Rare ervaring

Vorig weekend werden wij samen, mijn vriendin en ik, door een man die we eerder nog nooit hadden gezien in onze stamkroeg, maar die wel door anderen gekend was, uitgenodigd om "zijn" cocaine eens te proeven, ...

Mijn vriendin en ik, op vrijwel hetzelfde moment 2 goeie lijnen coke naar binnen gewerkt maar nog geen 5' later lagen we allebei om de grond en dachten we dat onze maag eruit zou komen.

Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met dit soort reakties? Ik heb meerdere keren gevraagd aan die man met wat hij zijn coke versneden had maar het antwoord bleef zoek.

Ik moet wel zeggen dat het effect naderhand helemaal top was, maar vrijwel direct na het snuiven dacht ik echt dat ik er geweest was, ...

_shikantaza

Badass junkie
Klinkt het erg belerend als ik zeg dat het niet heel slim is om van onbekenden onbekende substanties te snuiven? :wink:

Psychosomatic

Experimenterende gebruiker
dupont zei:
Klinkt het erg belerend als ik zeg dat het niet heel slim is om van onbekenden onbekende substanties te snuiven? :wink:

Heb je het zelf nog gedaan? Ik ben het met je eens als je zegt dat het niet verstandig is, maar zelfs als je het zelf koopt wie je niet wat het is als je het in je neus stopt. Ben zelf vaak genoeg mensen tegengekomen die wat wilden delen. Soms waren het dealers, soms figuren die stoer wilden doen met volgens eigen zeggen super goede coke en soms gewoon mensen die uit vriendelijkheid wat wilden delen, net als een drankje voor iemand kopen of zo. Wie ben ik dan om onbeleefd te zijn en een nakkie af te slaan? :mrgreen:

Bovenaan