Dirkdirk
DF-koning
Helaas moeten grappen wel om te lachen zijn, maar dat is er bij jou schijnbaar helemaal uit gesloopt.Soms moet je grappig zijn in donkere tijde
Helaas moeten grappen wel om te lachen zijn, maar dat is er bij jou schijnbaar helemaal uit gesloopt.Soms moet je grappig zijn in donkere tijde
Tramadol is ook een serieus middel ook al is het heel ligt, mensen moeten dat echt niet onderschatten net als kratom werkt het als lichte opöide maar ook als een soort anti depressiva dus bij langdurig gebruik kan je echt serieus fucked up erdoor raken.Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .
Hmm, hoe verhoudt Oxycodon zich in dit rijtje?Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Als het als tramadol is nee bedanktGeen idee.
Ik heb weleens O-DSMT besteld in tabletten van 50 mg, ik nam er uiteindelijk 3 en ik merkte eigenlijk niks, behalve dat ik wat sneller geïrriteerd werd.
En dan de prijs van de pillen, ronduit ridicuul!
Als ik kan kiezen, dan zou ik voor de oxcycodon gaan.
Maar ook daarvan merk ik weinig, zelfs na 10 x 5 mg merk ik alleen maar de bijwerkingen zoals jeuk, en niet meer kunnen plassen.
Ik neem nu niets meer, maar om met oxcycodon echt wat te merken moet ik meer dan 100 mg nemen en dat is qua bijwerkingen veel te veel...
Nee zeker niet. O-dsmt is een metaboliet van Tramadol. En dit is het stofje wat op de opiaatreceptor werkt. Tramadol zelf zorgt ook nog voor werking op andere gebieden van de hersenen.Als het als tramadol is nee bedankt![]()
Is gewoon een online shop net als shops in NL.Maar dan moet je het nog hier zien te krijgen.
Met alle risico van dien.
tramadol is tramalantToch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
o-dsmt is een van de metabolieten van tramadol die geen SNRI of SSRI werking heeft en gewoon alles weg heeft van een klassiek opiaat.Verglijk van Tramadol en ODSMT.
Tramadol is een SNRI.
Tramadol hoort in eerste instantie de pijn prikkel te blokkeren, en daarnaast heeft het ook een opiaat verdovend effect.
ODSMT ervaar ik zelf als het tegenovergestelde, in mindere maat blokkerend en in overmaat het opiaat effect.
Dit lees ik ook terug in artikelen op het internet.
Wat veel mensen vergeten is dat dat Tramadol een SNRI is, ofwel het zelfde als een SSRI.
Met dit middel in je systeem is het best riskant om andere soorten drugs zoals xtc te gebruiken.
Want> ? dan schakel je over op of kan je bedenken of het het waard is of is het dat je het al lang gebruikt en schrikt?Weet iemand hoe zwaar de afkick van O-DSMT is vergeleken bv oxy? Na hoeveel dagen dagelijks gebruik ontstaan er afkickverschijnselen en is dat dan fysiek ongemak of angst en onrust?
Ik ben geen arts of wetenschapper dus kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen.o-dsmt is een van de metabolieten van tramadol die geen SNRI of SSRI werking heeft en gewoon alles weg heeft van een klassiek opiaat.
''the two enantiomers of O-DSMT show quite distinct pharmacological profiles;[5] both (+) and (−)-O-DSMT are inactive as serotonin reuptake inhibitors''Ik ben geen arts of wetenschapper dus kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen.
Maar volgens meerdere bronnen heeft ODSMT wel degelijk een SNRI effect en blokkeert het (met veel mindere mate zoals Tramadol) Serotonine en noradrenaline.
Ja ik ken de website Psychonaut wiki.''the two enantiomers of O-DSMT show quite distinct pharmacological profiles;[5] both (+) and (−)-O-DSMT are inactive as serotonin reuptake inhibitors''
Bron: https://psychonautwiki.org/wiki/O-Desmethyltramadol
Noradrenaline wel in mate maar geen serotonine dat is foutief.
Ah, wist zelf niet dat O-Dsmt één van de metabolieten was van Tramadol. Dus O-Dsmt zou dan eigenlijk beter of sterker werken dan Tramadol zelf als ik het zo zie.o-dsmt is een van de metabolieten van tramadol die geen SNRI of SSRI werking heeft en gewoon alles weg heeft van een klassiek opiaat.
omdat het een RC is en daarbij raden ze alles af wat mogelijk gevaarlijk kan zijn dat is normaal in de RC wereld.Ja ik ken de website Psychonaut wiki.
Vind het een beetje moeilijk lezen alleen.
Ik las ook op andere sites dat het SNRI effect gewoon in stand bleef.
En als volgens jouw ODSMT geen SNRI is, waarom wordt het dan afgeraden om dit te combineren met Serotonin releasers of 5HTP (serotonine). en bij bijvoorbeeld een klassieke opiaat zoals morfine niet?
klopt! potenter maar minder breed spectrum.Ah, wist zelf niet dat O-Dsmt één van de metabolieten was van Tramadol. Dus O-Dsmt zou dan eigenlijk beter of sterker werken dan Tramadol zelf als ik het zo zie.
Ah, wist zelf niet dat O-Dsmt één van de metabolieten was van Tramadol. Dus O-Dsmt zou dan eigenlijk beter of sterker werken dan Tramadol zelf als ik het zo zie.
ga je nou in je eigen woorden proberen uit te leggen wat je net gegoogeld hebt? ik zou eerst eens wat meer lezen voordat je feiten gaat spuien die mogelijk gevaarlijk of desinformatie bevatten.Het stofje Tramadol heeft zelf geen werking.
Je lichaam moet het eerst verwerken, ofwel metaboliseren.
Wanneer je Tramadol in neemt zet je lichaam het uit zichzelf om in O-Desmethyltramadol, de werkzame stof.
Maar dit is puur afhandelijk van de hoeveelheid van een bepaald enzyme je in je lichaam hebt.
Dit verschild per mens.
Deze werking is ongeveer hetzelfde als Codeïne, Codeïne moet ook eerst door je lichaam gemetaboliseerd worden naar morfine voordat je de werking voelt.
Voor iemand die vraagt of O-Dsmt het zelfde is als Tramadol probeer ik het zo goed mogelijk uit te leggen.ga je nou in je eigen woorden proberen uit te leggen wat je net gegoogeld hebt? ik zou eerst eens wat meer lezen voordat je feiten gaat spuien die mogelijk gevaarlijk of desinformatie bevatten.
Ah ok. Weet wel redelijk wat van opioïden en opiaten maar deze wist ik niet.klopt! potenter maar minder breed spectrum.
Liever lijnen schat 😘Ik weet niet wat je van plan was, maar hier zet je je zelf echt mee voor schut.....
Wil je hier nou echt een punt bereiken.......?...?....?.....
In mijn posts zeggen dat ik dingen zeg die gevaarlijk kunnen zijn....Liever lijnen schat 😘
Je bent hier net een seconde man.
Liever lijnen schat 😘
Je bent hier net een seconde man.
Ik snap het niet....In mijn posts zeggen dat ik dingen zeg die gevaarlijk kunnen zijn....
En een half uur later.........
ik heb dus niets van morfine en niet van super effect bij fentanyl maar bij oxycodon zweef ik .. bijzonder tochToch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