Relatine en drugs

Flippo

Belezen gebruiker
Ik begin vanaf maandag met relatine te nemen voor de eerste keer (38j en met een nieuwe functie is de ad(h)d stevig naar boven gekomen).
Nu hou ik wel van een tripje in de weekends maar van de dokter mag ik hierop geen drugs nemen. Weed mag nog wel.

Nu vraag ik me af: zijn er bepaald drugs die de relatine niet verstoren? Kan ik nog af en toe trippen/flashen?
Of kan je,als je drugs neemt, de dag zelf of volgende dagen geen relatine nemen zodat het wel kan? Of speelt het allemaal geen rol en is het dokterspraat?

Iemand hier ervaring mee? Minderen ga ik zoizo doen (proberen), maar het voor altijd laten liever niet 😉

N3K0

Badass junkie
Ik zou gewoon eerst een kijken/voelen en ervaren hoe jij je gaat voelen bij Ritalin (ik neem aan dat je eigenlijk methylfenidaat bedoeld)

En dat gewoon eens over je heen laat komen en kijken wat het met je doet enof je er überhaupt baat bij hebt..

Aangezien je maandag pas begint zou ik gewoon de komende maanden geen andere drugs gebruiken.

En ga je eens goed inlezen over Ritalin zelf wat brengt dat met zich mee.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je hoeft van methylfenidaat (relatine) geen spiegel te onderhouden. Dus je kan het ook gewoon niet nemen als je aan de drugs gaat. Het duurt wel ongeveer 15 uur voordat methylfenidaat uit je bloed is (mogelijk wat langer als je extended release pillen hebt). Dus houd gewoon een dag tussen laatste inname en drugsgebruik. En dan gaat het wel.

Bovenaan