flash kieke
Wijs gebruiker
na dat ik van een discotheek kwam wel veel pillen gepakt wa speed en een beetje vloeiebare ging ik met een paar maten flashend naar hun thuis
en wa daar gezeten nog 1 bolletje gepakt een beetje gesmoord
Inees begon ik mij down te voelen en ik d8 dak frisse lucht nodig had en ging maar naar huis maar toen kwam het ik begon innees te trippen ne maat van mij zei dervoor nog dat door xtc u aders kon verstroppen of zo iet
en ik d8 er aan en innees zag ik mijn hand paars en ik in paniek shit ik ga dood en zo en ik maar lopen met mijn handen omhoog int stad voor dat bloed naar beneden te laten zakken en iedereen keek mij kei raar en zo maar ik trok daar mij nix van aan en alty dak mijn handen omlaag dee waren die terug paars em weer mijn handen omhoog boven mijn hoofd en toen dat over was in de bus d8 ik ik ga een sigaretje rollen en keek in die rol tabak en ik zag innees bruine wormpjes echt eng
toen ik nog wat in de bus te trippen was zag ik innees geen buschauffeer en zo en ik riep kei hard wie rijd er en zo vol paniek toen ik gelukkig thuis kwam was het over d8 ik en keek naar de spiegel en zag mijn mond niet normaal scheef gaan weral vol paniek en zo
maar dat vond ik allemaal echt eng gelukig dat het daarna derect over was :P
en wa daar gezeten nog 1 bolletje gepakt een beetje gesmoord
Inees begon ik mij down te voelen en ik d8 dak frisse lucht nodig had en ging maar naar huis maar toen kwam het ik begon innees te trippen ne maat van mij zei dervoor nog dat door xtc u aders kon verstroppen of zo iet
en ik d8 er aan en innees zag ik mijn hand paars en ik in paniek shit ik ga dood en zo en ik maar lopen met mijn handen omhoog int stad voor dat bloed naar beneden te laten zakken en iedereen keek mij kei raar en zo maar ik trok daar mij nix van aan en alty dak mijn handen omlaag dee waren die terug paars em weer mijn handen omhoog boven mijn hoofd en toen dat over was in de bus d8 ik ik ga een sigaretje rollen en keek in die rol tabak en ik zag innees bruine wormpjes echt eng
maar dat vond ik allemaal echt eng gelukig dat het daarna derect over was :P
maar ja ik wil het zeker geen 2de keer meemaken :P