Q-night, Q-day 2010

azgaza

Badass junkie
Argulas zei:
Misschien kom ik wat oude bekenden van DF tegen die ik eindelijk eens kan ontmoeten dan ? :grin:

Peace!
Argulas

Ik kom zelf naar Ruigoord die nacht, de middag in Amsterdam ga ik misschien overslaan omdat Amsterdam wel vervelend druk is, en ik niet eens zeker weet hoe ik daar dan zou moeten komen. Ruigoord feestjes op koninginnedag zijn altijd erg leuk trouwens, een buiten chill out met muziek en een kampvuur, en de kerk is dan gewoon de dansvloer. Zoals op de kleine feestjes, maar dan met extra buiten mogelijkheden; erg ideaal dus.

Lauu

Badass junkie
Ik blijf lekker in Leiden met vrienden biertjes drinken, jointje roken :) Geen zin in het te drukke A'dam.

Lood

Experimenterende gebruiker
Lekker uit mn dak op Kranck in mijn hometown kaskrakers rauwkost en invite die de boel afsluit!

iSmokex

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
Grote markt, Den Haag vanacht....wie zijn daar nog meer?
Ik! :grin: Nouja, waarschijnlijk niet de hele tijd op de grote markt, is echt sick druk daar! Vorig jaar hadden ze het op een gegeven moment ook afgezet en mocht niemand meer langs de hekken ofzo omdat het over vol was. En dat was te merken! Duurde echt fucking lang voor je dr doorheen kwam.
Maargoed, ik ben in ieder geval wel in Den Haag, in t centrum!

Heb er echt zoooooo veel zin in en steeds meer mensen zeggen jaa dan meeten we daar, pff. Word een drukke boel, iets te druk denk ik. Maarja ach word sowieso wel leuk :rock:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
iSmokex zei:
Heb er echt zoooooo veel zin in en steeds meer mensen zeggen jaa dan meeten we daar, pff. Word een drukke boel, iets te druk denk ik. Maarja ach word sowieso wel leuk :rock:
Volgens mij is Den Haag bij k'nacht wat Amsterdam op k'dag is: The Place To Be! En daarmee veeeelste druk....Afspraken om mensen op te zoeken maak ik ook elk jaar weer, maar je weet van te voren al dat onbegonnen werk is xD

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Delcasa88 zei:
Volgens mij is Den Haag bij k'nacht wat Amsterdam op k'dag is: The Place To Be! En daarmee veeeelste druk....

Dan is het toch juist niet 'the place to be'? Ten minste, zo zie ik dat. Vorig jaar werd ik overmand door lichte paniek, aangezien ik met een aardige kater van het huis van een kameraad van mij door Amsterdam naar het station moest, waar ik letterlijk een uur over heb gedaan. Dronken, schreeuwende, opgefokte figuren overal, verstikkende mensenmassa's.. niet mijn ding.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
Argulas zei:
Misschien kom ik wat oude bekenden van DF tegen die ik eindelijk eens kan ontmoeten dan ? :grin:

Peace!
Argulas

Ik kom zelf naar Ruigoord die nacht, de middag in Amsterdam ga ik misschien overslaan omdat Amsterdam wel vervelend druk is, en ik niet eens zeker weet hoe ik daar dan zou moeten komen. Ruigoord feestjes op koninginnedag zijn altijd erg leuk trouwens, een buiten chill out met muziek en een kampvuur, en de kerk is dan gewoon de dansvloer. Zoals op de kleine feestjes, maar dan met extra buiten mogelijkheden; erg ideaal dus.

Klinkt leuk! Ik kijk er erg naar uit! Hopelijk ga ik je kunnen herkennen, maar dat zien we dan wel :wink: Hopelijk kan ik men vrienden overtuigen om te gaan trouwens, aangezien het schijnbaar €15 kost..
Hoe kunnen we daar trouwens geraken vanuit A'dam? Rijden er bussen?

azgaza

Badass junkie
Argulas zei:
azgaza zei:
Argulas zei:

Peace!
Argulas

Klinkt leuk! Ik kijk er erg naar uit! Hopelijk ga ik je kunnen herkennen, maar dat zien we dan wel :wink: Hopelijk kan ik men vrienden overtuigen om te gaan trouwens, aangezien het schijnbaar €15 kost..
Hoe kunnen we daar trouwens geraken vanuit A'dam? Rijden er bussen?

Er gaat een bus vanaf Station Sloterdijk, die is er in 10 minuten. Bus 82 richting IJmuiden, die heeft een halte die gewoon Ruigoord heet, en daar is het.

azgaza

Badass junkie
PatrickBateman zei:
Vanaf station Amsterdam Sloterdijk kun je (geloof ik) bus 82 pakken richting IJmuiden, er is een halte genaamd Ruigoord.

Helemaal niet gezien dat dit al getypt was, maargoed, dat klopt helemaal.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Beeeb zei:
TeKNoZem zei:
Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)

Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein :rock:
Beeeb

Dat weet ik, maar ik wil weten waar de tekno en de goa naartoe is verhuisd, als die doorgaan. =p

Deze zijn te komen vervallen. Het feestje van Zodiak Commune is hetgeen waar je het mee moet doen qua acid en tekno volgens mij. Althans, hier en daar staat als genre acid en tekno maar volgens mij valt dat wel mee.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
PatrickBateman zei:
Vanaf station Amsterdam Sloterdijk kun je (geloof ik) bus 82 pakken richting IJmuiden, er is een halte genaamd Ruigoord.

Helemaal niet gezien dat dit al getypt was, maargoed, dat klopt helemaal.

Allebei bedankt voor de info :) Ik hoop er te geraken!

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Rotzooii was erg fijn, ook leuk dat Marco Carola tot na half 6 door ging.

Overdag de meeste tijd op de Albert Cuypstraat geweest bij BOE. Ook daar heb ik me vermaakt ondanks dat ik de avond ervoor al los was gegaan.

Oom Klaas

Badass junkie

Was leuk :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Geen idee, maar werken op Neurotic Deathfest was geweldig. Bands van mainstage, waar ik eigenlijk mee te maken heb gehad waren kei relaxt, Vooral veel gelachen met de mensen van Bolt Thrower. Eigenlijk bijna elk optreden in de barrier gestaan, vanaf Napalm Death was 't eigenlijk pas daadwerkelijk nodig.

SperSIZEboon

Badass junkie
Flameon zei:
Lag amsterdam niet op zijn gat 's middags ivm al die vertragingen?
wij waren in haarlem, iedereen echt veeeeeet moeilijk doen om in Amsterdam te komen. net of er niks anders te doen is.

zelfs 50eu p/p betalen voor een taxiritje van 15km :openmouth:

Bovenaan