Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hebben jullie soms ook het idee dat het verstandig is om een jaar lang te vertrekken naar Noorwegen, waar je een jaar lang zonder drugs kan leven tussen de natuur, tussen de mensen, om daarna weer langzaam te integreren in de Hollandsche sferen?
Noorwegen was dan ook maar een suggestie, zo uit de losse pols weet je wel. Het gaat om het idee. Het idee van je plek verlaten, de rust opzoeken, en weer terug komen.
Als het om drugs gaat en je neemt het besluit om er naar Noorwegen of waar dan ook heen te gaan wilt;(vluchtten?!) heb je volgens mij zoiezo al genoeg doorzettingsvermogen om het gewoon thuis te doen(stoppen of afkicken etc) . Tenminste dat is mijn mening. Bedoel ermee te zeggen dat je alles achter je laat je huis etc. door 1 stom stofje? Ik zou het thuis gewoon aanstaren en weggooien als dat stofje een probleem is, en als het een mogelijkheid is(of dat je moet afbouwen).
Ik gebruik nu zelf bijna niets eens de zoveel maanden ga ik eens uit me bol en en het bevalt me prima zo; gebruik niets dagelijks alcohol misschien nog het meest ook al is dat niet veel.
Maar dit is me persoonlijke ervaring iedereen zijn eigen keus en respect ervoor natuurlijk
Hebben jullie soms ook het idee dat het verstandig is om een jaar lang te vertrekken naar Noorwegen, waar je een jaar lang zonder drugs kan leven tussen de natuur, tussen de mensen, om daarna weer langzaam te integreren in de Hollandsche sferen?
Begrijp wat je bedoeld
Woon nu al zo'n 16 maanden in Suriname en kom 2 a 3 keer per jaar eventjes naar Nederland op vakantie. Wil over een half jaartje weer in NL gaan wonen en ik moet zeggen het heeft me goed gedaan wat betreft zelfcontrole wat betreft drugs
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.