RC alternatief voor Speed

Rubrix

Belezen gebruiker
Hoi allemaal!

Ik ben momenteel opzoek naar een legale RC alternatief voor Speed. Wat zijn de beste alternatieven die ongeveer of geheel hetzelfde effect geven als de klassieke amfetamine? Liefst geen middelen die serotonine gebruiken, maar wel leuk zijn voor een hele nacht doorstampen op een feestje!

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Laatst bewerkt:

Jules2020

Experimenterende gebruiker
2-FA is om en nabij gelijkwaardig.
2-FMA geschikt voor lang werken of studeren. Niet recreatief. 3FA: meningen over verdeeld. Persoonlijk misschien iets emphatischer ervaren. 2-MMC lijkt na wat ik gelezen heb (dus niet zelf ervaren) op speed. 4fmph aan de andere kant een methylfenidaat, maar dan met minder bijwerkingen en meer gelukzaligheid.

Laatst bewerkt:

Wauzeling

Belezen gebruiker
3-FA komt het meest in de buurt vergeleken met amfetamine, maar ik vond persoonlijk dat 3-FA stuk minder potent was vergeleken met reguliere amfetamine. Anders heb je nog 3-FMA (geen ervaring mee), maar slurpt geloof ik wel serotonine en effecten houden geloof ik enorm lang aan, dacht 8-12 uur.

Verder wat @tony211 schrijft over 2-FA en 2-FMA, maar deze chems geven niet de euforie rush zoals je bij amfetamine gewend bent.

Amfetamine zelf blijft denk ik toch potenter qua effecten vergeleken met hierboven. Maar laat mij graag verrassen als iemand anders hier een andere mening heeft :innocent:

Bovenaan