Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dreuge zei:sorry jongens, ik kon de stress niet meer aan![]()
Manonnie zei:zag ik dat er door de conciërge's namen opgeschreven werden
Ach, middelbare school. Sowieso kennen ze mij nu wel, ik zit er al 7 jaar op school, volgend jaar wordt het me 8e jaar en dan ben ik er eindelijk vanaf (heb eerst Havo gedaan, ben blijven zitten en doe nu vwo)tomz0r zei:Manonnie zei:zag ik dat er door de conciërge's namen opgeschreven werden
De conciërge? Ik zou echt weglopen en mijn naam nooit geven. Of een naam die niet bestaat. :P
Inderdaad. Van roken tijdens de zwangerschap krijg je huilbaby's.Chris Pontius zei:Het is eerder andersom; omdat ze rookt heeft ze 2 van die etters gekregen![]()
Ja of problemen aan de luchtwegen..Exceptional Insight zei:Inderdaad. Van roken tijdens de zwangerschap krijg je huilbaby's.Chris Pontius zei:Het is eerder andersom; omdat ze rookt heeft ze 2 van die etters gekregen![]()

Manonnie zei:Het spijt mij, ik kon gister de verleiding niet weerstaan...
![]()
Manonnie zei:Het spijt mij, ik kon gister de verleiding niet weerstaan...
![]()
Irezz zei:Ik heb er, tegen alle regels van alle natuurwetten geen zin meer in![]()
Irezz zei:Maar dat heb ik nou altijd! Door een of ander stom toeval worden mijn mogelijke verslavingen gesaboteerd![]()
Nog wel tabak bij je joint, haha. Noem je dat stoppen.Dreuge zei:Ja ik doe nog tabak bij mn joint en ik blow alleen in het weekend. Meestal 2 of 3 joints verspreid over de dag/nacht.
Dreuge zei:-Blowen mag nog wel met tabak, maar als je na het stoppen met roken extra veel gaat blowen ben je een fag
Ja, maar niet extra veel ofzo.Oom Klaas zei:Hoe doen de blowende ex-rokers het hier?
Doe je nog tabak bij de joint, hoe vaak rook je nog een joint?
Petrovic zei:Nog wel tabak bij je joint, haha. Noem je dat stoppen.Dreuge zei:Ja ik doe nog tabak bij mn joint en ik blow alleen in het weekend. Meestal 2 of 3 joints verspreid over de dag/nacht.
sebatian zei:no smoke its crazy why you do it
you feel alive just keep on
who gets to test it just social consruction