raar

ikke

Newbie
ik ben verslaaft aan spuitbusse van lucht vervrisser zoals op toilet staan en heb hier al veel slechte ervaring mee gehad dor halucinaties ik vraag me af wat er in die bussen zit waar je van halucineert en goed gevoel krijgt ik doe het elke dag en het effect kan je eig beschrijve als alle drugs bij elkaar
kort om als je beetje doet alcohol effect
als je wat meer doet wiet of hasj effect
nog meer effect van xtc
nog meer lsa of paddos ongeveer
en nog meer krijg je een heroine effect

ik weet ook niet hoe ik er ooit ben opgekome om dat te doen maar het is wel eens leuk
gewoon spuitbusse van aldi of lidl brise ofzo war schuim uitkomt eerst alleen de gassen door licht in te drukken voelt wel tot hoever er alleen maar gassen kome en als je eenmaal ertege kunt indrukke en mond ertege en alles inademe het halucinere was niet altyd een fijne ervaring was vooral verschrokke toen dat de eerste keer voorkwam alles begon te beeve en de grond zag ik open scheure en ik voelde echt een aardbeving
ik snap niet hoe dit komt je zult nu wel denke wat is da voor ne sukkel maar als je het niet geloof spuit maar ens een bus half leeg en inademe dan merk je wel wat ik bedoel ik raad het je af want ik kan er niet vanaf blijve en ik wil ook niemand aanzette tot dit hoor maar

kan iemand me uit legge hoe deze effecten kome gewoon door een lucht verfrisser welke stof lat je halucineere

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik heb geen idee wat er in zit, ik snap ook niet precies hoe je het gebruikt. Je verteld dat er schuim in zit, en dat je die bus op je mond moet doen en dan inademen, komt dat schuim er dan niet uit :confused:

Ik weet niet of er toevallig N20 in zit, ook wel bekend als Lachgas dit zit namelijk in verschillende spuitbussen dacht ik. Slagroom patronen enzo weet niet precies. Maar daar word je ook wel aardig potje wazig van :)

doopie

Bewuste gebruiker
hey ikke ik ken een paar mensen die ook wel luchtverfrisser nemen of gewoon wc spray.

je schijnt er inderdaad wazig van te worden.
als je het gebruikt word je stem ook heel laag en wil je het liefst niet gestoord worden door iemand.
maar dit is echt enorm slecht je kan er namelijk heel snel keelkanker van krijgen dus mijn advies luid : METEEN stoppen

A

Anonymous

Gast
Krijg je een soort 'tunnel' zicht? Zo ja, gebeurd dat doordat je hersenen te weinig zuurstof krijgen.

caatje

Badass junkie
Lucas 15 zei:
eeys gast kan je me fetelen welk merk die busse sijn en welke presies...?? :flushed: :flushed:

gezien je taalfouten lijkt t me beter om je verlopig helemaal niet bezig te houden met wat voor drugs dan ook! :smoke:

caatje

Badass junkie
BobG zei:
Krijg je een soort 'tunnel' zicht? Zo ja, gebeurd dat doordat je hersenen te weinig zuurstof krijgen.
1 ding is zeker er hangt bij gebruik een heerlijk frisse lucht in de kamer :grin:

Lucas 15

Newbie
caatje zei:
Lucas 15 zei:
eeys gast kan je me fetelen welk merk die busse sijn en welke presies...?? :flushed: :flushed:

gezien je taalfouten lijkt t me beter om je verlopig helemaal niet bezig te houden met wat voor drugs dan ook! :smoke:
aangezien ik ut niet aan jou froeg en dit gewoon mijn type stijl is vraag k ut nog een x.....weet iemand het....?

A

Anonymous

Gast
Dat zijn volgens mij niet echt drugs, maar gewoon giftige stoffen.
Bijvoorbeeld iets als datura, je gaat er van trippen maar is geen leuke drugs om te gebruiken.

BillyBilo

Badass junkie
BobG zei:
Bijvoorbeeld iets als datura, je gaat er van trippen maar is geen leuke drugs om te gebruiken.

klopt, maar gassen brengen zeer zeker wel een heel fijn effect mee vind ik persoonlijk, vorig jaar snoof ik iedere dag wel een paar uur benzine en dit effect is zo vreemd, je krijgt deja vu's en weet gewoon wat er gaat gebeuren en alles is logisch, de hallucinaties die ik er van kreeg waren bijna altijd prettig, maar soms ook minder hoor, heb wel eens gehad van benzine dat ik dacht mijn tong in geslikt te hebben, dus als een dolle naar de spiegel rennen, of totale mindfucks, dat je denkt ergens anders te zijn, in een ander gezin bent, ik heb zelfs gehad dat ik dacht dat ik moest trouwen als ik niet snel mijn trui uit deed, verder leer je vind ik er ook van wat het leven betreft, je komt er achter dat alles wat "echt" is helemaal niet echt is, dat alles een grote illusie kan zijn en dat je onderwerpen als bijvoorbeeld liefde of pijn die je hebt door objectieve ogen gaat zien. ik ben er mee gestopt omdat het veel te schadelijk is, en bovendien ging de geur me naar verlopen tijd tegen staan, geloof het of niet, je lichaamsgeur verandert erzelfs van, de bewering dat het als heroine voelt ben ik het trouwens niet mee eens, dat is toootaaaaaal anders. Een appel is geen peer, en hero geeft geen mindfuck, tenminste de ene keer dat ik het gedaan heb vind ik het er TOTAAL niet oplijken.

