rietalien wiet

jointje

Newbie
heloow mense
ben nieuw op dit forum dus haloow alemaall:grin:
maar ik had een vraagje voor de mense hier die egt bekend zijn met het kweeke van plante en ook een beetje dr chemiese aspecte dr van,

ik ben sins kort begonne met 2 plantjes op te kweeke op mijn kamer , goeie kast, goeie lamp, revlecteerende shit aan de binnekant helemaal toppie, maar ik had het idee om een van de plante water te gaan geve met rietalien er in opgelost, rietalien is het mediecijn dan mense met adhd add ,...enz krijgen om rustig te worde ik heb zelf geen adhd maar merk wel dat als ik gewoon 3 piletjes slik ik heel geconcentreerd word.

nou was mijn vraag of iemsnd enig iedee heeft of als ik een plant geduurende de hele groei piriode water zou geven met ritalien er in opgelost, dit ook te merken zou zijn als ik um oprook?

alvast bedankt voor de racties

jointje

Newbie
ja ik ben er sirieus mee,
hoop aleendat dr iemannd is die me kan vertelle of ut mischien een heel negatief efect zou kunne hebbe op me plant, wand dan is ut zonde... :cry:

flashkop

Bewuste gebruiker
plantje zet de stoffen die het nodig heeft(beslist geen rilatin) om in nuttige dingen zoals thc en bladgroen.
Die ritalin laat die onaangeraakt links liggen zowiezo.
Geef hem meststoffen ofzo maar geen speed-achtige toestanden :mrgreen: :stoned: :wave:

Imke

Badass junkie
Waarom rook je geen jointje en neem je een paar ritalinpilletjes erbij?
Probleem opgelost toch. Ik weet wel niet welk effect het gaat geven, maar je moet weten wat je wil eh.. ofwel pure concentratie ofwel totale wazigheid.

slunse

Bewuste gebruiker
dit topic is nog beter dan die gast die z'n coke wegspoelde omdat hij glinsterde :mrgreen:
maar goed dat je het vraagt, zo hoef je je pilletjes niet meer te verspillen :wink:
wat je wel kan doen is suikerwater aan je plantje geven om je weed een zoeter smaakje te geven. (als ik me niet vergis)

Shroomie

Bewuste gebruiker
jointje zei:
heloow mense
ben nieuw op dit forum dus haloow alemaall:grin:
maar ik had een vraagje voor de mense hier die egt bekend zijn met het kweeke van plante en ook een beetje dr chemiese aspecte dr van,

ik ben sins kort begonne met 2 plantjes op te kweeke op mijn kamer , goeie kast, goeie lamp, revlecteerende shit aan de binnekant helemaal toppie, maar ik had het idee om een van de plante water te gaan geve met rietalien er in opgelost, rietalien is het mediecijn dan mense met adhd add ,...enz krijgen om rustig te worde ik heb zelf geen adhd maar merk wel dat als ik gewoon 3 piletjes slik ik heel geconcentreerd word.

nou was mijn vraag of iemsnd enig iedee heeft of als ik een plant geduurende de hele groei piriode water zou geven met ritalien er in opgelost, dit ook te merken zou zijn als ik um oprook?

alvast bedankt voor de racties
mensen doen tegenwoordig zelfs de moeite niet meer om een goede indruk te maken

jointje

Newbie
warom zo negatief dan mense :openmouth:
ahah het was maar een ideetje :flushed: :P
maar geen goed idee dus maarja..
mense ijgenlijk no atvies wat voor voeding ik nog wel zou kunne geven?

disaster

Bewuste gebruiker
Ik heb weleens gehoord als je wat bier bij je planten gooit, dat je een wat lekkere smaak krijgt. Maar dat leek me sterk.

sick_pervert

Experimenterende gebruiker
Wel krijg je schimmels iig, en btw dat over dat plantje heen zeiken
daar gaat ie idd door naar pis smaken/ruiken.

Happydude

Belezen gebruiker
tuurlijk waarom niet ??? of je het lekker gaat vinden is een tweede .. bedenk bijv. eens dat meer als 95 % van die pil bestaat uit vulstoffen :openmouth:

Happydude

Belezen gebruiker
nou ik denk dat je toch wel wat wazig gaat worden .. rrok anders een x een ibuprofenntje .. ook nie gezond maar vaag op cker

cordelia

Experimenterende gebruiker
slunse zei:
dit topic is nog beter dan die gast die z'n coke wegspoelde omdat hij glinsterde :mrgreen:
maar goed dat je het vraagt, zo hoef je je pilletjes niet meer te verspillen :wink:
wat je wel kan doen is suikerwater aan je plantje geven om je weed een zoeter smaakje te geven. (als ik me niet vergis)
Had volgens mij ook een keer gelezen van die jongen die vroeg of zijn wiet "blaadje "nog te roken was :grin:

royallicious

Belezen gebruiker
Nope, ik heb zelf vroeger tests gedaan met smaakstoffen en geurstoffen toe voegen aan me wiet.
De plant neemt het wel degelijk op en zal wel degelijk in je toppen kommen.
Alleen de concentratie is te laag om er iets van te werken.
Iedreen die hem zo lomp loopt uit te lachen, het is wel degelijk mogelijk om het op te laten nemen je merkt er alleen niks van.

Happydude

Belezen gebruiker
ik kan jouw ook motor olie laten drinken maar het komt echt niet in je spierballen :wink: het is vergif voor de plant dus zal ze het zo snel mogelijk weer uitscheiden :wink:

maar he ... ik ben ook geen doktor anders .. :wave:

tipssyy

Newbie
ten eerste : je kan die ritalin dan nog beter aan mij geven :openmouth:
ten tweede : dat is hartstikke zielig voor dat plantje ik zou mn babytjes dat echt nooit aan doen :( en ik denk ook niet dat de wiet echt heel erg goed zal zijn met ritalin erbij je kan beter een paar pilletjes snuiven terwijl je aan het blowen bent en voor een nog beter effect er ook bij drinken daar word je ook nog is geil van ook :P :mrgreen:

Bovenaan