monkeyman zei:
ja ik had dat neergezet om te kijken wat je had geschreven maar was vergeten om weg te halen..
ja ik weet eigenlijk niet precies wat 1gram is, aangezien ik bij dealer koop die niet echt zegt hoeveel het is maar ongeveer 7bij 2 bij 1cm en dat zie ik dan maar als 1 gram maar als ik dat hele stuk erin stop past het net maar zonder tabak?
Wanneer je replied zie je onderin heel het topic staan met alle posts.
Ik gok dat wat jij omschrijft wel ongeveer een gram kan zijn, hoewel dat uiteraard heel afhankelijk is van de dichtheid van de wiet.
Heb je geen weegschaaltje ofzo?
Uiteraard niet het hele stuk erin stoppen maar goed grinden, niet met je vinger maar met een goede grinder. Zodat je nog net geen poeder hebt. Gedroogde oregano is goede fijnheid.
Madcat zei:
Een grote joint rookt niet echt lekkerder, je krijgt vaak veel papier binnen en dan is voor de smaak niet aan te raden.
gebruik niet te veel papier, en het tipje ook niet te groot maken. wel iets breder.
Waarom krijg je meer papier binnen? De joint is dikker, dus in verhouding minder papier?
Wanneer je zo'n extra brede vloei neemt, dan krijg je wel wat meer papier binnen ja.
@ Monkeyman: Wanneer jij die gram in een joint gooit zonder tabak erbij, en je hebt zoals je zelf zegt een tot de eind gevulde, grote en dikke pure joint... Dan kan je er echt met 3 personen knijter van worden. Lukt dat niet, andere dealer zoeken...