Recept DMT

Doerak

Bewuste gebruiker
DMT is C12H16N2, dus dit kun je natuurlijk gemakkelijk zelf maken! Kwestie van 12 koolstofatoompjes, 16 waterstofatoompjes en 2 stikstofatoompjes bij elkaar mieteren en in de brand steken. Veel succes; wordt vast mooi! :rolleyes:

tomz0r

Badass junkie
Doerak zei:
DMT is C12H16N2, dus dit kun je natuurlijk gemakkelijk zelf maken! Kwestie van 12 koolstofatoompjes, 16 waterstofatoompjes en 2 stikstofatoompjes bij elkaar mieteren en in de brand steken. Veel succes; wordt vast mooi! :rolleyes:

Verbranden niet, dan krijg je ook oxideatoompjes :tearsofjoy:

Echelon

Belezen gebruiker
tomz0r zei:
Doerak zei:

Verbranden niet, dan krijg je ook oxideatoompjes :tearsofjoy:

klinkt als iets wat ik zou willen proberen :grin:

buzzrider

Wijs gebruiker
sorry voor de offtopic maar :
Lijkt dit nu gewoon zo of zijn hier echt veel mensen met een chemische aanleg ?

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
geef je 1 hint "'phalaris " Als je daar uit bent ben je al een heel stuk op weg
Er zijn meerdere manieren voor 5-MEO-DMT als je dat zoekt. het is wel even werk maar als het wil
heb je gratis de belangrijkste grondstof al binnen en de rest moet je zelf maar ff uitvogelen.

want ik ga mijn profiel niet op het spel zettn.

Want een goeie kok geeft zijn topgerecht niet prijs maar geeft hints
Zodat men het gerecht blijft onthouden en kennis niet verloren gaat.
want daar draait het om

succes :wink:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Met phalaris bedoel je die rietsoorten waar DMT in zit neem ik aan.
Ik heb het hier vaker met mensen over gehad, dat het fantastisch zou zijn als phalaris een bruikbare bron voor DMT zou kunnen zijn, alleen ik heb ook vernomen dat er gramine in die grassoorten kan zitten, en ik zou niet weten hoe je dat uit je DMT haalt.

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik heb eens een zuur/base extractie gedaan op phalaris en dat was echt een hel... Heb 2 uur riet staan scheppen wat al echt een kutkarwei was. Je hebt zo verschrikkelijk veel riet nodig voor een beetje DMT dat het gewoon heel onhandig werkt. Je hebt echt een enorme pan nodig als je een zuur/base extractie wil doen. Het eindresultaat was een hoopje olie-achtig drap die wel naar DMT rook maar niet het effect gaf. Ik hou het bij Mimosa Hostilis :)

Je hebt inderdaad geen chemische achtergrond nodig. DMT extraheren is zo makkelijk dat je het jezelf kunt leren, zonder zelfs maar te weten wat je nu echt aan het doen bent :P Het is wel handig en bovendien interessant om te weten wat de chemie achter het hele gebeuren is. Heb zelf scheikunde gestudeerd, maar in principe kan iedereen het.

Wacky

Badass junkie
Wel oppassen voor de veiligheid.
Bescherm jezelf zodat je niet met het agressieve loog in aanraking kom (of andere zachte materiale in je huis die je heel wil houden), en pas op explosie gevaar bij het indampen.

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik geef toe, het was een kwestie van luiheid dat ik niet eerst dit forum af zocht, maar bedankt voor de info. Ik kreeg trouwens een tip via een PM dat ik bovenaan mijn topic gelijk had moeten aangeven dat ik een meisje ben, want dan had ik meer serieuze tips gekregen volgens hem. haha, nou bij deze dus: ik ben dus een MEISJE en wil DMT maken gvd! Denk dat het wel lukt met het genoemde recept, alleen beetje lastig om aan goedkope mimosa te komen.

Bovenaan