ritalin roken?

hey volk...

ik heb afgelopen weekend voor het eerst ritalin geprobeerd en als non ADHDer was het eenvoudig om er een nacht op door te trekken (very nice).
ik heb het deze nacht geslikt en gesnoven en alle 2 gaf een positief effect.

nou is mijn vraag kan je het ook roken??? heeft dit een goed effect??? iemand ervaring???

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik denk niet dat roken zin heeft en waarom zou je je longen volpompen met chemicaliën als het niet nodig is? :confused:

Flameon

Badass junkie
Je kan beter een sigaretje opsteken, ritalin is niet om te roken (bindmiddel roken is ongezond). Pillen zijn om te slikken niet om te snuiven of te paffen

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is een zout als ik het goed heb en daardoor niet te roken. Als je een sterker effect wilt neem je toch gewoon een extra?

Dopezilla

Badass junkie
Het lijkt me vrij sterk dat ritalin te roken is. Als je puur methylfenidaat tegenkomt, en er zou een base-vorm van zijn zou het mogelijk zijn, maar ik heb zo m'n twijfels over beiden.

Snuif maar lekker weg. :grin:

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Petrovic zei:
Het is een zout als ik het goed heb en daardoor niet te roken.

Dat betwijfel ik. Menig Meth is ook een zout. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk niet bepaald zacht voor de longen is though. =p

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lijkt mij geen aangenaam gevoel in je longen...

btw: deze mag naar de farmaceutische drugs.

Wonderland

Belezen gebruiker
Naast dat het me vrij ongezond lijkt denk ik niet dat het effect zal hebben, tenzij ze er een leuk rookmolecuultje aan zouden plakken maar zover ik weet zit dat niet in medicijnen..

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Wonderland zei:
Naast dat het me vrij ongezond lijkt denk ik niet dat het effect zal hebben, tenzij ze er een leuk rookmolecuultje aan zouden plakken maar zover ik weet zit dat niet in medicijnen..

Het werkt, zie 2 posts boven de jouwe.

Wonderland

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
Wonderland zei:

Het werkt, zie 2 posts boven de jouwe.

Hehe, in al mn enthousiasme overheen zitten lezen.. Wil ook veel te graag de vervelende wijsneus uithangen :grin:

nice.... ik probeer het gewoon een keer uit.... en dat het ongezond is laat me koud want wtf daar gebruik ik geen drugs voor

Flameon

Badass junkie
dude-alink zei:
aight.... net gerookt, merk weinig verschil... ben wel wat scherper etc. maar slikken is best :wink:

Had ons advies maar opgevolgd haha, want met een beetje pech heb je dadelijk een longblaasje naar de klote of ontstoken :wave:

sjoerd101

Belezen gebruiker
nee je kan zo'n pil beter stampen en dan oplossen in benzine en zo direct je ader in spuiten, ik zweer t je, dat werkt t best.

G-J

Experimenterende gebruiker
Vaak geprobeerd, nooit succes gehad. Zelfs niet na het isoleren van de methylfenidaat.

Flameon zei:
Had ons advies maar opgevolgd haha, want met een beetje pech heb je dadelijk een longblaasje naar de klote of ontstoken :wave:

ik leef nog steeds en heb geen last van m'n longen duzz der is geen probleem....

Spor

Wijs gebruiker
Klinkt als een groot feest

QwErTy @ Erowid zei:
Mind set: tired, depressed

QwErTy @ Erowid zei:
seconds after exhaling I felt my throat dry up leaving a bitter medicine taste. Around a minute later my arms, knees, and hands froze up due to low blood circulation. I sat there staring at the walls and grinding my teeth thinking I was going to die.

QwErTy @ Erowid zei:
It felt like just I smoked a crack rock. Everything around me was going by in slow-motion. I was experiencing visual hallucinations (distant objects fading in and out). My thoughts and ideas were racing 1000 miles per hour through my mind.

QwErTy @ Erowid zei:
The comedown was depressing.

Nou dat klonk al veel lol tussen 2 depressieve periodes in.

Conclusie: ritalin is niet om te roken :)

stixx

Newbie
De beste manier is hetzelfde als met Coke. Je cleant met amoniak. 'T is nie echt een cristalletje dat overbliijft, da's met coke ook lang niet altijd, maar een doge witte pasta die je nog verder laat drogen. Schraap het wel uit de lepel als het nog niet helemaal droog is, anders heb je een beitel nodig.
Daarna is't net zoals met coke : Een jointje, basen, enz. Basen geeft natuurlijk het beste effect.
En ik vergellijk het effect ook met coke basen : Rust, lichte roes, op wolkjes lopen.
Dus idem :
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=41032
Alleen amoniak i.p.v. water.

Bovenaan