RC's tegen clusterhoofdpijn (sterke pijnstilling)

Hallo allen,

Ik zoek al een tijdje naar een RC met een sterk pijnstillend effect. Reguliere medicatie tegen clusterhoofdpijn helpt niet (NSAID, triptanen, zuurstof).

O-DSMT was altijd geweldig, maar as we know, is het de afgelopen tijd verschrikkelijk duur en gaat mijn gehele inkomen naar huur. Dit is dus helaas geen optie meer.

Ik heb gelezen dat 2f ket een goedkopere optie zou kunnen zijn, maar vroeg ik mij af of jullie wellicht iets beters in gedachten hadden.

Alvast bedankt! :)

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
O-DSMT was altijd geweldig, maar as we know, is het de afgelopen tijd verschrikkelijk duur en gaat mijn gehele inkomen naar huur. Dit is dus helaas geen optie meer.

Ik heb gelezen dat 2f ket een goedkopere optie zou kunnen zijn, maar vroeg ik mij af of jullie wellicht iets beters in gedachten hadden.
Het is enkel tijdelijke symptoombestrijding helaas, beiden zijn niet houdbaar op termijn en zullen je hevige verslavingen geven en lichamelijke klachten, zoals een kapotte blaas en nieren, en een opiatenverslaving. Bovendien valt helemaal niet te functioneren met dissociatieven pijnstilling.

Zelf medicatie is vaak een slecht idee, maar microdosing met psychedelica valt altijd te proberen. Sterkte!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Denk je dat dit beter helpt dan dissociatieve middelen? Las er ergens ook iets over inderdaad!
Er is nog niet zoveel onderzoek naar psilocybine gedaan om het als medicijn toe te passen tegen clusterhoofdpijn (en een probleem is dat artsen hallucinaties zien als ernstige bijwerkingen). Dus het is nog niet goedgekeurd als medicijn. Maar er zijn wel gedegen onderzoeken gedaan die inderdaad interessante effecten vonden.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Er was ooit een documentaire op tv waar iemand elke maand zwaar doseerde op een soort paddo, waardoor de cluster hoofdpijn de rest van de maand weg was.

_shikantaza

Badass junkie
Er was ooit een documentaire op tv waar iemand elke maand zwaar doseerde op een soort paddo, waardoor de cluster hoofdpijn de rest van de maand weg was.
Volgens mij hen ik die ook gezien ja. Inderdaad een macrodose - iets van 3,5 gram of zelfs meer. Ik kan me nog herinneren dat die kerel echt door de trip heen moest, hij vond dat vreselijk maar het was wel zijn redding.

Laatst bewerkt:
Bovenaan