• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

rare trip

flash kieke

Wijs gebruiker
na dat ik van een discotheek kwam wel veel pillen gepakt wa speed en een beetje vloeiebare ging ik met een paar maten flashend naar hun thuis

en wa daar gezeten nog 1 bolletje gepakt een beetje gesmoord

Inees begon ik mij down te voelen en ik d8 dak frisse lucht nodig had en ging maar naar huis maar toen kwam het ik begon innees te trippen ne maat van mij zei dervoor nog dat door xtc u aders kon verstroppen of zo iet

en ik d8 er aan en innees zag ik mijn hand paars en ik in paniek shit ik ga dood en zo en ik maar lopen met mijn handen omhoog int stad voor dat bloed naar beneden te laten zakken en iedereen keek mij kei raar en zo maar ik trok daar mij nix van aan en alty dak mijn handen omlaag dee waren die terug paars em weer mijn handen omhoog boven mijn hoofd en toen dat over was in de bus d8 ik ik ga een sigaretje rollen en keek in die rol tabak en ik zag innees bruine wormpjes echt eng :( toen ik nog wat in de bus te trippen was zag ik innees geen buschauffeer en zo en ik riep kei hard wie rijd er en zo vol paniek toen ik gelukkig thuis kwam was het over d8 ik en keek naar de spiegel en zag mijn mond niet normaal scheef gaan weral vol paniek en zo

maar dat vond ik allemaal echt eng gelukig dat het daarna derect over was :P

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
dat is minder prettig..

wat de mensen niet gedacht moeten hebben als ze je op bus zagen en met je handen omhoog ect, ect,

Mac...

Badass junkie
Ja das minder. Zou er ergens wel om moeten lachen denk ik. Als je zoiets gebeurd moet je natuurlijk kunnen relativeren

Chimera

Bewuste gebruiker
Hehe, sorry, zal erg beangstigend zijn geweest op het moment,
maar ik ik kreeg een visueel beeld voor me dat je liep met je armen
omhoog, dan weer naar beneden. dan weer omhoog :flushed:

Die paarse handen waren ook een illusie?
Dont do to much drugs :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
ja ik d8 dat mijn handen paars waren omdat iemand zij dat je bloedbaan of aders kwe ni meer kon verstroppen na xtc pakken en ik d8 er aan en zag innees mijn handen paars zoals je u aders dicht knijpt wordt het ook paars , en zo zag dat er uit , na dat ik mijn handen omhoog had zag ik innees de gewone huidskleur en als ze omlaag waren zag ik ze terug paars :mrgreen: maar ja ik wil het zeker geen 2de keer meemaken :P

platypus

Belezen gebruiker
volgens mij spacen :confused: :confused:
of als je ogen gaan flikkeren onder de pillen...
vlamingen, verklaar je nader!

Obsessed

Belezen gebruiker
Jeps flashe is space.

En spijtig dat i ker niet bij was, oh ja dat was die dag toen dat we hem kwijt waren :grin: Ik en een vriend reden met iemand mee en hij met de bus, we hebben er gvd 3u naar hem zitte zoeke , zit ie toch bij iemand thuis :P

Bovenaan