je tijdens je gebruik iets voedzaams eet wat makkelijk te verteren is zal je ook merken dat het langer duurt voor je de comedown krijgt.
Verder kan je het ook nog merken als je moe begint te worden, maar dat heb je nu waarschijnlijk ook.... :beer:

En de kater... die komt later! :mrgreen:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Je kan genoeg dingen in pasta oplossen om er zo meer van te maken dan dat het eigenlijk is...
Al denk ik dat je teveel genomen, dan krijg je een vaag gevoel in je hoofd (weet niet hoe ik het kan beschrijven... en misschien voelt het per persoon anders, maar ik denk: "Net alsof er een mist wolk in je hoofd hangt, maar je alles wel nog gewoon scherp kan zien") wat soms gepaart kan gaan met onwillekurige trekjes van bijvoorbeeld je oogleden... dit komt omdat er dan teveel dopamine vrij komt en je hersenen / zenuwstelsel overgevoelig raakt waardoor je (denk ik alweer, heb verder geen studie gedaan :beer:) misschien het bloed door je hoofd voeld stromen ofzo...
Je kan ff een tomaat, kiwi of een andere vrucht met veel vitamine C erin opeten of natuurlijk vitamine C tabletten, mochten het vaste tabletten zijn kan je ze het beste even kapot kauwen voor je ze doorslikt want dan worden ze sneller opgenomen. Het hoeft verder niet, maar als het gevoel dan na een uur ofzo minder / over is had je dus teveel genomen :P
Ja, dankje man voor je hulp.
Ik apprecieer het echt.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Was het comedown herkennen vergeten erbij te zetten :beer:
Ja heb gezien. en het klopte maar had derjuist zo ik zat op stoel en ik begon echt te zweten en warm te krijgen en toen even braakneigingen maar nu weer ja leuk gevoel tintelend gevoel in armen etc.

Echt bedankt nogmaals (ben weer zo gevoelig :P)x

Funky Monkey

Badass junkie
Nog 1 ding over die vitamine pillen trouwens... van vitamine C maakt het niet uit als je 1000% van de aanbevolen dagelijke hoeveelheid neemt... bij sommige andere maakt dit wel uit en heb je bij een overdosis kans op nier valen en andere ongein. Mocht je dus ooit multivitamine pillen nemen omdat je je beroert voeld neem er dan maximaal 3, (afgeleid van mijn multivitamine extra sterk bruis tableten... deze mag je ook maar om de dag nemen en zit ongeveer 300% van de ADH in van alles...) of haal gewoon 1000mg vitamine C bruis tabletten in huis... aangezien het dan al opgelost is word het gelijk opgenomen in je lichaam zonder dat eerst de pil verteerd hoeft te worden.

Vitamine C helpt bij de afbraak van van (alle?) amfetamine en helpt dus bij de afbraak van speed, mdma en 4-FMP. Bij de andere drugs die ik geprobeerd heb ben ik het niet tegen tekomen. :mrgreen:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Nog 1 ding over die vitamine pillen trouwens... van vitamine C maakt het niet uit als je 1000% van de aanbevolen dagelijke hoeveelheid neemt... bij sommige andere maakt dit wel uit en heb je bij een overdosis kans op nier valen en andere ongein. Mocht je dus ooit multivitamine pillen nemen omdat je je beroert voeld neem er dan maximaal 3, (afgeleid van mijn multivitamine extra sterk bruis tableten... deze mag je ook maar om de dag nemen en zit ongeveer 300% van de ADH in van alles...) of haal gewoon 1000mg vitamine C bruis tabletten in huis... aangezien het dan al opgelost is word het gelijk opgenomen in je lichaam zonder dat eerst de pil verteerd hoeft te worden.

Vitamine C helpt bij de afbraak van van (alle?) amfetamine en helpt dus bij de afbraak van speed, mdma en 4-FMP. Bij de andere drugs die ik geprobeerd heb ben ik het niet tegen tekomen. :mrgreen:

Dankje man ! hier heb ik echt wat aan.

Bovenaan