BillyBilo

Badass junkie
je kan zo vergiftigd zijn van benzine of oplosmiddelen of gassen doet er niet toe, dat je zelfmoord kan plegen, andere mensen dingen aan doet, of het opdrinkt, dit laatste is mij bijna een keer overkomen, kwam er gelukkig op het laatste moment achter en kon nog een beetje uitspuugen, dit zegt denk ik wel genoeg over de intoxinatietoestand waarin je verkeerd onder invloed daar van. daarbij komt het Suddendeath syndrome, waarbij de sniffer in een klap dood neervalt door storingen in het hart.

caatje

Badass junkie
Lucas 15 zei:
caatje zei:
Lucas 15 zei:

aangezien ik ut niet aan jou froeg en dit gewoon mijn type stijl is vraag k ut nog een x.....weet iemand het....?

wel excuuuuus me,
Drugsbase Question & Answer Vraag & Antwoord: Datum van de vraag ...waaaaaaah blow drugsbase, alles goed? kun je speed pillen, ook snuiven? wat is
intenser als je ... AMBI-PUR wc spray type :openmouth:CEAN uit een spuit bus inhaleert ...
http://www.drugsbase.com/qa-view.asp?admin= - - Gelijkwaardige pagina's
ff klikken en zoeken

Jeller

Badass junkie
ik heb het ook wel eens gebruikt.. was wel leuk maar je voelde wel dat het enorm schadelijk is dus niet meer gedaan..

de 1ste keer dat ik het deed dacht ik zelf dat ik dood ging gaan :)

Himself

Belezen gebruiker
waarom hou je als ik vragen mag jezelf niet bezig met "normale" drugs... je zegt dat de effecten net zoals wiet/hasj/xtc/paddo/heroine zijn.... het klinkt misschien stom... maar doe die dan! het is zoveel minder slecht dan "spuitbussen" ...

buzzy

Badass junkie
In elk geval niet zo giftig dat je er op korte termijn ernstige dingen aan over houd, mits je een overdoze heb gehad natuurlijk :)

Dags

Bewuste gebruiker
Wat een luxe situatie :grin:
Bij iedereen waar je langs gaat, ligt jouw drugs gewoon op de plee!! :P

Hehe maar ff serieus. Hoe ben je daar op gekomen dan? En ken je meer mensen die het doen? En blijkbaar heb je idd ervaring met de drugs waar je zegt dat het op lijkt, maar is het echt zo'n zelfde ervaring??Anders vraag ik me af waarom ik er nog zo weinig van gehoord heb, want op deze manier is drugs doen wel erg cheap!!

T.

Newbie
ik heb het ook eens gedaan vroeger...geen normale shit
Zou ik maar beter snel mee stoppen als ik jou was

JewCookie

Wijs gebruiker
Dags zei:
Wat een luxe situatie :grin:
Bij iedereen waar je langs gaat, ligt jouw drugs gewoon op de plee!! :P

Hehe maar ff serieus. Hoe ben je daar op gekomen dan? En ken je meer mensen die het doen? En blijkbaar heb je idd ervaring met de drugs waar je zegt dat het op lijkt, maar is het echt zo'n zelfde ervaring??Anders vraag ik me af waarom ik er nog zo weinig van gehoord heb, want op deze manier is drugs doen wel erg cheap!!

misschiem omdat het zo schadelijk is?

Dags

Bewuste gebruiker
JewCookie
BerichtGeplaatst: 16 Apr 2006 21:40 Onderwerp:
Dags schreef:
Wat een luxe situatie Very Happy
Bij iedereen waar je langs gaat, ligt jouw drugs gewoon op de plee!! Razz

misschiem omdat het zo schadelijk is?

jah das waar, maar ik kan me ook voorstellen dat er zat mensen zijn (crack-junks, heroïnejunks en ik denk dat er serieus wel meer mensen zijn waarbij de gezondheid een hele kleine rol speelt) die er evengoed gebruik van zouden maken omdat het zo goedkoop is.

zou wel een dope antwoord zijn van een hero-junk als je hem een bus pleeverfrisser geeft : nee man, dankje, maar ik probeer een beetje op me gezondheid te letten :grin:

A

Anonymous

Gast
Gala zei:
BobG zei:

Zijn alle (hard)drugs niet gewoon giftige stoffen?

Giftig of psychoactief? Jij zegt het.
Suiker is ook een drug, in mijn ogen. Het haalt de eetlust helemaal weg en geeft je een energie stoot(je), het zit in 90% van de producten in de super markt, en het zorgt ervoor dat je eten (vrijwel)altijd lekker smaakt.
Er is ook een duidelijke link tussen suiker en aandoeningen als rusteloosheid(bron moet ik ff zoeken ben em kwijt)

Ben ik paranoia? Volgens mij zijn er samenzweringen tegen de burgers om ons klein en zwak te houden.. Ik bedoel, het is de 'wet' om 'wetten' te volgen zelfs als je er niet achterstaan, wat is er gebeurt met moraal, vechten waarvoor je staat.. Nee, tegenwoordig heb je alleen maar geld nodig om hogerop te komen.

Bovenaan