Rockwerchter en drugs.

Aap

Experimenterende gebruiker
Ik vertrek donderdag naar het festival Rockwerchter in Belgie. Weet iemand uit ervaring hoe streng de controles op het festival, de camping en de reis erheen zijn?
Ik ben niet van plan om gigantische hoeveelheden mee te nemen, maar naast wat wiet hooguit wat GHB en een paar pillen.

dfssdfde

Badass junkie
Ben 6 jaar geleden en toen controleerden ze enkel je rugzak of je geen glazen flessen oid bijhebt. Kan natuurlijk ondertussen al veranderd zijn.

Mouse

Newbie
"Waarschijnlijk enkel controle op drinken dat je niet mee naar binnen mag nemen"
En ik denk niet dat de controle zo streng gaat zijn tenzij je er verdacht uitziet en ze je er tussen uit nemen. Op pukkelpop heb ik nog nooit controle gezien en op werchter (waar ik maar 1x ben geweest) ook niet.
Have fun!

Serenity

Badass junkie
Ik wist wel wat er stond :grin: Ik schrok gewoon van het hoge belgische gehalte in één zin. Het heeft z'n charmes maar niet getypt op een forum..

Belgo

Belezen gebruiker
Het is mij vorig jaar op dour gelukt om 36 blikjes bier mee te nemen.We hadden het bier in de auto gelaten en waren het terrein opgegaan en ons tent opgezet enz...
Toen met m´n lege backpack terug naar de auto het bier tussen jassen en denkens gewikkeld en weer terug naar binnen.
Bij de controle voelde ze enkel aan m´n tas of er geen flessen of harde spullen inzatten.
Haha :grin:

Bovenaan