teonanacatl
Belezen gebruiker
zou je rilatine kunnen gebruiken bij een speedverslaving zoals methadon gebruikt wordt bij
een heroineverslaving?
gz
een heroineverslaving?
gz

De enige manier om van een verslaving af te komen is niet meer gebruiken.teonanacatl zei:zou het eens moeten testen :P![]()
gz![]()

teonanacatl zei:dat van dat testen was sarcastisch hoor.

De 'amfetamine' in ritalin heeft een andere molecule structuur dan van 'de echte amfetamine'kildeer zei:Hmm.. afkicken van drugs met drugs is natuurlijk nooit aan te raden. Maar wanneer je niet cold turkey wil of kan gaan, kun je de afweging maken om met een minder heftige en beter te controleren substantie de overstap te maken naar een volledige afkick. Een paar stripjes Ritalin hebben mij van een dreigende cocaïne-habit afgehouden (mede omdat ik erachter kwam hoeveel chiller pep was in vergelijking met die schrale, dure kutcoke)
Of het een geschikte afkick is voor je nakkie.. er zit in principe allebei amfetamine in, dus nee. Al vind ik de uitwerking van medicinale methyfenidaat een stuk smoother en beter te doseren, waardoor je minder kans hebt onbedoeld nachten wakker te liggen :P Aan de andere kant is het een mindfuck/valkuil omdat je, net als met methadon, niet écht het idee hebt aan de drugs te zitten -- tis immers legaal en oh zo makkelijk in gebruik.
teonanacatl zei:zou je rilatine kunnen gebruiken bij een speedverslaving zoals methadon gebruikt wordt bij
een heroineverslaving?
gz![]()
Qit zei:Ik heb gisteren 10 capsules rilatine van dosis 20mg opgesnoven.
Dit, je vervangt het ene probleem voor een andere. Beter kijk je naar de redenen van je speedgebruik en gaat daar oplossing voor vinden om die redenen weg te halen. Lukt dit je niet, ga dan naar een verslavingsdeskundige. Dit houdt in eerst naar de huisarts te gaan.Exceptional Insight zei:Troep vervangen door meer troep is wel aan te raden ja..De enige manier om van een verslaving af te komen is niet meer gebruiken.
Vermeersch zei:Wat is het verschil dan tussen gewone rilatine en de concerta versie?
Omdat ik een zware speedverslaving wil kwijtgeraken maar het lukt niet. en wil afkicken met rilatine concerta