RC en bijwerkingen / katers

madhatter

Bewuste gebruiker
hoe reageren jullie lichaam op sommige Rc stoffen ?
welke stim RC stof geeft de minste bijwerkingen en welke de meeste bijwerkingen ?
ik kan mij niet voorstellen dat je dit dagelijkd kunt gebruiken zonder de bijwerkingen / katers ?
werken benzo goed tegen de bijwerkingen ervan ?

Casrus

DF-koning
Ugh! Bleekgezicht, mijn lichaam reageren uitstekend op RC's!

Wat zijn werkingen en wat bijwerkingen?

Zou uitkijken met de benzo's.

madhatter

Bewuste gebruiker
Ugh! Bleekgezicht, mijn lichaam reageren uitstekend op RC's!

Wat zijn werkingen en wat bijwerkingen?

Zou uitkijken met de benzo's.

een heel waslijst aan bijwerkingen.
maar vooral de 2 dagen erna zijn ook nog een ramp soms.
gaat van hoofdpijn tot hevige pijn op de borst tot geen energie hebben.
voelt dat het enorm het lichaam opsloopt.

Casrus

DF-koning
een heel waslijst aan bijwerkingen.
maar vooral de 2 dagen erna zijn ook nog een ramp soms.
gaat van hoofdpijn tot hevige pijn op de borst tot geen energie hebben.
voelt dat het enorm het lichaam opsloopt.
Denk dat je voor betere antwoorden het beste wat specifieker kunt zijn.

madhatter

Bewuste gebruiker
Denk dat je voor betere antwoorden het beste wat specifieker kunt zijn.

als ik een kater van alcohol heb valt dat nog best mee maar sinds die NEP voelt mijn lichaam nog steeds gesloopt...
ok dat het troep is maar sommige mensen zijn toch tevreden ervan en hoe ervaren die de bijwerkingen dan ?

Casrus

DF-koning
als ik een kater van alcohol heb valt dat nog best mee maar sinds die NEP voelt mijn lichaam nog steeds gesloopt...
ok dat het troep is maar sommige mensen zijn toch tevreden ervan en hoe ervaren die de bijwerkingen dan ?
Stopte toen mijn erectie verdween. Vind RC's normaliter geen spul om steeds maar van bij te pakken.

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Katers heb ik meestal als het uit de hand is gelopen + veel alcohol in het spel.
Zolang je aan "onderzoeks" hoeveelheden houd heb je waarschijnlijk geen last van een kater.

waldo

Experimenterende gebruiker
Ben je weer nacht wakker gebleven ? of maar paar uur geslapen ?
dat is vaak meer 'slopend' voor lichaam en mind dan een normale dosis van een stimulant.
gaat ook op voor RC's.

madhatter

Bewuste gebruiker
Ben je weer nacht wakker gebleven ? of maar paar uur geslapen ?
dat is vaak meer 'slopend' voor lichaam en mind dan een normale dosis van een stimulant.
gaat ook op voor RC's.

2-3 uur echt kunnen doorslapen en de rest wakker gelegen ...
welke RC stim vindt u de beste met de minste harde bijwerkingen ?

waldo

Experimenterende gebruiker
voor echt : 4-MAR .. Maar die zal je moeilijk gaan vinden.

Maar van die nu beschikbaar zijn waarschijnlijk 4FMA met dosis niet boven de 75 mg en niet bijnemen.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Slapen is het belangrijkste ja. Maar als dat even niet lukt, merk ik dat goede voeding ook wel werkt. Met goede voeding bedoel ik alles wat het minste energie van je lichaam vraagt om het te verteren en waar je darmen blij van worden. Veel groenten, fruit, noten, royaal met de kruiden (gember, koriander, peterselie, kurkuma), Kefir (Arla of biowinkel anders is het nep), volle kwark, veel water, even geen gluten en geen rood vlees en koolhydraat arm. Werkt voor mij goed althans. Ben niet heel erg thuis in RC stimulanten, maar ik denk dat dit wel wat goeds met je doet om te herstellen van de kater.

madhatter

Bewuste gebruiker
Slapen is het belangrijkste ja. Maar als dat even niet lukt, merk ik dat goede voeding ook wel werkt. Met goede voeding bedoel ik alles wat het minste energie van je lichaam vraagt om het te verteren en waar je darmen blij van worden. Veel groenten, fruit, noten, royaal met de kruiden (gember, koriander, peterselie, kurkuma), Kefir (Arla of biowinkel anders is het nep), volle kwark, veel water, even geen gluten en geen rood vlees en koolhydraat arm. Werkt voor mij goed althans. Ben niet heel erg thuis in RC stimulanten, maar ik denk dat dit wel wat goeds met je doet om te herstellen van de kater.

ja maar heb al een slechte gezondheid. denk dat drugs het erger maakt en zeker sommige RC.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
is moeilijk als je verslaafd gevoelig bent en steeds een "high" wilt hebben.
De verslaving voorbij van Jan Geurtz. Dit boek heb ik zelf niet gelezen. Wel andere boeken van hem. Ik vind dat hij fijn schrijft. Wellicht helpt het...

Hypocriet vind ik het wel dat de schrijver vandaag de dag nog steeds verslaafd is. Maar aan de andere kant denk ik dat het boek mensen kan leren om te matigen. Zo blijft je lichaam gezond genoeg om de katers aan te kunnen.

madhatter

Bewuste gebruiker
De verslaving voorbij van Jan Geurtz. Dit boek heb ik zelf niet gelezen. Wel andere boeken van hem. Ik vind dat hij fijn schrijft. Wellicht helpt het...

Hypocriet vind ik het wel dat de schrijver vandaag de dag nog steeds verslaafd is. Maar aan de andere kant denk ik dat het boek mensen kan leren om te matigen. Zo blijft je lichaam gezond genoeg om de katers aan te kunnen.

ja en met de opbrengst van die boeken er drugs bij kopen ....

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ja en met de opbrengst van die boeken er drugs bij kopen ....
Als je dit face to face tegen me had gezegd, was ik waarschijnlijk in de lach geschoten. Maar dit is toch echt te zuur of bitter voor me man.

You should give it a try.

Bovenaan