relatiee

Deranged

Badass junkie
Re: Relatie zonder seks?

Mary zei:
Drientje, hoe is het er nu mee dan?

Ik zou niets liever willen dan een vent in een rolstoel. Dit klinkt natuurlijk wel heel oppervlakkig. Ik kan het misschien beter anders zeggen.. Ik zou een vent willen waarvan ik zeker wist dat hij niet per se sex zou willen.. Dat ik iemand niet zou teleurstellen om dat ik t niet kan.. I'm dying for a bit of romance :(
OK, ben je lekker?

nicolai

Wijs gebruiker

ik zou een relatie zonder seks kunnen hebben denk ik. weet het natuurlijk niet zeker...maar ik wordt niet verliefd op de seks, dat ben ik al, ik wordt verliefd op een persoon.

Judas

Wijs gebruiker

Mary zei:
Ik zou een vent willen waarvan ik zeker wist dat hij niet per se sex zou willen.. Dat ik iemand niet zou teleurstellen om dat ik t niet kan.. I'm dying for a bit of romance :(

jammer dat je zo ver weg woont want ik snak ook naar romantiek..bij kaarslicht lieve dingen tegen elkaar zeggen...hand in hand buiten naar de sterren kijken... gewoon heerlijk tegen elkaar aan liggen in bed en dan in die geborgenheid in slaap vallen..:hearteyes:

Drientje

DF-koning

Mary zei:

Ik zou niets liever willen dan een vent in een rolstoel. Dit klinkt natuurlijk wel heel oppervlakkig. Ik kan het misschien beter anders zeggen.. Ik zou een vent willen waarvan ik zeker wist dat hij niet per se sex zou willen.. Dat ik iemand niet zou teleurstellen om dat ik t niet kan.. I'm dying for a bit of romance :(

Mmm na uitleg kan ik je standpunt wel begrijpen... En nee. er is niets van gekomen. Einde opleiding. Ik heb mijn msn aan hem gegeven maar dat vond ik de dag erna weer terug op dezelfde plek als waar ik het neergelegd had. Terwijl zijn cursus tijd erop zat. Och ik vind het wel prima zo... Krijg aandacht genoeg van alle kanten :wink:

Mindgamer

Badass junkie

^Van alle kanten nog wel, Drientje:wink:

Maar als ik je goed begrijp, heb je een blauwtje opgelopen..
Hoe voelt dat nou?

Ik vind je wel stoer hoor, ik versier niks, dus ik loop ook geen blauwtjes op :beer:

Judas

Wijs gebruiker

Dus jouw sekstemperatuur ligt ook onder het vriespunt, Mindgamer?
:cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry:

3970

Wijs gebruiker

Mary zei:

Ondanks de andere reacties hierop, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Maar ik denk dat je dan echt een probleem hebt (fysiek.psychisch). Je kunt echt wel iemand vinden die om je geeft, zonder sex...wie zoekt, die vindt.

Wat mij betreft; ik kan een relatie voor mezelf absoluut niet zonder sex zien, voor mij (en mijn vrouw) is sex een wezenlijk onderdeel van onze relatie.... :hearteyes:

Hemi

suzanne1

Newbie

Dat zou ik niet kunne persoonlijk, wel voorspel maar geen afmaker? is net als onwijze honger hebben en een hele maaltijd voor geschoteld krijgen waar je niet van mag eten..
nee zou voor mij niet werken nee..

Zou me trouwens wel afvragen waarom wel orale sex en geen penetratie, alsof orale sex geen sex is en neit intiem kan zijn... :confused: als je geen sex wilt hebben om wat voor reden dan ook dan helemaal niks of all the way...

:)

Mindgamer

Badass junkie

yeti zei:

Dus jouw sekstemperatuur ligt ook onder het vriespunt, Mindgamer?
:cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry: :tearsofjoy: :cry:
Huh?
Ja!
Nuchter lijken mensen middelmatig. Daarom wacht ik totdat ik high word als ik bij iemand in de buurt ben.

lullo

Experimenterende gebruiker
Een relatie zonder sex is voor mij echt ondenkbaar, daarvoor is mijn libido echt te groot.
En bovendien is het daar echt veel te lekker voor.
Ik zeg altijd: Als er ooit iets lekkerders uit wordt gevonden blijf ik het er toch gewoon bij doen. :grin:

cronos

Wijs gebruiker
ik denk dat ik het wel zou kunnen,maar ben ik dat niet zeker hé,neem nu dat je partner na een ongeval ofzo ,de rest van haar leven in een rolstoel moet doorbrengen?

Bovenaan