Quitter

Eendagsvlieg

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hebben jullie soms ook het idee dat het verstandig is om een jaar lang te vertrekken naar Noorwegen, waar je een jaar lang zonder drugs kan leven tussen de natuur, tussen de mensen, om daarna weer langzaam te integreren in de Hollandsche sferen?

trippelh

Bewuste gebruiker
soms wel weg van alle stres en onrust hier maar noorwegen zelf trekt me ook niet geweldig aan dan liever iets warmer.

Eendagsvlieg

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Noorwegen was dan ook maar een suggestie, zo uit de losse pols weet je wel. Het gaat om het idee. Het idee van je plek verlaten, de rust opzoeken, en weer terug komen.

trippelh

Bewuste gebruiker
absoluut die gedachtes heb ik veel en zoals het er nu uit ziet ga ik het ook zeker doen
1 zijn met je zelf en alles van een afstand kunnen overzien

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als het om drugs gaat en je neemt het besluit om er naar Noorwegen of waar dan ook heen te gaan wilt;(vluchtten?!) heb je volgens mij zoiezo al genoeg doorzettingsvermogen om het gewoon thuis te doen(stoppen of afkicken etc) . Tenminste dat is mijn mening. Bedoel ermee te zeggen dat je alles achter je laat je huis etc. door 1 stom stofje? Ik zou het thuis gewoon aanstaren en weggooien als dat stofje een probleem is, en als het een mogelijkheid is(of dat je moet afbouwen).

Ik gebruik nu zelf bijna niets eens de zoveel maanden ga ik eens uit me bol en en het bevalt me prima zo; gebruik niets dagelijks alcohol misschien nog het meest ook al is dat niet veel.

Maar dit is me persoonlijke ervaring iedereen zijn eigen keus en respect ervoor natuurlijk :wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Eendagsvlieg zei:
Hebben jullie soms ook het idee dat het verstandig is om een jaar lang te vertrekken naar Noorwegen, waar je een jaar lang zonder drugs kan leven tussen de natuur, tussen de mensen, om daarna weer langzaam te integreren in de Hollandsche sferen?
Waarom wil je dat? Komt een beetje over alsof je het doet omdat je gebruik niet in handen hebt. Thuis kan je ook geen drugs gebruiken.

Het kan wel helpen als je er problemen mee hebt.

Flameon

Badass junkie
Ik denk dat het zeker werkt Jef. Sowieso nooit verkeerd om eens wat van de wereld te zien. Misschien ga ik dat ook ooit nog wel eens doen

Noarx

Experimenterende gebruiker
Begrijp wat je bedoeld :grin:
Woon nu al zo'n 16 maanden in Suriname en kom 2 a 3 keer per jaar eventjes naar Nederland op vakantie. Wil over een half jaartje weer in NL gaan wonen en ik moet zeggen het heeft me goed gedaan wat betreft zelfcontrole wat betreft drugs :wink:

Bovenaan