Reefer

matthijs

Badass junkie
Hallo, ik las ergens dat mensen in Amerika hun hajs of wiet altijd pur roken. Bij het puur rokien van wiet kan ik me wel iets voorstellen. Je kan er gewoon wat stukjes vloei doorheen gooien en dan brand het wel. Maar bij het puur roken van hasj kan ik me nou helemaal geen voorstelling maken. Dat brand toch niet goed. Ik las dat een pure hasjjoint in Amerika een reefer wordt genoemd. Weet iemand hoe iki een reefer kan bouwen? En zou diegene dat aan mij willn uitleggen......

Bal0n

Badass junkie
In Amerika wordt vaker een bowl gemaakt, of een bong, dan een joint met lange vloei. En net als in Amerika heb je duizend en één vefrschillende namen voor een joint. Een reefer betekent op sommige plekken weer iets aners.. etc etc :)

Mac...

Badass junkie
Je kunt hasj slechts puur roken in een pijp of bong. In een joint zal dit niet werken, ook de amerikanen doen dit niet.

matthijs

Badass junkie
ohnee, sorry. Jullie hebben gelijk. Ik heb het verkeerd gelezen. Men maakt een reefer van wiet... :stoned:

Mac...

Badass junkie
Vind dat je in een pijpje sowieso puur moet roken. Persoonlijk het liefst hasj, maar shag in een pijp is niet te pruimen.

doopie

Bewuste gebruiker
ik gebruik wel eens een waterpijp ook helemaal top
heb ik gekocht in turkije en iedereen denkt dat ie er maar voor de sier staat :wink:

Mac...

Badass junkie
Ik heb ooit eens een waterpijpje in de efteling gekocht, maar die werkte toch echt niet zoals het hoorde, GOOR :flushed:

Bovenaan