Retropills - Pink Champagnes

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Heb een paar weken geleden een zakje uit Engeland in bezit gekregen met zogenaamde speedvervangers (capsules) met als naam Pink Champagnes. Iemand bekend hiermee? Kan er verder niks over vinden op 't forum.

De ingrediënten (aldus de verpakking):

- Aminoindan
- Cola Vera
- Caffeine
- Gelatin (Capsule Shell)
- Amino Acid Complex

Had laatst ook al een pepvervanger uit Engeland, ben de naam vergeten. Was wel goede shit, wat ik niet had verwacht, dus ben benieuwd of dit gewoon crap is of niet. Ben niet zo'n pepliefhebber, dus heb geen zin om dit te nemen en 't uit te testen. Maar is op zich leuk om van te voren te weten als ik er toch nog eens zin in heb, als iemand weet wat dit is.

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Oeps, wou dit topic plaatsen bij Research Chemicals :P kan dit topic verplaatst worden a.u.b. ?

W.F.L.

Badass junkie
Ik zou het niet nemen :grin:

Vroeger waren er in de UK purple hearts, pep/barbituraten-mix in een pil. Maar dat is 1960 en niet 2010. Is het idee daarop gebaseerd ofzo? :P

Pammer

Bewuste gebruiker
Alle ingrediënten zijn idd typisch dat in smartshop pillen zit, behalve de Aminoindan. Is eerste keer dat ik het tegenkom. Erowid zegt dat het ook een stimulant is maar er is weinig info over dit, ook qua risico's is er geen info dus zou het niet proberen. Cola & Caffeïne zijn typische stoffen die je zenuwachtig maken. Niets te vergelijken met speed;

Bovenaan