) misschien het bloed door je hoofd voeld stromen ofzo... (mocht jij hetzelfde voelen als ik wel eens voel 

Ja, dankje man voor je hulp.Nick de Neger zei:Je kan genoeg dingen in pasta oplossen om er zo meer van te maken dan dat het eigenlijk is...
Al denk ik dat je teveel genomen, dan krijg je een vaag gevoel in je hoofd (weet niet hoe ik het kan beschrijven... en misschien voelt het per persoon anders, maar ik denk: "Net alsof er een mist wolk in je hoofd hangt, maar je alles wel nog gewoon scherp kan zien") wat soms gepaart kan gaan met onwillekurige trekjes van bijvoorbeeld je oogleden... dit komt omdat er dan teveel dopamine vrij komt en je hersenen / zenuwstelsel overgevoelig raakt waardoor je (denk ik alweer, heb verder geen studie gedaan) misschien het bloed door je hoofd voeld stromen ofzo...
Je kan ff een tomaat, kiwi of een andere vrucht met veel vitamine C erin opeten of natuurlijk vitamine C tabletten, mochten het vaste tabletten zijn kan je ze het beste even kapot kauwen voor je ze doorslikt want dan worden ze sneller opgenomen. Het hoeft verder niet, maar als het gevoel dan na een uur ofzo minder / over is had je dus teveel genomen :P

Ja heb gezien. en het klopte maar had derjuist zo ik zat op stoel en ik begon echt te zweten en warm te krijgen en toen even braakneigingen maar nu weer ja leuk gevoel tintelend gevoel in armen etc.Nick de Neger zei:Was het comedown herkennen vergeten erbij te zetten![]()

Nick de Neger zei:Nog 1 ding over die vitamine pillen trouwens... van vitamine C maakt het niet uit als je 1000% van de aanbevolen dagelijke hoeveelheid neemt... bij sommige andere maakt dit wel uit en heb je bij een overdosis kans op nier valen en andere ongein. Mocht je dus ooit multivitamine pillen nemen omdat je je beroert voeld neem er dan maximaal 3, (afgeleid van mijn multivitamine extra sterk bruis tableten... deze mag je ook maar om de dag nemen en zit ongeveer 300% van de ADH in van alles...) of haal gewoon 1000mg vitamine C bruis tabletten in huis... aangezien het dan al opgelost is word het gelijk opgenomen in je lichaam zonder dat eerst de pil verteerd hoeft te worden.
Vitamine C helpt bij de afbraak van van (alle?) amfetamine en helpt dus bij de afbraak van speed, mdma en 4-FMP. Bij de andere drugs die ik geprobeerd heb ben ik het niet tegen tekomen.![]()
jcutter123 zei:Behalve van X; word ik van alle drugs wel introvert.
Nick de Neger zei:Was het comedown herkennen vergeten erbij te zetten
Graag gedaan. Hoeveel heb je ongeveer genomen schatje?![]()
Eckster C zei:Nick de Neger zei:Was het comedown herkennen vergeten erbij te zetten
Eckster C zei:Eckster C zei:Nick de Neger zei:Was het comedown herkennen vergeten erbij te zetten
Muahahaha, Ik ben een mongooltje kijk mij, kijk mij! muahahaa!