Ritalin bindmiddel laten verwijdere

Waarschijnlijk denk je t al maar ja je hebt gelijk af en toe leg ik een lijntje van mn medicijnen 10mg metylfelidaat maar als het goed is bevat het meer bindmiddel dan de werkende stof ik heb ergens gelezen iets met een beetje water in een kommetje en dan in de magnetron doen maar wat is de beste manier om van het bindmiddel af te komen

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Er is een Topic op Reddit over het verwijderen van bindmiddel uit Dex.
Wat ik er van heb begrepen is, dat het lastig is omdat je het met minimaal 100 tabletten zou moeten doen.
Zelf vind ik dit interessant omdat ik van meerdere ADHDers hoor dat ze anders reageren op verschillende merken. Ik zou graag eens bindmiddel verwijderen uit verschillende merken Ritalin/Dex en deze mensen capsules met Ritalin/Dex geven met hun dagelijkse dosering. En kijken of dit nu niet anders werkt.

• Like
Waarderingen: ljuv
Er is een Topic op Reddit over het verwijderen van bindmiddel uit Dex.
Wat ik er van heb begrepen is, dat het lastig is omdat je het met minimaal 100 tabletten zou moeten doen.
Zelf vind ik dit interessant omdat ik van meerdere ADHDers hoor dat ze anders reageren op verschillende merken. Ik zou graag eens bindmiddel verwijderen uit verschillende merken Ritalin/Dex en deze mensen capsules met Ritalin/Dex geven met hun dagelijkse dosering. En kijken of dit nu niet anders werkt.
Ik heb er genoeg voor een kilo te maken 🤘🏻

Bovenaan