Lucy In The Sky
Bewuste gebruiker
.
Het leven is gemaakt om er van te leren en om ervan te genieten.jcutter zei:als je dus als man zijnde je zaad hebt gedumpt, dan is het genot, eurofie, liefde niet meer zo sterk en ga je vaak filosoferen over je leven.
muah, dat weet ik niet hoor. ik heb wel seks met sommige vriendinnen, maar dat is niet meer dan een zeer aangename vriendendienst. maar met diezelfde vriendinnen praat ik net zo leuk over hun nieuwe aanwinsten, zeg maar. sjah, dat ligt voor iedereen toch compleet anders.Suntablet zei:denk het niet
Seks is niet het belangrijkste in een relatie maar het onderscheid wel min of meer vriendschappen met relaties.
:P

ArieKanariE zei:sjah ik ben een simpel mannetje .. ik ben al tevreden als mn vrouwtje me elke dag een keer afzuigt,
voor mij werkt het

en daarbij ging ze echt tot ongekende hoogtes hoor ... geen reactie geven was net zo erg als een rotreactie geven, dus reken maar uit hoe erg dat kan escaleren na een tijdje ... dan ga je toch maar kijken of je niet zulke rotreacties kan geven, dat ze maar ophoudt .. 

PurpleFlower zei:@ Drientje
Ook mensen met een dwarsleasie zijn in staat om een erectie te krijgen, ik heb er toevallig pas een hele docu over gezien. De meneer die er zo openlijk over sprak had al 18 jaar een dwarsleasie en samen met zijn vrouw was hij daadwerkelijk instaat om een erectie te krijgen. De eerste keer dat dit gebeurde schrok hij zich rot, klaarkomen (lichamelijk) dat lukt hem nog altijd niet, maar mentaal werd hij wel bevredigd. Zijn theorie was dat opwinding meer dan alleen lichamelijk is, en dat de mentale opwinding tot veel meer in staat is dan wij denken. Om zijn woorden te quoten: "sex draait om meer dan alleen dat aanhangsel waar ik toevallig mee geboren ben het is een mentale band die ik met niemand kan bereiken behalve met mijn vrouw". Vond het zo mooi!
Echte liefde!![]()