Rustig van dex?

Complicity

Belezen gebruiker
Vraagje... is het normaal dat een lage dosis dex (ongeveer 40 a 50) rustiggevend werkt? Ik en een vriend van mij (dirtbag van het forum, relevante info ja) hebben ieder die dosis gesnoven en hebben daarna lekker op het strand gelegen en daarna lui tv liggen kijken :grin: . Voelde me lichamelijk absoluut niet actiever en geestelijk voelde ik me eigenlijk vooral ontspannen en totaal leeg (op een lekkere manier). Nu had ik niet niet echt het lichamelijke speed effect verwacht, maar geestelijk was het ook behoorlijk anders. Ik denk niet dat we allebei ADHD hebben trouwens haha.

Flameon

Badass junkie
Van goeie dex word je lijkt me niet rustig.
Wel rustiger in de zin van minder gejaagd als bij gewone pep / minder strak staan.
Als je ADHH of ADD hebt dan word je er juist wel rustiger van, dus die mogelijk bestaat dat je het hebt.

dirtbag

Bewuste gebruiker
haha :P
op speed ginge we wel lekker dus dat adhd late we achterwege:P
maar het was wel intens relaxt:P

3970

Wijs gebruiker
Mijn vrouw wordt meestal ook erg rustig en relaxed van Dex, ze wil dan alleen maar lekker chillen...en ze heeft zeker geen ADHD. Ik daarentegen wil van alles doen, en mijn hoofd loopt over van de ideeën wat ik allemaal kan gaan doen :grin:

Het is gewoon per persoon heel erg verschillend, en hangt toch ook wel een beetje van de setting af lijkt me...

Hemi

JoyTommy

Belezen gebruiker
dex werkt bij mij ook erg rustgevend en kan er zelfs gewoon op slapen, is dus ook minder slopend dan gewoon speed, voor het gevoel dan. ik ben trouwens wel een ADDer

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb ADD en dex werkt in dergelijke hoeveelheden min of meer als ritalin. Iets sterker natuurlijk, maar het is ook iets meer als 1 tablet ritalin.

Misschien eens laten testen dan :wink:

Bovenaan