Ah wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?O-DSMT
Da's appels met peren vergelijkenAh wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?
Dus heroine is beter en ook niet verslavend dus .Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Wtf, waar maak je dat uit op?Dus heroine is beter en ook niet verslavend dus .
Neem dan gwn heroïneAh wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?
Of het bestaat= ja maar daar zal ik niet helpen. Een disso of stim vervanger zou ik je zeggen welk 1 goed is zoals o-pce of 5-mapb.Hoi , bestaan er eigenlijk rc opiaat achtige middelen die je legaal kunt bestellen zoals stims/benzo/keta etc ? Heb het nog niet gezien namelijk .
O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.O-DSMT
Haha daar moest ik en me pa wel mee lachen met je comment 😂Da's appels met peren vergelijken
Ik zou eerder zeggen appels met een bedorven druif.Da's appels met peren vergelijken
Zeg dat wel, kan er onderhand zelf niet vanaf blijven maar pohhh 'tis nauwelijks leuk. Gewoon benzo effect, beetje speedy rond het eind. Geen reet aan, 'k zou zeggen probeer het als je benieuwd bent maar verwacht niet te veel haha @PleunyIk zou eerder zeggen appels met een bedorven druif.
Nausea: "Het is vet kut en helemaal niet leuk".Zeg dat wel, kan er onderhand zelf niet vanaf blijven maar pohhh 'tis nauwelijks leuk. Gewoon benzo effect, beetje speedy rond het eind. Geen reet aan, 'k zou zeggen probeer het als je benieuwd bent maar verwacht niet te veel haha @Pleuny
Haha beetje tegenstrijdig idd :P Als hij er benieuwd naar is en 't wilt proberen lekker doen, kan mij het schelenNausea: "Het is vet kut en helemaal niet leuk".
Nausea: "Probeer het maar".
Thx, zou niet de eerste keer zijnJe hersenen liggen nog in je kluisje Nausea, die was je vergeten.
Niet erg hoor. Een wandelingetje is ook hartstikke vermoeiend.Kom net terug van een wandeling, ben kapot lol
Zeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijkNiet erg hoor. Een wandelingetje is ook hartstikke vermoeiend.
Daar kan zo'n marathonloper nog een puntje aan zuigenZeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijk![]()
Nee odsmt is juist veel beter dan tramadol. Het is een actief metaboliet uit tramadol, degene die juist op de opiaat receptoren werkt. Dus laten we zeggen als je tramadol slikt moet dit eerst omgezet worden naar odsmt en daarna worden de opiaat receptoren pas getriggerd. Het is dus eigenlijk een stof die uit tramadol is geisoleerd en odsmt is dus ook een stuk potenter dan tramadol en geeft veel meer dat echte opiaat gevoel dan tramadol zelf, dat werkt ook op serotonine enzo en odsmt nietOf het bestaat= ja maar daar zal ik niet helpen. Een disso of stim vervanger zou ik je zeggen welk 1 goed is zoals o-pce of 5-mapb.
O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.
Iedere opiaat die ik heb gedaan gaven altijd een euforisch of een goede high.
Rc-opiaten zou ik aan niemand aanraden om rc-opiaten te gebruiken of gewoon zelf te proberen ook al zou het bij 1 keer blijven. Zelf zou ik ook niet de naam zeggen van welk 1 dat echt goed is. De rc-opiaten zijn uiteindelijk namaak en wie weet wat voor stuff ze brouwen.
