rendement

fuller

Experimenterende gebruiker
Wat is de manier om het hoogste rendement te halen? wat is het meest effectief?

Doordat ik zo weinig mogelijk wil gebruiken probeer ik 'zuinig' te zijn. Als ik met een klein brokje een heel weekend moet doen ga is dieper inhaleren en kleinere hoeveelheden tegelijk nemen. Ik sta ervan te kijken hoe minimaal de hoeveelheid is om een dag geen ontwenning te hebben. De maat van een peperkorrel kan voor mij een dag lang veel verschil maken.

Weet iemand iets van rendementen? Is roken van folie eigenlijk wel het meest effectief? En nog zoiets: Is het slim om tot poeder te stampen voor je rookt? Of laat je beter een vaste brok vloeien?

Excuus voor mijn pietluttige en preciesige vragen, maar ik wil me houden aan een afspraak met mezelf over hoeveelheid. Ik wil geen groei in doses toestaan. Dan kom je op deze scherpslijperij.

speeseend

Wijs gebruiker
Kom op Fuller, wie neem jij nu in de maling? Het komt toch op hetzelfde neer? Je gaat voor een groter effect / rendement. Of je dat nu behaald door meer uit twee-en-één-halve streep te halen óf door een balletje extra te kopen?

Dat komt mijns inziens op hetzelfde neer. Maar ja, misschien was jouw afspraak puur op hoeveelheden gefixeerd?!

Ik vrees dat ik je hier verder niet bij kan helpen, zo te horen doe je er al alles aan wat ik kan bedenken.

Succes,

De Eend

EDIT:

- Fuller, ik dacht dat jij niet in de weekenden gebruikt(e)?!
- Ik heb wel eens gehoord van exhaleren in een ballon. Zodoende zou je optimaal gebruik kunnen maken van de verdampte Hero. Zelf heb ik dit pas gelezen ná mijn Bruin-verslaving, zodoende geen persoonlijke ervaring op dit gebied.

dfssdfde

Badass junkie
Mijn tip: stop kidding yourself.

Klinkt misschien hard, maar kijk eens naar je oude posts. Het gaat misschien trager dan bij anderen, maar de hoeveelheid en de frequentie van je gebruik gaan omhoog.
Elke keer je post zeg je wel dat je een afspraak met jezelf hebt dat je maar zovaak per week gebruikt, en maximum zoveel per maand, maar elke keer ligt het nét iets hoger...

Ik veroordeel je niet, verre van, ik betwijfel of ik het zo lang vol zou kunnen houden, maar uit je post nu meen ik te lezen dat de huidige hoeveelheid weer net niet genoeg is. Kijk eens naar je oude posts en trek er zelf je conclusies uit. Of niet natuurlijk, de keuze ligt nog altijd bij jou.

speeseend

Wijs gebruiker
Wat is waarheid...?

Hallo Fuller,

Wat denk jij zelf, nu je enige tijd hebt om te reflecteren?! Sta je open voor een andere visie?

Heel veel succes in deze, voor mij ogende, ''verwarrende'' tijd.

De groeten,

Eend

Higholic

Newbie
Re: Wat is waarheid...?

speeseend zei:
Hallo Fuller,

Wat denk jij zelf, nu je enige tijd hebt om te reflecteren?! Sta je open voor een andere visie?

Heel veel succes in deze, voor mij ogende, ''verwarrende'' tijd.

De groeten,

Eend

Let maar niet op Eend die heeft namelijk nog veel te leren :)

fuller

Experimenterende gebruiker
sorry dat ik zo laat reageer.
in grote lijn denk ik dat jullie gelijk hebben. het lukt me moeilijker om niet te nemen, daarvan Is mijn gebruik omhoog gegaan. het is nog altijd weinig maar het verontrust me.

jezus wat is dit verslavend. ik ben nog nooit in mijn leven erg bevattelijk geweest maar hierin vind ik mijn waterloo. mijn dileemma is dat als ik een week of meer niet genomen (meestal vanwege buitenland reis) ik na korte tijd bij vol verstand denk: en toch verkies ik een leven met een weinig H. ik ben vandaag de eerste dag volledig zonder (vakantie) en voel de braakneigingen en de ontzettende vermoeidheid en lusteloosheid. het is allemaal nog binnen de perken, ik kan het voor iedereen verborgen houden, dus zo erg is het niet maar toch: ik heb het te ver laten komen. het is inmiddels 4 jaar na mijn eerste keer. het is zo fijn om gelukkiger te zijn in alles wat je doet. je lichamelijke misere niet steeds te voelen etc.
ja, moeilijk hoor.

speeseend

Wijs gebruiker
Je moet ergens voor jezelf een grens stellen. In jouw geval beter vroeg dan laat. Je gaat niet direct meer voelen door daadwerkelijk meer te gebruiken. Mijn gevoel geeft juist aan; hoe lager je dosering, hoe groter / beter het effect merkbaar is.

Je hebt jezelf al vier jaren tot een minimum kunnen beperken. Dit is op zich al een compliment waard, bij dezen!

Hero is super-verradelijk. Het gevoel is té goed. Daardoor blijft het gevoel, eenmaal in je systeem geweest, de rest van je leven bij.

Groet,

Eend

jaja

Bewuste gebruiker
Typisch staaltje van Hollandse boekhoudersmentaliteit.

Doe 't goed, of doe 't niet.
Niet dus, zou ik zeggen.

Rokertje

Belezen gebruiker
Ik begrijp echt precies wat je bedoelt fuller... Het is mij 5 jaar lang gelukt om het met mate te gebruiken en af en toe eens een maandje (of langer) te stoppen... Maar de afgelopen twee jaar is het bij mij in ieder geval echt in een sneltreinvaart gegaan! Dus neem dat verontruste gevoel niet voor lief... Ik dacht er ook te makkelijk over en als ik nu probeer te stoppen... Pfff dan ga ik echt half (zeg maar gerust 7/:sunglasses: dood...

Succes in ieder geval, wat je ook besluit te doen!

speeseend

Wijs gebruiker
Hoe gaat het met jullie, Fuller en Rokertje? Al een tijdje niks meer vernomen. Hopelijk hebben jullie alles onder controle, zeg maar!

Gr.,

Eend

Bovenaan