Rare dingen

benno45

Newbie
Een tijdje geleden was ik op een festival en in die tijd gebruikte ik regelmatig speed nu die dag had ik ook gesnoven en had ik 1,5 pil gepakt. Alles ging goed ik voelde mij echt super tot ik ineens volledig para werd en uiteindelijk mij in mijn tentje heb moetten gaan legge omdat ik dacht dat iedereen was aan het lache en ze de politie gingen bellen dit heeft zo een 3tal dagen geduurd. Was iets dat ik nog nooit had voorgehad sindsdien durf ik ook niet goed meer speed te gebruiken omdat dat gevoel trg wat naar boven komt dan ook denk ik dat men zenuwen in men kaken wat trillen... Nu vraag ik mij af of ik dit eigelijk gwn allemaal inbeeld dat ze trillen enz of dat het ook effectief zo is. Kan iemand mij hier op antwoorden want kheb het er nogal vij lastig mee !

grtz

Vanadesse

Wijs gebruiker
Een paar sympthomen van speed zijn onder andere: knarsetanden en snel bewegen van de kaken. Je beeld het je dus niet in. :)

Imke

Badass junkie
Heb jij 3 dagen in je tent gelegen op een festival? Wat jammer zeg.

Maar paragedachten heb ik ook wel vaak met speed, je moet je er gewoon overheen zetten en tegen jezelf zeggen dat het niet echt is wat je denkt, behalve als ze werkelijk wel aan het lachen zijn. :P

JustVegas

Experimenterende gebruiker
Dat soort dingen had ik alleen na meerdere nachten door te zijn gegaan op speed...

Het is toch ook algemeen bekend dat je na veel gebruik paranoia kan worden... :rolleyes:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het trillen van je kaken etc beeld je je niet in, is ook niet zo erg.

Maar het paranoia worden is wel een teken dat je wat teveel had genomen.

Zo is mijn huidige vriend eens naar het politiebureau gemoeten omdat een bevriend koppel van hem in hun peppara hem beschuldigden van haar verkracht te hebben, er zou bewijs op de lakens moeten zitten, van sperma.., en die lakens hadden ze ook meegenomen naar het bureau..

Allemaal een hoop lastigheid, waar ze erna erg veel spijt van hadden.

JustVegas

vode zei:
Het trillen van je kaken etc beeld je je niet in, is ook niet zo erg.

Maar het paranoia worden is wel een teken dat je wat teveel had genomen.

Zo is mijn huidige vriend eens naar het politiebureau gemoeten omdat een bevriend koppel van hem in hun peppara hem beschuldigden van haar verkracht te hebben, er zou bewijs op de lakens moeten zitten, van sperma.., en die lakens hadden ze ook meegenomen naar het bureau..

Allemaal een hoop lastigheid, waar ze erna erg veel spijt van hadden.

Is het dan niet duidelijk dat je dan gewoon geen of minder pep moet gebruiken?
Volgens mij ben je dan echt te ver doorgegaan!

Ik heb laatst ook een keertje gehad dat ik allemaal flitsen zag overal , en allemaal mensen zag in mijn ooghoeken. en Het gevoel dat er iemand achter me stond de hele tijd. Volgens mij kwam dat door te veel Snats in combo met Hasj :smoke: ... en Veeeeel te weinig slaap....Ik had ook echt het idee dat mn hersenen een soort processor was. en dat ik zelf een moederbord was ofzo :confused: :flushed: ,,,,,,,,Vaaaggeee shizzleeee

maverick

Belezen gebruiker
para.. komt door veel speed gebruik.,. maar slaapgebrek helpt er net zo goed aan en zeker dus dei combi...

steeds schrikken vn geluiden die er neit zijn en mensen in je ooghoeken.. je weet dat neiot echt is.. en je vind het ook neit eng maar je blijft schrik reacties krijgen.. vn normale geluiden zoals altijd begin je te schrikken.. gedachtes over dat je ouders of iemand er nix vn af mag weten slaan om in zeker weten dat ze het weten of heeeelll erg druk om maken dat ze er ahcter komen en bladeibla bladeibla.. zit allemaal tussen je oren.. flink de pan inhakken ik kan er voor mezelf goed genoeg mee omgaan.. heb t gwn zo goed als geen last meer vn als ik speed gebruik.. met wiet word alles wel stukken erger.. maar logische nadenken word dan ook stukken minder...

gwn verstand en gevoel scheiden en verstand volgen..

KiewKiew

Newbie
benno45 zei:
Een tijdje geleden was ik op een festival en in die tijd gebruikte ik regelmatig speed nu die dag had ik ook gesnoven en had ik 1,5 pil gepakt. Alles ging goed ik voelde mij echt super tot ik ineens volledig para werd en uiteindelijk mij in mijn tentje heb moetten gaan legge omdat ik dacht dat iedereen was aan het lache en ze de politie gingen bellen dit heeft zo een 3tal dagen geduurd. Was iets dat ik nog nooit had voorgehad sindsdien durf ik ook niet goed meer speed te gebruiken omdat dat gevoel trg wat naar boven komt dan ook denk ik dat men zenuwen in men kaken wat trillen... Nu vraag ik mij af of ik dit eigelijk gwn allemaal inbeeld dat ze trillen enz of dat het ook effectief zo is. Kan iemand mij hier op antwoorden want kheb het er nogal vij lastig mee !

grtz

DIT is mesch de moment om te stoppen ?
of mesch heb je geluk, doe je voort en begin je stemmen te horen !
:rolleyes:

Kaoutar

Je gebruikt wel speed, maar je weet niet wat de gevolgen etc. zijn? En dat je gaat bektrekken?

Bovenaan