Haha daar moest ik en me pa wel mee lachen met je comment 😂
Ik kreeg tramadol toen ik onderuit was gegaan door een epileptische aanval. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast werd van die pillen. Ik voelde het wel enzo, en het verdoofd zeker wel de pijn, maar het was meer een soort sexy paracetamolletje. En dat mensen voor (desme)tramadol van die belachelijke bedragen betalen op het internet, dan ben je gewoon een domme jongen.Nee odsmt is juist veel beter dan tramadol. Het is een actief metaboliet uit tramadol, degene die juist op de opiaat receptoren werkt. Dus laten we zeggen als je tramadol slikt moet dit eerst omgezet worden naar odsmt en daarna worden de opiaat receptoren pas getriggerd. Het is dus eigenlijk een stof die uit tramadol is geisoleerd en odsmt is dus ook een stuk potenter dan tramadol en geeft veel meer dat echte opiaat gevoel dan tramadol zelf, dat werkt ook op serotonine enzo en odsmt niet
Naja die (desme)tramadol is wel het werkzame stofje in tramadol wat de pijnstilling geeft. En aangezien 50 % ofzo van tramadol maar bestaat uit odsmt, kun je beter odsmt slikken omdat dat dus 2x zo sterk is per mg.Ik kreeg tramadol toen ik onderuit was gegaan door een epileptische aanval. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast werd van die pillen. Ik voelde het wel enzo, en het verdoofd zeker wel de pijn, maar het was meer een soort sexy paracetamolletje. En dat mensen voor (desme)tramadol van die belachelijke bedragen betalen op het internet, dan ben je gewoon een domme jongen.
Tramadol vind ik eng , me buur jongen zat er aan vaak en die is nu ineens dood , of zelfmoord gepleegd paar weken terug . Tramadol seizure activiteit hogere dossisen . Doe ik liever carfentanyl wat 1000 keer potenter is dan fentanyl en ook dus veiliger, vooral als je handschoenen gebruikt.Naja die (desme)tramadol is wel het werkzame stofje in tramadol wat de pijnstilling geeft. En aangezien 50 % ofzo van tramadol maar bestaat uit odsmt, kun je beter odsmt slikken omdat dat dus 2x zo sterk is per mg.
Ik ken mensen die kopen 100 tramadol capsules van 100mg voor een hoop geld om af te kicken van heroïne, dus dan kan je toch beter odsmt kopen als rc aangezien het sterker is.
Daar heb ik me wel is in verdiept haha
(Btw tramadol is 10x zo zwak als morfine dus echt high als morfine word je sws nie nee)
Daar moet je echt niet aan gaan zitten.Doe ik liever carfentanyl wat 1000 keer potenter is dan fentanyl en ook dus veiliger, vooral als je handschoenen gebruikt.
Grapje 🤪Wtf, waar maak je dat uit op?
Heel gevaarlijk .Daar moet je echt niet aan gaan zitten.
Chillll 🤚, hij vroeg iets, ik geef antwoord.O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.
Iedere opiaat die ik heb gedaan gaven altijd een euforisch of een goede high.
Rc-opiaten zou ik aan niemand aanraden om rc-opiaten te gebruiken of gewoon zelf te proberen ook al zou het bij 1 keer blijven. Zelf zou ik ook niet de naam zeggen van welk 1 dat echt goed is. De rc-opiaten zijn uiteindelijk namaak en wie weet wat voor stuff ze brouwen.
Dat is een drug waar een standaard laborant zelfs van schrikt. Daarvoor moet je in een zuurkast, met handschoenen en masker op mee werken. En ik kan me voorstellen dat de synthese van de klootviool-fentanyl al aardig potent zijn, dus alle stappen die je neemt tijdens de synthese zijn al gevaarlijk genoeg om je rillingen te geven.Heel gevaarlijk .
Wow heel eng ja, voor wat gebruiken ze dat carfentanyl dan , olifanten ofz ?Dat is een drug waar een standaard laborant zelfs van schrikt. Daarvoor moet je in een zuurkast, met handschoenen en masker op mee werken. En ik kan me voorstellen dat de synthese van de klootviool-fentanyl al aardig potent zijn, dus alle stappen die je neemt tijdens de synthese zijn al gevaarlijk genoeg om je rillingen te geven.
