Roesverslaafd

Winehouse

Badass junkie
Wie is er hier ook verslaafd aan een roesje? Gewoon elke dag wel iets zoeken om (lichtelijk) onder invloed te zijn.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Winehouse zei:
Leg dat vluchtgedrag eens uit.
It's a fairly concise term. Het constant op zoek zijn naar iets dat er op het moment zelf niet is. En in veel gevallen ook niet gaat zijn. Meestal uitdraaiend op teleurstelling dus.

"Ik wil altijd zijn
Waar ik niet ben"

Arizona

Bewuste gebruiker
Nou daar kan ik volmondig ja op zeggen, leven in een roes, zolang ik maar niet geconfronteerd hoef te worden met de werkelijkheid. Maar goed ben nu meer dan 5 maanden clean, geen enkele roes meer, behalve 3x p/w trainen op de sportschool voor de nodige endorfine en om niet depressief te worden :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Blijkbaar is je nuchtere leven niet leuk genoeg, zorg ervoor dat dit wel zo is. Je weet wel hoe.

Toasts

Experimenterende gebruiker
Heb hetzelfde. En de laatste tijd stilt wiet alleen de honger naar een roes niet meer. :(

Maar goed, benzo's ga ik niet meer dagelijks doen, ben immers (nog) niet verslaafd dus ga nu actie ondernemen. En dan zal ik na een tijdje wel weer meer genieten van m'n wietjes zeker.. Grtz :stoned:

Liesette

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
Wie is er hier ook verslaafd aan een roesje? Gewoon elke dag wel iets zoeken om (lichtelijk) onder invloed te zijn.

ik ben verslaafd aan je poesje en ik moet elke dag wel iets scoren om lichtelijk van mijn geilheid af te komen ...

:hearteyes:

Dreuge

Badass junkie
Ja heb altijd wel zin om onder invloed te zijn.. En mijn leven is nuchter gewoon leuk hoor :P

Beanhead

Badass junkie
Ja ik sta elke dag wel op met het gevoel dat er iets mist maar ik probeer dat zolang mogelijk te ontlopen totdat de drang niet meer te houden is en ik iets gebruik.

Dreuge

Badass junkie
Beanhead zei:
Ja ik sta elke dag wel op met het gevoel dat er iets mist maar ik probeer dat zolang mogelijk te ontlopen totdat de drang niet meer te houden is en ik iets gebruik.

klinkt niet echt goed pik :tearsofjoy:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
Beanhead zei:

haha zo erg heb ik 't niet. maar als ik n week of 2, 3 niet heb gedronken of gebruikt begint het toch erg te kriebelen, niet zo zeer naar een middel, maar naar iets.

Beanhead

Badass junkie
Dreuge zei:
Beanhead zei:

Idd, echt zeer vervelend maandenlang rondlopen met een drang die je niet kunt wegeten of wegsporten.

Bovenaan