Rosin Hasj

Voltobro

Newbie
Ik wil graag rosin in mijn vape kunnen gebruiken en toen las ik dat Rosin een methode is om dat voorelkaar te krijgen.
Ik ben dus van plan een blok hasj te kopen alleen ik heb geen idee welke hasj goeie yields heeft (meeste hasj is 30-90% rosin) heeft iemand wat advies?
En een koffiefilter + bakpapier + krultang moet goed genoeg zijn om rosin te maken toch?
Thanks alvast!

Laatst bewerkt:

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik wil graag rosin in mijn vape kunnen gebruiken en toen las ik dat Rosin een methode is om dat voorelkaar te krijgen.
Ik ben dus van plan een blok hasj te kopen alleen ik heb geen idee welke hasj goeie yields heeft (meeste hasj is 30-90% rosin) heeft iemand wat advies?
En een koffiefilter + bakpapier + krultang moet goed genoeg zijn om rosin te maken toch?
Thanks alvast
Vragen over productie van drugs is niet toegestaan op DF.
THC is illegaal.
Het benoemen van de methode, en vragen welke hash goede yields levert, is toegestaan. Vragen naar info over productiemethoden niet, maar zolang geen details gegeven of gevraagd worden over de methode valt dit m.i. niet daaronder :)

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik dacht dit juist niet mocht? Maar oke hoor als het wel mag. Ik dacht van niet.
Het verschaffen van inhoudelijke info over productie en extractie mag niet, de naam van een bepaalde methode gebruiken is echter prima. Net zoiets dat je op een hackersforum best over een DDoS-aanval mag praten, maar geen instructies mag geven hoe je het precies doet.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het verschaffen van inhoudelijke info over productie en extractie mag niet, de naam van een bepaalde methode gebruiken is echter prima. Net zoiets dat je op een hackersforum best over een DDoS-aanval mag praten, maar geen instructies mag geven hoe je het precies doet.
Oke ik heb een andere mening. Vind het apart eerlijk gezegd. Maar jullie zijn de mods dus dan is het vast oke!
Er zijn andere topics geweest on het verleden dat dat niet mocht in mijn optiek. But okay okay!

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Ik heb die krultang methode gedaan, maar het temperatuur moet precies goed zijn. En de opbrengst is erg weinig, ik zeg niet dat dat bij jou ook zal zijn hoor.

GonzoGrasshopper

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook wel eens met de krultang geprobeerd, had toen een hasj soort die vrij prijzig was. Opbrengst is inderdaad mwah maar je kan er wel flink high van worden

Bovenaan