Quick paddovraagje

Dopesmoke

Newbie
Ik ga paddo's met iemand doen die ik al een tijd ken (aardige jongen die het eens wil doen). Hij doet het voor het eerst, we gaan mexicaantjes doen. Nou ben ik nogal groot (190, 105 kilo), merk ik sowieso wat van een half bakje mexicaantjes? Ik ga een bakje met hem delen (hij durft niet hele te doen). Ik heb nog nooit mexicaantjes gedaan (altijd phil. stones (truffels) of equadoriaanse).

Heb ik daar wat aan? :tearsofjoy:

zommes

Badass junkie
Niet in de goede categorie.

Maar ik zal niet alleen mekkeren. Mijn advies is om zelf een heel bakje te nemen. Als je het al weleens gedaan heb gaat een halve portie resulteren in zo'n 'net niet' gevoel, waardoor je toch wel meer wil. Die gast die nu bang is waarschijnlijk ook.

Dopesmoke

Newbie
Ben alleen bezorgt dat ik daar dan alleen licht vaag (dus alleen een beetje suf/stoned) me 3 uur zit te vervelen :P

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Dan moet je zorgen dat je ook nog wat te doen hebt, een goeie/grappige film, zet een xbox of iets dergelijks neer, vermaak jezelf :P

Enne, een wandeling is ook altijd vet :grin:

Dopesmoke

Newbie
BlackRobBlunt zei:
Dan moet je zorgen dat je ook nog wat te doen hebt, een goeie/grappige film, zet een xbox of iets dergelijks neer, vermaak jezelf :P

Enne, een wandeling is ook altijd vet :grin:

Nee ik bedoel eerder, ik maak me zorgen dat een halve bak paddo's niet genoeg is voor een echte trip voor mij, omdat ik nogal groot ben. Als ik zit te trippen vermaak ik me sowieso wel! :hearteyes:

Dopesmoke

Newbie
Hij wil een halve, wat moet ik dan met de andere helft van zijn bak? Anderhalve is te veel van het goede. Ik wil gewoon weten of ik nog wel een (milde) trip kan verwachten op een halfje, of zal het geen fluit uitmaken?

zommes

Badass junkie
De buschauffeur vertelde laatst dat een oude kennis van zijn moeders opa een half bakje paddo's had genomen en toen niks voelde.

Dus ik zou het niet doen.

tomz0r

Badass junkie
Dopesmoke zei:
zommes zei:
De buschauffeur vertelde laatst dat een oude kennis van zijn moeders opa een half bakje paddo's had genomen en toen niks voelde.

Dus ik zou het niet doen.

Zit je me nou te stangen?

Arme jongen :stoned:

ontopic: Als je het wilt doen, doe het dan goed. Anders krijg je zo'n stomme halve paddotip. Daarna heb je nog steeds niet het gevoel een echte paddo-ervaring gehad te hebben. Zeker gezien je gewicht zou ik gewoon een hele portie nemen.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Hoe moeten wij weten of jij er iets van gaat voelen of niet? :P

Als je zorgt dat je zeker 4 uur van tevoren niks meer hebt gegeten, en je het niet een paar dagen geleden ook al hebt gedaan, zul je echt wel wat merken van een half bakje.

Miss J

Bewuste gebruiker
Dopesmoke zei:
Hij wil een halve, wat moet ik dan met de andere helft van zijn bak? Anderhalve is te veel van het goede.

Neem gewoon zelf een heel bakje, wat maakt het nou uit als een een halve overblijft? Zoveel kost het nou ook weer niet...

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik neem aan dat je wel wat zult voelen, anders kan bijna niet. Alleen, niet erg heftig of zoiets.. meer denk ik, beetje vervormingen, patroontjes, kleuren net wat feller etc... Maar geen echt zware mindfucks, egodeaths, diepe inzichten, etc. Echt niks voelen van een halve, volgens mij kan dat niet eens behalve als je de week daarvoor al paddo's / lsd hebt gedaan. Wel een leuke ervaring maar geen diepgaande trip of zo.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Ik ben het met Angramar eens, je zult wel trippen maar het zal geen diepgaande/spectaculaire trip worden. Ik zou zeggen pak gewoon het halve bakje en zie waar het schip strandt. Het hoeft niet altijd even heftig te zijn toch :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Als die met iemand gaat trippen die het voor het eerst doet is het ook beter om een lichte trip te doen. Ik ga iets soortgelijks doen (zie de forums voor natuurlijke empathogenen, ook op DF, ik heb het daar neergezet), zodat ik nog een beetje kan sitten tijdens de trip.

bersenka

Experimenterende gebruiker
Half bakje mexicaanse is niks. Of je moet al heel weinig ervaring hebben en dus snel onder de indruk zijn. Doe maar eens 3/4 bakje colombiaanse :sunglasses:

Angramar Temenos

Badass junkie
Volgens mij vroeg die niet of het heftig zal zijn/diep, maar of die er wat van zal voelen. Al heb je 15 jaar ervaring, zul je nog steeds een trip krijgen.. alleen zul je die trip dan redelijk niks aan vinden omdat je nou eenmaal veel meer bent gewend.

bersenka

Experimenterende gebruiker
Angramar Temenos zei:
Volgens mij vroeg die niet of het heftig zal zijn/diep, maar of die er wat van zal voelen. Al heb je 15 jaar ervaring, zul je nog steeds een trip krijgen.. alleen zul je die trip dan redelijk niks aan vinden omdat je nou eenmaal veel meer bent gewend.

Half bakje mexicaanse vind ik iniedergeval niks. En dan is hij ook nog stukken zwaarder, ben dus benieuwd of hij het dan wel iets aan vindt. Daarom raadde ik 3/4 bakje colombiaanse/ecuadoriaanse aan.

dfssdfde

Badass junkie
Mijn eerste keer paddo's was ook een half bakje Mexicaanse, en ik woog toen evenveel, dus je zal wel iets voelen :)
Veel (in je hoofd) trippen was er bij mij niet echt aan, 4 uur lachkick en zitten gapen naar bewegende dingen in de muur, was wel leuk :grin:
Voor een eerste keer is zeker leuk, maar als je al weet waar je je aan kan verwachten weet ik niet of het maar half aan gaat voelen... Als je met iemand die je vertrouwt tript en je hebt genoeg (films of series zoals that 70s show of futurama) om je 4 uur mee bezig te houden, denk ik niet dat het half aan gaat voelen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb een tijdje geleden nog een halve bak mexicaantjes gehad, ik was een beetje in een meh mood, wou niet bad gaan maar ik had het een vriend beloofd (Ja, slechte tripomstandigheden weet ik, laat me nou maar :P)

Ik had patroontjes in de boomschors door, kleuren leken net dat beetje sterker, en ik vond alles heel leuk. Ik zat aan de rivier. Een tijdje later kreeg ik een paranoia dat m'n vader vanaf de andere kant van de rivier naar me zat te kijken (Zou niet eens kunnen) hoe ik zat te trippen... Niet leuk dus, zat niet lekker in m'n vel. Een tijdje later was het weer over en amuseerde ik me kostelijk met het vuurtje dat we hadden gemaakt (was echt prachtig met paddo's :hearteyes: )

Dus tja, het was geen diepe trip, geen grote vaagheid, echt rare gedachten, serieuze visuals, etc... Maar tja, ik kon me er best wel vermaken. Gewoon doen, trippen zul je wel, maar niks spectaculairs...

Bovenaan