Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan zal het wel goed zijn lol.@Benzoboss
Wie zou jouw pakketje er dan 'uit moeten pikken' als je bij een Nederlandse vendor besteld?
Als ik naar mijn situatie kijk dan wordt mijn bestelling ingeleverd bij een ophaalpunt van een koeriersbedrijf. Vandaar uit gaat het naar hun magazijn waar de pakketjes voor een bepaalde regio verzameld worden en een dag later bezorgd worden.
Dus komt er geen enkele overheidsinstantie ook maar een beetje in de buurt van mijn pakketje, die overigens dubbel luchdicht verpakt is met een vacuumverpakkingsmachine en dus geen enkele geur verspreidt.
Dit alles doet mij denken dat de kans op onderschepping zo goed als nul is.
Natuurlijk mogen de opsporingsinstanties pakketen in beslag nemen waarvan ze het vermoeden hebben dat het om illegale stoffen gaat, maar dan moet er wel een vermoeden zijn, en dat kan bijvoorbeeld als ze jouw pakketje door een x-ray bagagescanner gaat. En zon pakketje met poeders/pillen/blotters is dan al snel verdacht. En aangezien ze niet weten om welke stoffen het gaat (natuurlijk hoeven ze niet te geloven wat er op het etiket staat) zullen ze dat dan moeten uitzoeken door dat te laten testen en dat zal wel even duren. En dan ben je je pakketje kwijt.
Als dan blijkt dat het om stoffen gaat die niet op de drugslijst staan dan kunnen ze jou in ieder geval niet vervolgen. Wel lijkt het me dat de producten vernietigd zullen worden en dat je je RC's kwijt bent, en daar kan jij niks aan doen, je hebt geen poot om op te staan denk ik. Maar dit zal vooral spelen bij grensoverschrijdende pakketten die wel veel gecontroleerd worden. Maar binnenlandse postbezorging zit eigenlijk zo goed als geen overheidscontrole op.
Stell Ik bestel 1 gram can een rc.
Wat is de kans dat her eruit gepikt word ald ik her van een nederlands vendor bestel.
Mogen ze dit wel inbeslag nemen a gezien het legaal is?
Als ze dit doen kan ik ze dan aanklagen voor diesfstal ofz?
Als die grappnhaus moeten we zo snel mogelijk uit het kabinet werken.Zo als het ernaar uitziet, gaat kaalkop Grappenhaus er spoedig toe over, om groepen rc's verboden te gaan krijgen.
Dus: sla een voorraadje in.
Of: leg een spaarpotje aan.
Hoe dan ook,:
Rc's komen in het verdomhoekje. Absoluut.
Veel slechter als maggie de block hier kan toch niet ?Als die grappnhaus moeten we zo snel mogelijk uit het kabinet werken.
Hij is een aanslag op volksgezondheid veiligheid en de orde.
Mogen jullie met benzo's en dex (medisch moorgeschreven) autorijden ?Ja die maggie is echt een kwezel. Dat zo iemand in de politiek kan. Minister volksgezondheid, denk dat ze zelf niet zo gezond is dat mens. Heeft heel de boel onderuit gehaald. Nu minister Asiel & Migratie. Gaat ze het daar ook helemaal verkloten. Belgie en de wetgeving trekt op de ballen ^^.
Mogen jullie met benzo's en dex (medisch moorgeschreven) autorijden