Raarste deja vu tijdens xtc

highlight

Newbie
Afgelopen week heb ik na een langen tijd met 2 vrienden samen xtc gedaan.
De sfeer was zeer goed en we hebben ons erg vermaakt.
Maar ong. halve wegen de avond kreeg ik een super vage deja vu.
Alles wat ik zag kwam zo bekent voor en ik wist precier wat er ging gebeuren en waar/hoe ons gesprek zou eindigen.
Ook wist ik precies hoelaat het was zonder dat ik naar de klok keek, en toen ik naar de klok keer klopte dit elke keer precies!!, en wist ik dat ik over 4 min weer naar de klok zou kijken wat dan weer gebeurde en elke keer wist ik de tijd al voordta ik naar de klok keek :confused: (en dat ging tijdje door).
Ik liep naar het raam waar me 2 vrienden stonden, en ik wist al precies wat hun gingen zeggen en dat 1 vriend van mij binne een minuut op de bank zou gaan zitten, wat ook gebeurde.
Ik wist 100% zeker dat ik het allemaal had mee gemaakt en was echt stom verbaast.
Ik besloot om andere dingen te gaan doen (dingen die ik niet zou doen in mijn deja vu).
en uiteindelijk werd het gevoel minder ( na een half uur)

Ik heb heel af en toe wel eens kleine deja vu's maar een deja vu die ik toen had sloeg echt alles!!
ik ben er nog steeds verbaast over, omdat ik echt precies wist wat er ging gebeuren en dat gebeurde ook precies.
Ik voelde me verder hellemaal niet kut en wist ook dat het wel goed zou komen, maar egt wtf :openmouth: Dit is misschien wel 1 van de bizarste dingen die ik heb meegemaakt (en ik heb vrijveel drugs ervaring)

heeft iemand hier misschien ook deja vu ervaringen gehad tijdens xtc gebruik?
en denken jullie dat ik het mezelf heb wijsgemaakt ofzo omdat ik ook best van de kaart was door die xtc?

ik heb er iig een helle bizare ervaring bij! :grin: die ik zeker niet snel ga vergeten

alvast bedankt :wave:
peace

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
het kan inderdaad zo zijn dat je het jezelf hebt aangepraat,, zulke dingne heb ik ook wel eens, maar het kan ook zijn dat je het mischien ooit een x hebt gedroomt.. maar verder wel vage shit idd :tearsofjoy: juist wel vet lijkt me :rock:
iig een ervaring die je niet snel vergeet :beer:

dzN

Belezen gebruiker
zo'n dingen heb ik ook al meegemaakt, maar dan zonder de X.

en ja ook niet zoveel, meestal korte stukjes.

Lauu

Badass junkie
had ook zoiets maar dan een hallucinatie...op Dominator

ik stond in een tent bij de Italian Hardcore toen ik opeens begon te hallucineren dat ik weer terug op het trein station stond te wachten op mn vriendin om vervolgens de pendelbus te nemen naar Dominator en dat voor 30seconden :tearsofjoy:

Bovenaan