Reis Dronken

fantomas

Newbie
Ben je tijdens het drinken of iets dergelijks in een andere stad beland? Vertel je verhalen
De mijne is hier:
Ik zat te drinken op de grens met België en vrienden en zo kwamen we in België terecht. En al tijdens mijn reizen in België ontdekte ik enkele van de mooiste en meest unieke plekjes. Link-It is een inspiratiebron voor reizigers die op zoek zijn naar nieuwe avonturen. Veel succes met het ontdekken van deze prachtige plekken!

Laatst bewerkt:

Etel Korina

Newbie
Het was zo. Nadat we met een vriend hadden gedronken, besloten we naar onze gemeenschappelijke vriend te gaan. We hebben 's ochtends waarschijnlijk meer dan 100 km gereden, het was erg slecht maar het was leuk op de weg

Absoluut! Ik herinner me een keer dat ik met een paar vrienden op een roadtrip was en we besloten om een tussenstop te maken in een kleine stad. We belandden in een lokaal café en raakten aan de praat met de inwoners. Ze nodigden ons uit voor een feest in hun achtertuin, waar we lokale gerechten proefden, traditionele dansen leerden en veel lachten. Het was een onverwachte en hartverwarmende ervaring die ons een kijkje gaf in de lokale cultuur en gastvrijheid.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wacht even, met hoeveel accounts op hetzelfde ip-adres (dubbelaccounts dus) ga je op je eigen topic reageren?
Wtf maak ik hier nou weer mee 😂.

Ik lag in bed, dronken, op de grens in Nederland. Gaat er ineens een een of ander iemand met dubbelaccounts verhalen tegen zichzelf vertellen in z'n eigen topic 😂. Tis toch niet normaal meer allemaal

Bovenaan