Rode ogen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Helleuw. Jullie kennen dat wel he, een jointje roken en dan van die knetter rode ogen hebben?
Ik heb hier namelijk ook al X aantal weken non stop last van tijdens de pep. Zonder ook maar iets van THC te consumeren.
Weet iemand hier de oorzaak van of eventuele oplossingen? Bloeddruk is toch altijd normaal als ik meet dus dat kan al niet.

Blyatman

Badass junkie
Elk soort drugs wat uitdroging kan veroorzaken kan leiden tot rode (geïrriteerde) ogen. Ook de droogte in de lucht kan hier mee van combinatie zijn. En het mogelijk te weinig knipperen. Heb dit ook wel eens gehad als ik genoeg op had.
oogdruppels kunnen hierbij helpen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Elk soort drugs wat uitdroging kan veroorzaken kan leiden tot rode (geïrriteerde) ogen. Ook de droogte in de lucht kan hier mee van combinatie zijn. En het mogelijk te weinig knipperen. Heb dit ook wel eens gehad als ik genoeg op had.
oogdruppels kunnen hierbij helpen.
Lucht bevochticher staat altijd aan, I.C.M genoeg drinken lijkt uitdroging mij toch wel sterk.

Blyatman

Badass junkie
Lucht bevochticher staat altijd aan, I.C.M genoeg drinken lijkt uitdroging mij toch wel sterk.
Uitdroging zal er altijd zijn en blijven tijdens drugsgebruik. Omdat het vocht verplaatst wordt naar de meest vitale delen en organen van het lichaam. Ogen zijn gewoon gevoelig hiervoor en treed sneller irritatie of droogte bij op.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Uitdroging zal er altijd zijn en blijven tijdens drugsgebruik. Omdat het vocht verplaatst wordt naar de meest vitale delen en organen van het lichaam. Ogen zijn gewoon gevoelig hiervoor en treed sneller irritatie of droogte bij op.
Ohh misschien zo dan, en het feit dat ik bijna de hele dag schermverslaafd ben zal ook niet veel goed doen.

Bovenaan