Ja dat heb je goed. Dat wordt gebruikt om grote dieren zoals olifanten en neushoornen en weet ik veel wat voor grote dieren mee te verdoven. In een afschietbare injectienaald pijltje.Wow heel eng ja, voor wat gebruiken ze dat carfentanyl dan , olifanten ofz ?
Als je echt een badass laborant bent lik je gwn een grote veeg van je handschoen af waar je collega's naast staan 😎 En dan kreungeluiden maken en dood gaanJa dat heb je goed. Dat wordt gebruikt om grote dieren zoals olifanten en neushoornen en weet ik veel wat voor grote dieren mee te verdoven. In een afschietbare injectienaald pijltje.
Het is ontzettend lastig om voor zulk groot gewicht met normale morfine te gaan lopen klooien. Dat gaat je gewoon nooit lukken.
Ik begin steeds meer te denken en te hopen dat dit een dikke troll isTramadol vind ik eng , me buur jongen zat er aan vaak en die is nu ineens dood , of zelfmoord gepleegd paar weken terug . Tramadol seizure activiteit hogere dossisen . Doe ik liever carfentanyl wat 1000 keer potenter is dan fentanyl en ook dus veiliger, vooral als je handschoenen gebruikt.
Doodgaan is zo 2019Als je echt een badass laborant bent lik je gwn een grote veeg van je handschoen af waar je collega's naast staan 😎 En dan kreungeluiden maken en dood gaan
Er is zo'n fentanyl laborant die het op "gevoel" doet. En dan vraag je je waarschijnlijk af hoe kan dat dan? Nou hij dekt ze ogen niet af en als die dan bepaalde chemicals aan het mixen is en hij begint in slaap te vallen weet ie dat ze shit goed is 😅 Komt het gwn via de ogen binnen via een chemische reactie, echt zieke shitDoodgaan is zo 2019
Er is ook een filmpje dat een ons fentanyl op tafel word geflikkerd (ofzoiets ongeveer) en dat een man met ze kop er in word geduwt ala tony montana een minuut lang. Nog geen 2 minuten later lag die bewusteloos op de grond met een beroerte 😅Er is zo'n fentanyl laborant die het op "gevoel" doet. En dan vraag je je waarschijnlijk af hoe kan dat dan? Nou hij dekt ze ogen niet af en als die dan bepaalde chemicals aan het mixen is en hij begint in slaap te vallen weet ie dat ze shit goed is 😅 Komt het gwn via de ogen binnen via een chemische reactie, echt zieke shit
Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.Er is ook een filmpje dat een ons fentanyl op tafel word geflikkerd (ofzoiets ongeveer) en dat een man met ze kop er in word geduwt ala tony montana een minuut lang. Nog geen 2 minuten later lag die bewusteloos op de grond met een beroerte 😅
Nou als er een ons coke lag had ik het niet zo erg gevonden maar bij fentanyl zou ik echt doodsbang worden
DirkJan de film man .Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.
Was een kartellid die ze uit de weg probeerde te ruimen. Terwijl die met ze kop in de fentanyl poeder gedrukt werd probeerde die niks binnen te krijgen maar hij OD de binnen 2 minuten dood alsnog wsl kwam het in ze ogen, huid en misschien binnenkant van ze neus een beetje.Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.
Ook niet echt snuggere kartel-leden.Was een kartellid die ze uit de weg probeerde te ruimen. Terwijl die met ze kop in de fentanyl poeder gedrukt werd probeerde die niks binnen te krijgen maar hij OD de binnen 2 minuten dood alsnog wsl kwam het in ze ogen, huid en misschien binnenkant van ze neus een beetje.
Kratom gebruik ik de laatste tijd ook vaak , om een beetje de scherpe randjes van craving weg te halen .Maar de hamvraag, is dat O-DSMT nou wat of niet? Heb alleen kratom gedaan en hoe verhouden die twee zich? Kratom is toch best lekker moet ik zeggen
Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .Ik begin steeds meer te denken en te hopen dat dit een dikke troll is